Seksuaalisuus & sukupuoli Mitä sä saat tästä seksuaalisen orjentaation testistä?

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Hmm niin no ei toi tulos taida tyttö ihastuksia ulos rajata kun oot vähän siltä ja väliltä noiden lohkojen välissä?(mitä ikinä se tässä testissä tarkoittaakaan)
No siis en tiedä mut mun ymmärtääkseni tää testi toimii silleen että jos on yli 50% heteroseksuaali niin sitten se pallo on siinä laatikossa, jos on molemmat alle 50 niin on aseksuaali, jos molemmat yli 50 on biseksuaali ja jos on yli 50 % homoseksuaali niin sitten se on siinä homoseksuaali-laatikossa :D eli mulla siis koska on alle 50 toi homoseksuaalisuus niin tää testi ei ota sitä huomioon ollenkaan että siinä on ees jotai eli ei laske sitä biseksuaalisuudeks? Ja koska mul on heteroseksuaalisuus tasan 50 % niin sitte se on tossa acen ja heteron välissä, että se ei oo kumpikaan. Jos se ois alle 50 se ois Ace ja yli 50 hetero. Tytöistä tykkäämistä tää testi ei periaatteessa ota silleen huomioon koska se homoseksuaalisuus on alle 50% :D olipa hyvin selitetty mut näin se ymmärtääkseni ois.

Ton mukaan siis.... En periaatteessa olis oikein mikään noista xD vai miten sen nyt tulkitsee. Huutista sehän on siis kirjaimellisesti grayseksuaali :D vai

Toinen jännä juttu tässä testissä on juurikin se kun se tavallaan käsittelee romanttista ja seksuaalista suuntautumista yhdessä vaikka oikeastaan ne voi erota hyvinkin paljon toisistaan. Kuten mullakin oikeestaan, sillä seksuaalisesti en (useinkaan) tykkää juuri kenestäkään, mutta romanttisesti taas kyllä ihan kenestä sattuu. Joten oikeastaan ne on mulla ihan vastakkaiset, tavallaan vois yksinkertaistaen sanoa että mun sexual preference on nope ja mun romantic preference on yes :D mutta yleisesti ottaen koen ite jokseenkin turhana koko asian, ja silleen ehkä jos mun pitäs jotenki mun suuntautumista yksinkertaisesti kuvailla niin se ois varmaan jotenkuten että "en usko että ikinä kykenisin olemaa sängyssä kenenkään kanssa, mutta ihastun helposti ja sukupuolesta riippumatta". Lol.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Screenshot_20220613-023258.png
Sanotaanko että olen yllättynyt tästä, koska ei mun omissa vastauksissa ollu mitään mikä viittaisi homoseksuaalisuuteen:D Mutta siis 3,6% ei oo oikeestaan mitään joten eiköhän tuo testi ihan oikeassa kuitenkin ole
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
katso liitettä 5013
Sanotaanko että olen yllättynyt tästä, koska ei mun omissa vastauksissa ollu mitään mikä viittaisi homoseksuaalisuuteen:D Mutta siis 3,6% ei oo oikeestaan mitään joten eiköhän tuo testi ihan oikeassa kuitenkin ole
Se voi olla et jos oot klikannu sitä punasta peukkua joka ei kuitenkaan oo se tää "👎👎" vaan vaa se yks peukku alaspäin niin ehkä se laskee sen silleen et vähän kuitenkin on jotain? En tiiä veikkaan vaan
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Se voi olla et jos oot klikannu sitä punasta peukkua joka ei kuitenkaan oo se tää "👎👎" vaan vaa se yks peukku alaspäin niin ehkä se laskee sen silleen et vähän kuitenkin on jotain? En tiiä veikkaan vaan
Hmmm voihan se toki olla 🤔 Sinänsä huvittavaa testi kuitenki ku molemmat tarkoittaa kuitenki eitä :'D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
No siis se kaks ei:tä on varmaan "ei todellakaan hyi helvetti ei missään nimessä" tyyppinen
Jep mut sit taas ku tos kysyttiin että "how often it has occured for you" niin tavallaan ite ehkä aattelin sen jotenkin silleen että se kaks alaspäin peukkua ois esim ei kertaakaan sinä aikana, sitten se yks alaspäin peukku ois niiku ehk kerran, sit se harmaa vois olla muutaman kerran, sit se yks ylöspäin peukku vois olla suht tai melko usein ja kaks ylöspäin peukkua vois olla tosi usein tai koko ajan :D koska jos se kerran on "kuinka usein". Mut joo lmao en tiiä mut ehk ite ajattelen sen jotenkin noin.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
iha täysin bi oon (sain 100% hetero ja ~55% homo) mut ku satun oleen miehen kaa parisuhtees niii ei pahemmi oo tullu ajateltuu muuta ku kyseistä miestä
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
IMG_20220621_222450.jpg en ihan ymmärrä et mitä toi pallukan sijainti tossa neljänneksessä meinaa, mut ei se mitää :D
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Screenshot_20220622-173333_Chrome.jpg
En juurikaan lokeroi seksuaalisuuttani, mutta tykkään miespuolisista ihmisistä. En ole myöskään varma sukupuolestani, koska en ole 100% mies mutta jotain sinnepäin.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828

