Mitä olet kokannut ynnä syönyt viime aikoina?

Barefootbandit

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
107
Reaktioarvo
133
Mitä olet kokannut taikka syönyt viime aikoina? Saa laittaa vaikka kuviakin.
Pari päivää sitten tein luumukiisseliä, tänään tein puolukka-rahkapiirakkaa (linkurainen eli linkki reseptiin).
Eilen söin mantia, joka mielenkiintoisesti ei ollut samanlaista pelmeni-tyylistä mantia, jota olen syönyt aiemmin, en edes tiennyt, että sitä on muunkin tyyppisenä, mutta yhtälailla uskomattoman herkullista.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Mitä olet kokannut taikka syönyt viime aikoina? Saa laittaa vaikka kuviakin.
Pari päivää sitten tein luumukiisseliä, tänään tein puolukka-rahkapiirakkaa (linkurainen eli linkki reseptiin).
Eilen söin mantia, joka mielenkiintoisesti ei ollut samanlaista pelmeni-tyylistä mantia, jota olen syönyt aiemmin, en edes tiennyt, että sitä on muunkin tyyppisenä, mutta yhtälailla uskomattoman herkullista.
Nuudeleita. Riisiä. Pitsaa. Omat jääkahvit ja jääteet myös.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Pääsiäisestä on jo jonkin verran aikaa. Mut tällaisen tein pääsiäisenä, maku oli sellainen 4/5.

Viime päivät olen keittänyt nuudeleita ja ravioleja.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Lähinnä syönyt vain ruisleipää ja työpaikan ruokalan antimia viime viikot. Tänään oli falafeleja ja ohrahelmiä, oli herkkua!
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Tein just banaanipannukakkuja. Oon myös tehny perus riisiä ja kanaa (curry-kauraruokakerma on liian hyvää!!), jauhelihapataa jota on vielä vähän jäljellä pakastimessa, pizzaa johon tungin kaikki yli jääneet kohts pilaantuvat ruoka-ainekset
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oon kasaillut salaatteja (mm. oliiveja, krutonkeja, taateleita, fetaa, mozzarellaa, avokadoa, jogurttikastiketta ja marjoja, en tosin samanaikaisesti näitä kaikkia) ja falafelia, kalapuikkoja tai herneproteiinipyöryköitä riisillä, jota oon sitten maustanut oysterikastikkeella ja seesaminsiemenillä. Kasvissosekeittoa, pussipastaa ja toasteja on kans mennyt paljon. Ylipäänsä syön kaikkea mahdollisimman helppoa :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Sitä mitä perhe käskee.
Muuten en varmaan söisi muuta kuin leipää ja suklaata
 
Ylös Pohja