Syvälliset Mitä opitte tänään elämältä?

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Itse opin skeittaamaan kunnolla, mitäs te muut laiskimukset?
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ohjelmoin taas aivojani tänään keinumiseen. Aloitin keinumiskauden pari päivää sitten, ja ensimmäinen keinumiskerta on aina sellainen, että pitää aloittaa varovaisesti, tai muuten tulee huono olo.

Tänään moista ongelmaa ei ollut, vaikka olikin vasta toinen keinumiskerta pitkään aikaan. :D
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Ohjelmoin taas aivojani tänään keinumiseen. Aloitin keinumiskauden pari päivää sitten, ja ensimmäinen keinumiskerta on aina sellainen, että pitää aloittaa varovaisesti, tai muuten tulee huono olo.

Tänään moista ongelmaa ei ollut, vaikka olikin vasta toinen keinumiskerta pitkään aikaan. :D
vedä voltti keinussa niin saat mitalin : O
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
vedä voltti keinussa niin saat mitalin : O
Haittaako, jos minulla ei ole sen jälkeen mahdollisesti enää ehjiä hampaita tai muutenkaan yhtä ehjiä ruumiinosia kuin mitä oli ennen yritystä? Jos ei haittaa, niin otan haasteen vastaan! 🙏
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Sen, jos mä en osaa tehdä leipomuksista täydellisen näköisiä, niin se ei tee musta huonoa leipuria. Pääasia on, että se on hyvää.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Vaikka no ei ”pieleen mennyt maku” kerro siitä että olisi huono leipuri. Anteeksi jos jollekin tuli paha mieli. Mutta yritän tässä sanoa sen että ulkonäkö ei oo tärkein asia ruuassa!
Sen, jos mä en osaa tehdä leipomuksista täydellisen näköisiä, niin se ei tee musta huonoa leipuria. Pääasia on, että se on hyvää.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Haittaako, jos minulla ei ole sen jälkeen mahdollisesti enää ehjiä hampaita tai muutenkaan yhtä ehjiä ruumiinosia kuin mitä oli ennen yritystä? Jos ei haittaa, niin otan haasteen vastaan! 🙏
ei tietenkään, kuhan sen voltin saat kaikki (ainaki miltein) on hyvin :=)
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Opin soittamaan pianolla yhden mun suosikkibiiseistä kunnolla loppuun asti, olen harjoitellut siis jo pidemmän aikaa ja vihdoin onnistui. Aika hyvät fiilikset :)
 
Ylös Pohja