Syvälliset Mitä saatte tästä MBTI-testistä?

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
INFJ(-T). En ole ainakaan erityisen päättäväinen ja voimakastahtoinen, enkä koe helpoksi solmia uusia ihmissuhteita. Tuollainen "asianajajuus" ylipäätään ei ehkä hirveästi kuvasta mua, tai ainakaan noin merkittävässä mittakaavassa miten tuossa kuvauksessa kuvaillaan, vaikka oonkin aika sjw. Akkujen lataamisen tarve omissa oloissa kyllä osuu oikeaan. Ihan mielenkiintoinen testi.

Edit: Nää olis voinut vissiin laittaa kanssa:
99 % introvertti (XD minä pähkinänkuoressa) vs. ekstrovertti
67 % intuitiivinen vs. realistinen
78 % periaatekeskeinen vs. logiikkakeskeinen
64 % suunnittelevainen vs. etsivä
83 % varovainen vs. määrätietoinen
 
Viimeksi muokattu:

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
ISTJ-A / ISTJ-T

“Logistikko”-persoonallisuus​

Olen huomannut, että aina jos yksi henkilö on kykenevä suorittamaan jonkin tehtävän, on aina huonompi vaihtoehto laittaa tehtävään kaksi ihmistä, ja vielä huonompi vaihtoehto laittaa siihen kolme tai useampia.
GEORGE WASHINGTON
Logistikot ovat persoonallisuustyyppi, jota esiintyy väestössä eniten, n. 13 prosenttia. Heitä määrittävät luonteenpiirteet eheys, käytännöllinen logiikka ja väsymätön omistautuminen työlle, minkä vuoksi logistikot ovat elintärkeä voima monissa perheissä ja organisaatioissa, joissa vaalitaan perinteitä, sääntöjä ja standardeja, kuten lakitoimistot, sääntelyviranomaiset ja armeija. Logistikot nauttivat vastuun ottamisesta ja ovat ylpeitä tekemästään työstä. Kun he pyrkivät tiettyyn tavoitteeseen, logistikot panevat likoon kaiken aikansa ja energiansa ja suorittavat jokaisen tarvittavan tehtävän huolella ja kärsivällisesti.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Asianajaja (INFJ-T)

"Asianajajapersoonat ovat hyvin harvinaisia. Mutta vaikka heitä on vain alle yksi prosentti väestöstä, he jättävät jälkensä tähän maailmaan. Heillä on sisäsyntyinen idealismin ja moraalin taju, mutta he ovat muita idealisteja päättäväisempiä ja määrätietoisempia. Asianajajat eivät ole toimettomia uneksijoita, vaan ihmisiä, jotka kykenevät ottamaan konkreettisia askeleita tavoitteidensa saavuttamiseksi ja pysyvän positiivisen vaikutuksen tekemiseksi."

"Asianajajat näkevät usein toisten auttamisen elämäntarkoituksenaan. Vaikka tämän persoonallisuustyypin ihmiset toimivat usein pelastustehtävissä tai hyväntekeväisyystöissä, heidän todellinen päämääränsä on muuttaa asioita niin perusteellisesti, ettei ”pelastamista” tarvita."

Ekstrovertti 6% - Introvertti 94%
Intuitiivinen 52% - Realistinen 48%
Logiikkakeskeinen 43% - Periaatekeskeinen 57%
Suunnitteleva 54% - Etsivä 46%
Määrätietoinen 24% - Varovainen 76%


Öööhh... En nyt oikeen luota tähän :D En todellakaan oo määrätietoinen tai päättäväinen ihminen

Mahtavaa on se, että oon ilmeisesti James Wilsonin ja Aragornin kaltainen ????
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Olen tehnyt monesti ja aina tulee INFP-T joka pätee muhun aika hyvin, mutta en ole mielestäni hyvä kommunikoimaan. Kun katsoin mikä on INFP-T ja INFP-A ero, niin se kyllä osui ja upposi. Me T päätteiset vaadimme itseltämme liikaa ja ylikuormittaa itsensä. Ja olemme tosi itsekriittisiä.

Hauskaa tässä testissä on se että olen tehnyt sen ekan kerran vuosia sitten ja tulos on sama, vaikka olen mielestäni muuttunut aika paljon näinä vuosina.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Asianajaja eli INFJ-T. Sopii muhun jopa pelottavan hyvin. Oon tehnyt ton testin muutamaan kertaan ja oon aina saanut asianajajan.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757

“Konsuli”-persoonallisuus​

Rohkaiskaa, ylentäkää ja vahvistakaa toinen toisianne. Yhdelle välitetty positiivinen energiaa tuntuu meissä kaikissa.
DEBORAH DAY
Konsulin persoonallisuustyyppiä edustavat henkilöt ovat suosittuja, mikä on ymmärrettävää, onhan kyseessä erittäin yleinen persoonallisuustyyppi; heitä on jopa 12 prosenttia väestöstä. Korkeakoulussa konsulit ovat usein cheerleadereita ja pelinrakentajia, jotka määräävät tahdin, esiintyvät eturivissä ja johdattavat tiiminsä voittoon ja maineeseen. Myöhemmin elämässä konsulit jatkavat mielellään ystäviensä ja rakkaidensa tukemista järjestämällä sosiaalisia tapaamisia ja tekemällä kaikkensa, jotta kaikki olisivat tyytyväisiä.

Sisimmältään konsulit ovat sosiaalisia otuksia ja haluavat pysyä ajan tasalla siitä, mitä heidän ystävänsä tekevät.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
ISTP-T, eli virtuoosi: tunnevammainen ja impulsiivinen Puuha-Pete, joka sekaantuu kaikkien muiden projekteihin. Pitää täysin paikkansa.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566

“Protagonist”-persoonallisuus​

Kaikella, mitä teet, on vaikutusta kaikkeen ja kaikkiin. Olemuksesi voi viestiä hyvyyttä tai aiheuttaa pelkoa. Henkäykselläsi voit puhaltaa toisiin rakkautta ja sysätä vastapuolesi masennukseen. Katseesi voi herättää iloa. Sanasi voivat rohkaista vapauteen. Jokainen tekosi voi avata sydämiä ja mieliä.
DAVID DEIDA
Protagonistit ovat luontaisia johtajia, täynnä intohimoa ja viehätysvoimaa. Heitä on väestöstä noin kaksi prosenttia, ja he toimivat usein poliitikkoina, valmentajina ja opettajina ja kannustavat muita menestymään ja tekemään hyvää. Luontaisen itsevarmat ja vaikutusvaltaiset protagonistit ovat ylpeitä voidessaan opastaa muita yhteistyöhön, joka antaa lähtökohdat oman itsen ja yhteisön kehittämiseen.
 
Ylös Pohja