badassbish
Pihalla oleva opiskelija
- Reaktioarvo
- 269
Halusin aikanaan ammattitanssijaks, mutta polvivamma pilas sen unelman. Sit halusin lentoemännäks, mutta yks perussairaus (joka ei enää vaikuta mihkää, mut lukee mun terveystiedois) pilas sen. Sit halusin vuorotellen lääkäriks, asianajajaks ja psykologiks, mutta tajusin jokasen kohalla, että kyse oli vaan siitä, että halusin löytää vaikuttavan ammatin, jotta perhe ois musta ylpee
Nyt oon alkanu ajatella apuvälineteknikkoo tai rönten- ja sädehoitajaa tulevana ammattina. Myös kosmetiikkaneuvojan tai kirjastonhoitajan opinnot ois kiehtovia. Miten mun pitäis valita sopiva ala? Oon nyt alottamas vikat kirjotukset ja valmistun joulukuus, minkä jälkee haen kevään yhteishaus jonnekin - jos vaan tietäsin että minne
Nyt oon alkanu ajatella apuvälineteknikkoo tai rönten- ja sädehoitajaa tulevana ammattina. Myös kosmetiikkaneuvojan tai kirjastonhoitajan opinnot ois kiehtovia. Miten mun pitäis valita sopiva ala? Oon nyt alottamas vikat kirjotukset ja valmistun joulukuus, minkä jälkee haen kevään yhteishaus jonnekin - jos vaan tietäsin että minne