Tarinat Mitä kirjoja luette tällä hetkellä?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Apu miksen oo saanut ilmotuksii näistä kommenteista. D: Kiitos kaikille, jotka kerto lukemiaan kirjojaan, tai muuten kommentoi. <3 On kiinnostavaa nähä mitä varaanit lukee. :)
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,375
Reaktioarvo
961
Oho, mä en ees tiennyt että 13 syytä oli alunperin kirja. D: Katoin sen sarjan ekan kauden, mutta se oli mun mielestä ehkä vähän tylsä niin en jaksanut kattoo toista kautta vaikka alunperin oli tarkotus.
Se kirja on aivan älyttömän hirveä. Siis sikahyvä mutta silti ihan hirveää luettavaa ko on niin surullinen. Lol itkin vaan pari kertaa..
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Se kirja on aivan älyttömän hirveä. Siis sikahyvä mutta silti ihan hirveää luettavaa ko on niin surullinen. Lol itkin vaan pari kertaa..
Ooo voi ei. D: ): Siinä kirjassa ollaan taidettu paremmin kuvailla sitä, miten se päähenkilö tunsi ennen ku se teki sen niin se kirja on varmaan parempi, ku mitä sarja.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ensimmäinen itse valittu kirja varmaankin kesän jälkeen:
Joel Levy - Psychology for busy people

Löysin kirjahyllystä. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, haluan oppia lukemaan vaativampia tekstejä englanniksi ja rakastan psykologiaa, yllättävän hyvin olen saanut luettua tätä.

Jännä muuten miten moni lukee montaa kirjaa yhtä aikaa. Itse en pysty siihen, ei edes vaikka ne olisivat tietokirja ja romaani.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Toi kuulostaaki kiinnostavalta. Mistä se kertoo?
Siinä on sellanen tyyppi nimeltä Jacob ja se kokee pari traumatisoivaa tapahtumaa ja sen isoisän sen menneisyydestä kertomat jutut alkaakin valkenemaan sille ja tapahtuu kaikkea eriskummallista.
Fantasia kirja siis on mutta välillä tälleen herkästi pelkäävänä on kyllä tullu pelättyä, etenki kun mukana on välillä vähän öm eriskummallisia "vanhoja" valokuvia.
Oon tykänny tosi paljon ja on tietääkseni viisiosainen sarja, suosittelen. Meidän kirjastosta tosin on hankala saada toista osaa ja kolmatta ja neljättä ei kai edes ole kirjastolla:D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ensimmäinen itse valittu kirja varmaankin kesän jälkeen:
Joel Levy - Psychology for busy people

Löysin kirjahyllystä. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, haluan oppia lukemaan vaativampia tekstejä englanniksi ja rakastan psykologiaa, yllättävän hyvin olen saanut luettua tätä.

Jännä muuten miten moni lukee montaa kirjaa yhtä aikaa. Itse en pysty siihen, ei edes vaikka ne olisivat tietokirja ja romaani.
Wau, toihan on tosi hyvä! Muaki kiinnostaa psykologia, mutta toivoisin että voisin lukea kunnolla ees alkeellisia tekstejä englanniksi. :')

Ja joo, siis mä aina yritän pysyy siinä 1-2 kirjassa, mutta jotenki siinä aina käy vähän näin, että lopulta mulla on kunnon pino kirjoja kesken, kun en malta odottaa niiden aloittamista. :'D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Siinä on sellanen tyyppi nimeltä Jacob ja se kokee pari traumatisoivaa tapahtumaa ja sen isoisän sen menneisyydestä kertomat jutut alkaakin valkenemaan sille ja tapahtuu kaikkea eriskummallista.
Fantasia kirja siis on mutta välillä tälleen herkästi pelkäävänä on kyllä tullu pelättyä, etenki kun mukana on välillä vähän öm eriskummallisia "vanhoja" valokuvia.
Oon tykänny tosi paljon ja on tietääkseni viisiosainen sarja, suosittelen. Meidän kirjastosta tosin on hankala saada toista osaa ja kolmatta ja neljättä ei kai edes ole kirjastolla:D
Wau, kuulostaa kyl tosi mielenkiintoiselta. :O Vähän kyl tekis mieli lukee, mutta mun lukulista on jo nyt ihan tavattoman pitkä. :/
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Just nyt on kesken Elis Karlssonin Mother Sea ja Mika Nikkilän Suomen aavemetsästäjät. Seuraavana pitäis lukea Enni Mustosen Lapsenpiika, jonka sain just lainaan äidiltä
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
346
Reaktioarvo
510
Bruce Dickinsonin omaelämäkerta What does this button do

Jyrki 1995 - 2001 nuoriso - ohjelman nousu ja tuho
 

maagikko

mykkäkoululainen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
3
tällä hetkellä menossa:
- Sinuhe egyptiläinen
- Matkijalintu (Sean Stewart)

pakko sanoa, että jälkimmäinen kirja on ollut tähän mennessä hanakkaa kyytiä. hankala uskoa niin kreisiksi kirjaksi, mutta loppujen lopuksi ymmärrettävää, sillä kyse on kuitenkin maagisesta realismista.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,375
Reaktioarvo
961
Kolme pahan perii

Ps nälkäpeli 3 loppu hetki sitten ja sanottaisko vaikka että loppu tosi kummallisesti..
 
Ylös Pohja