Syvälliset Mitä luulit ymmärtäneesi mutta ymmärsit vasta myöhemmin kunnolla?

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
(liian syvälliset ajatukset pyörii päässä)

Mulla ainakin niinkin kliseinen kuin rakkaus :D. Luulin ymmärtäneeni miltä se tuntuu mutta ei. Ja se oli hämmentävää

Sitten se, että pitää ensin nähdä maailman huono puoli ennen kuin voi nähdä kauneuden. Tuun varmaan ikuisesti muistamaan sen hetken kun tajusin tän. Istuin nimittäin neljännen kerroksen ikkunalla jalat ulkona ja mietin että hyppäisikö. Mut sitten katoin ✨tähtitaivaalle✨ ja se oli niin kaunis että en voinu :o. Ja silloin tää sanonta oli ainoa mikä tuli mieleen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mä en tunnu ymmärtävän vielä paljon mitään tästä kaikesta.
Toki öö olin kuunnellut apulantaa jonkin verran ja luulin ymmärtäväni. Sitten tuli itsetuhoisuus ja kaikki kuvioihin ja yhtäkkiä niistä aukeskin ihan eri puoli.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mä en tunnu ymmärtävän vielä paljon mitään tästä kaikesta.
Toki öö olin kuunnellut apulantaa jonkin verran ja luulin ymmärtäväni. Sitten tuli itsetuhoisuus ja kaikki kuvioihin ja yhtäkkiä niistä aukeskin ihan eri puoli.
Juu siis tämä tarina mullakin. Ne lyriikat aukeaa niin paljon paremmin kun ryhtyy ajattelemaan siitä näkökulmasta. Huh menipä syvälle tämä keskustelu nyt.

Syvällä jatketaan. Oon aina tiennyt, että yksin ei selviä, tarviin kyllä muita ihmisiä ympärille vaikka olisin miten introvertti. Mutta vasta siinä vaiheessa tajusin sen oikeasti, kun pari ihmistä piti mut hengissä. En ehkä olisi täällä enää ilman heitä. Todennäköisesti he eivät tosin edes itse tajua sitä asiaa. He tukivat mua arjessani ihan pienissä asioissa joista tuli lopulta aika isoja. Kuuntelivat kun kerroin että ahdistaa ja vaikka ratkaisu ongelmaan olisi varmaan ollut ihan siinä käden ulottuvilla niin kärsivällisesti jaksoivat kun etsiskelin sitä tuntikausia. (Puhun nyt vertauskuvallisesti)
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Sen, että huomista ei ole kenellekkään luvattu eikä toisen ihmisen olemassaolo ole itsesäänselvyys, koska sen ihmisen elämä, jonka kanssa tapaamista lykkäsit parilla viikolla, voi elämä päättyä jo huomenna...
 
Ylös Pohja