Seksuaalisuus & sukupuoli Mitä sä saat tästä seksuaalisen orjentaation testistä?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ja hei, älkää tehkö tota jos tämmönen triggeröi tms.

//edit: kertokaa myös pitikö paikkansa?


Mä sain: 64,3% homo + 75% hetero eli oisin tän mukaan bisse niinku olin vähän arvellutkin.
IMG-20220608-WA0002.jpg
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
kyllähän se piti. en kyllä vieläkään tiiä millä sanalla sitten puhuisin itestäni, kun ei tuo gynophile kovin hehkeä sana ole.
Joo varsinkin suomalaisittain gynofiili kuulostaa pedofilian kaltaiselta naisten sukuelimiin kohdistuvalta fetissiltä:D

No ei vaan mut niih onhan tossa sekin että moni ei tuota ehkä heti tiedä (en minäkään tiennyt).
Voithan sä vaan sanoa tyykääväsi tytöistä jos toi ei tunnu omalta?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hah, 0% hetero, 71.4% homo. Pitää ehkä aika hyvin paikkansa, en vain ajatellut että tulee ihan näin selkeästi epähetero mutta kai se on niin, tajusin asian itsekin kysymyksiin vastaillessa.. :D

1654718800337.png
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Joo varsinkin suomalaisittain gynofiili kuulostaa pedofilian kaltaiselta naisten sukuelimiin kohdistuvalta fetissiltä:D

No ei vaan mut niih onhan tossa sekin että moni ei tuota ehkä heti tiedä (en minäkään tiennyt).
Voithan sä vaan sanoa tyykääväsi tytöistä jos toi ei tunnu omalta?
gynofiili :D yleensä just sanon että tykkään tytöistä (tai kaikista muista kun miehistä)
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
juu, laitoin sukupuoleks muu, niin käytti tommosia termejä
muistan että pyörittelin kans gynofiilia kun pohdin suuntautumistani aika urakalla koska siinä oli muistaakseni joku että sukupuoli tavallaan toissijainen mutta feminiinisyys on lähinnä se juttu mikä viehättää. tajusin silti että ei, kyllä mä homo olen eikä tuo minustakaan ole oikein kovin kaunis sana. :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Screenshot_20220608-230431_Samsung Internet.jpg
Pitää paikkansa aika hyvin, oon heteroace. Toisaalta en haluu määritellä seksuaalisuuttani liian tarkasti
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Heteroksi väitti. En oikeen osaa vastata noihin ku toistaiseksi kiinnostaa vaan oma kumppani ja siitäkään sit tiedä miten nuo testin vaihtoehdot pätee kun on molemmille testissä mainituille sukupuolille fyysisesti ominaisia piirteitä.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,134
Reaktioarvo
1,171
Your sexual orientation is 75% heterosexual, 35.7% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant.

Sanoisin, että demiseksuaali kuvaa minua hyvin, mutta testi ei ota sitä huomioon enkä tiedä pidänkö sitä itsekään varsinaisesti seksuaalisena suuntautumisena. Koska siis olen naimisissa miehen kanssa, niin se näkyy tuloksessa ja olonikin on aika hetero. Muutoin miehet ja naiset ovat olleet kiinnostamatta suurin piirtein yhtä paljon. En oikein käsitä seksuaalisuutta ilman tai ennen tunnesidettä.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
1654739289482.png


Eli 92,9% hetero ja 17,9% homoseksuaali. Koen että pitää paikkansa: oon kokeilumielessä suudellut naista muutama vuosi sitten enkä saanut samanlaisia kiksejä siitä kuin mitä miesten kanssa aina. Voin pitää naista kauniina, mutta enemmän siinä mielessä että haluaisin itsekin näyttää samalta. En siis varsinaisesti viehäty muista naisista vaikka heidät huomaisinkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,136
Reaktioarvo
2,892
Aion nyt olettaa että tää ei triggeröi mua, koska mul taitaa tällä hetkellä olla sellanen "ei kiinnosta ees mikä oon" olo, joten tuskin tää mitään kriisiä aiheuttaa. Ennemminkin huvin vuoks vois kattoo miten oikeaan osuu ja sillee.

Screenshot_20220609-070914~2.png

No mitä tuosta nyt sitten sanoisin :D ei kovin selkeä tulos. Aseksuaalin ja heteroseksuaalin välillä? xd en tiedä itse miten sen sanoisin että mikä oikeesti oon, kai tuo jokseenkin totta on. Vaikkakin oon ollu ihastunu sekä tyttöihin että poikiin. Mutta sinänsä kuulostaa kyllä tavallaan multa koska oon asexual-ish ja no enemmän kuitenkin hetero kuin homo, vaikka jotkut ihastuksistani ovatkin tyttöjä. Kuitenkin enimmäkseen miehiä i guess?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Your sexual orientation is 75% heterosexual, 35.7% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant.

Sanoisin, että demiseksuaali kuvaa minua hyvin, mutta testi ei ota sitä huomioon enkä tiedä pidänkö sitä itsekään varsinaisesti seksuaalisena suuntautumisena. Koska siis olen naimisissa miehen kanssa, niin se näkyy tuloksessa ja olonikin on aika hetero. Muutoin miehet ja naiset ovat olleet kiinnostamatta suurin piirtein yhtä paljon. En oikein käsitä seksuaalisuutta ilman tai ennen tunnesidettä.
Hmm totta, tää ei oikein ota muita suuntautumista lukuun.
En tiedä onko mahdollista että se sitten esiintyi siinä miten lähellä Ace lohkoa olit?
Tai oikei en mä mistään mitään tiedä lol kuhan arvailen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Aion nyt olettaa että tää ei triggeröi mua, koska mul taitaa tällä hetkellä olla sellanen "ei kiinnosta ees mikä oon" olo, joten tuskin tää mitään kriisiä aiheuttaa. Ennemminkin huvin vuoks vois kattoo miten oikeaan osuu ja sillee.

katso liitettä 4989

No mitä tuosta nyt sitten sanoisin :D ei kovin selkeä tulos. Aseksuaalin ja heteroseksuaalin välillä? xd en tiedä itse miten sen sanoisin että mikä oikeesti oon, kai tuo jokseenkin totta on. Vaikkakin oon ollu ihastunu sekä tyttöihin että poikiin. Mutta sinänsä kuulostaa kyllä tavallaan multa koska oon asexual-ish ja no enemmän kuitenkin hetero kuin homo, vaikka jotkut ihastuksistani ovatkin tyttöjä. Kuitenkin enimmäkseen miehiä i guess?
Hmm niin no ei toi tulos taida tyttö ihastuksia ulos rajata kun oot vähän siltä ja väliltä noiden lohkojen välissä?(mitä ikinä se tässä testissä tarkoittaakaan)
 
Ylös Pohja