vedä voltti keinussa niin saat mitalin : OOhjelmoin taas aivojani tänään keinumiseen. Aloitin keinumiskauden pari päivää sitten, ja ensimmäinen keinumiskerta on aina sellainen, että pitää aloittaa varovaisesti, tai muuten tulee huono olo.
Tänään moista ongelmaa ei ollut, vaikka olikin vasta toinen keinumiskerta pitkään aikaan. :D
Haittaako, jos minulla ei ole sen jälkeen mahdollisesti enää ehjiä hampaita tai muutenkaan yhtä ehjiä ruumiinosia kuin mitä oli ennen yritystä? Jos ei haittaa, niin otan haasteen vastaan! 🙏vedä voltti keinussa niin saat mitalin : O
Maku on tärkein!Sen, jos mä en osaa tehdä leipomuksista täydellisen näköisiä, niin se ei tee musta huonoa leipuria. Pääasia on, että se on hyvää.
Niinpä!Maku on tärkein!
Sen, jos mä en osaa tehdä leipomuksista täydellisen näköisiä, niin se ei tee musta huonoa leipuria. Pääasia on, että se on hyvää.
ei tietenkään, kuhan sen voltin saat kaikki (ainaki miltein) on hyvin :=)Haittaako, jos minulla ei ole sen jälkeen mahdollisesti enää ehjiä hampaita tai muutenkaan yhtä ehjiä ruumiinosia kuin mitä oli ennen yritystä? Jos ei haittaa, niin otan haasteen vastaan! 🙏