Aihe vapaa Mitä luulitte lapsena ilman että tajusitte?

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Luulin kans, että läheisellä taimitarhalla tai jollain kasvatettiin kannabista. 5v lachimolala ei tainnut tietää mikä oli kannabis.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ihmettelin pitkään, mitä laulussa Petteri Punakuono tarkoitti säe "haukkuivat toiset illoin maja kaksi pilkaten". Että mikä on maja kaksi? Kunnes tajusin varmaan 12-vuotiaana, että kantasana on majakka :D
Ite luulin joskus, että Robinin Frontside ollie -biisissä lauletaan: "Hei laa-aa-inaa, kundi sulauttaa". Sit myöhemmin sain tietää, että kundia käsketäänkin laulussa lainaamaan lautaansa, eikä kerrota hänen sulauttavan. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,601
Reaktioarvo
6,503
Täältä tulee

Mun äiti pelotteli mua ja mun sisaruksia pienenä et lätäkköihin ei saa mennä ku muuten tulee kinkannokka joka tarraa jalasta ja sit et pääse enää pois sieltä lätäköstä
Kuvittelin ton kinkannokan siniseksi linnuksi jolla oli pitkä oranssi nokka
Hyvä minä :DDD
Ja siis uskoin tohon ehkä 9v:ksi asti

Ja sit joskus mun kaveri sano et ne kivet jotka on silleen vähän niinku osittain maan alla (et jos ne ottaa irti nii tulee kuoppa) nii et niitä ei saa ottaa irti maasta ku sieltä tulee muuten laavaa xDDD
Sen takia en uskaltanu ottaa niitä irti ja sanoin kaikille et älkää tehkö noin te kuolette ku sieltä tulee laavaa lol
Ja sit ku ite uskaltauduin välillä ottaa sellasen kiven maasta irti jäin vaan moneksi minuutiksi kattoo et tuleeko sieltä laavaa ja sit oli tosi pettyny olo ku ei tullukkaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,601
Reaktioarvo
6,503
Ite luulin joskus, että Robinin Frontside ollie -biisissä lauletaan: "Hei laa-aa-inaa, kundi sulauttaa". Sit myöhemmin sain tietää, että kundia käsketäänkin laulussa lainaamaan lautaansa, eikä kerrota hänen sulauttavan. :D
Lol mää taas luulin et "Hei laa-aa-idaa, kundis sulattaa" eli melkeen sama mutta siis xd
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Täältä tulee

Mun äiti pelotteli mua ja mun sisaruksia pienenä et lätäkköihin ei saa mennä ku muuten tulee kinkannokka joka tarraa jalasta ja sit et pääse enää pois sieltä lätäköstä
Kuvittelin ton kinkannokan siniseksi linnuksi jolla oli pitkä oranssi nokka
Hyvä minä :DDD
Ja siis uskoin tohon ehkä 9v:ksi asti

Ja sit joskus mun kaveri sano et ne kivet jotka on silleen vähän niinku osittain maan alla (et jos ne ottaa irti nii tulee kuoppa) nii et niitä ei saa ottaa irti maasta ku sieltä tulee muuten laavaa xDDD
Sen takia en uskaltanu ottaa niitä irti ja sanoin kaikille et älkää tehkö noin te kuolette ku sieltä tulee laavaa lol
Ja sit ku ite uskaltauduin välillä ottaa sellasen kiven maasta irti jäin vaan moneksi minuutiksi kattoo et tuleeko sieltä laavaa ja sit oli tosi pettyny olo ku ei tullukkaa
Lol toi laavajuttu. Mielikuva susta huutamassa muille lapsille kauhuissaan kivien alla olevasta laavasta. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Luulin että "raiskata" tarkoittaa tappamista ja kysyin äidiltäni "miksi noi raiskaa noita lehmiä TV:ssä?" 👍🏻
Ite luulin, että raiskaaminen tarkoittaa sitä, että pahoinpitelee jotakuta tämän sukupuolen takia. Esimerkiksi jos mies "raiskaa" naisen, hän tekee sen vain sen takia, että tämä on nainen. xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,601
Reaktioarvo
6,503
Ite luulin, että raiskaaminen tarkoittaa sitä, että pahoinpitelee jotakuta tämän sukupuolen takia. Esimerkiksi jos mies "raiskaa" naisen, hän tekee sen vain sen takia, että tämä on nainen. xD
Mää luulin et se tarkottaa pussailua :D
Ku joskus mun kaveri sano et se tarkottaa et mies pakottaa naisen nurkkaan ja äläkää väkisin pussaamaan sitä
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Niin ja hei se ku luulin et numerojärjestys on tämmönen:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,100,110,120

Fiksua
Hieno!

Mulla oli jonkin aikaa tämmönen käsitys sataan laskemisesta:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, kaksikymmentätoista,
ykskytyks, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99, 100 🥳
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
luulin ettei tytöt käy vessassa siihen asti kun eskarissa avasin vessan oven ja siellä oli tyttö, hauskaa miten huomaa koko ajan uusia asioita sitten se et tyttöjen pierut ei haise. nykyään tiedän et tytöt röyhtäilee
kaikkea meille pojille uskotellaan
Mun kaverille(poika) oli sen äiti uskotellut että tyttöjen pierut haisee kukiltaxD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,601
Reaktioarvo
6,503
Hieno!

Mulla oli jonkin aikaa tämmönen käsitys sataan laskemisesta:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, kaksikymmentätoista,
ykskytyks, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99, 100 🥳
Aivan mahtava xD
Itelläki tais yhteen väliin olla tota 22, 33, 44 jne. juttua lol
 
Ylös Pohja