Your sexual orientation is 82.1% heterosexual, 0% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant.​

 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Viimeksi kun tein sain aseksuaalipisteitä aika paljon, mutta nyt näytän sijoittuvani aika lailla bi:n ja lesbon väliin...en tiedä. En kyllä edelleenkään koe kovin vahvoja seksuaalisia tunteita oikein ketään kohtaan, mutta on tää kai aika oikeassa kuitenkin
screenshot_20220803-000943_chrome-jpg.5537


Screenshot_20220803-000943_Chrome.jpg
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
tein nyt sitten uudestaan. varmaan kuvaavampi kun eka versio.
1659475012927.png
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
1659865150892.png
60.7% heteroseksuaali ja 53.6% homoseksuaali

Siis joo oon täs vähän aikaa sitten alkanut miettii et oon varmaan biseksuaali, mutta en tiiä osasinko vastata kaikkiin kysymyksiin ihan oikeella tavalla. Pakko kyl myöntää, että mua pelotti, että saan tästä nyt jonkin heteron, koska tälläset testit tekee mun olon aina tosi epävarmaksi siitä oonko mä nyt biseksuaali vai sittenkin vaan hetero, koska pystyn sanomaan, että tykkään tytöistä, mutta sitten kuitenkin tykkään enemmän pojista. Niin ja jos en ois tajunnut sitä et tykkään myös tytöistä ja antamut tytöille mahdollisuutta nii olis tullut aika kielteiset vastaukset moneen kysymykseen.

Ja oon samaa mieltä Qualitymonkeyn kanssa tästä testin toimintaperiaatteesta. Mullahan on homoseksuaalisuutta ja heteroseksuaalisuutta tosi saman verran prosentteja, mutta oon tän testin mukaan niin aseksuaali, että pieniki muutos tossa homoseksuaalisuuden kohalla olis varmaan tehnyt musta heteron, tai ehkä aseksuaalin. Ja tosiaan, kun voi olla sekä hetero/homo/biseksuaali, mut kuitenki myös aseksuaali... Enkä ees koe olevani aseksuaali, et luulen tän johtuvan osin mun nuoresta iästä ja siit etten olis kuitenkaan valmis. D:

Ja oikeesti millä perusteella jos saa vaikka 60% heteroutta ja 45% homoutta ei muka voi olla biseksuaali vaikka oliskin myös tyttöihastuksia? Tai vaikka oliskin vaikka 70% homoutta ja 30% heteroutta niin eikö ihan yhtä lailla voi olla biseksuaali, jos sitä kiinnostusta kuitenkin löytyy molempiin sukupuoliin?
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Tein uudelleen, ja tulos oli vähemmän seksuaalinen kuin viimeksi :D


20220807_125837.jpg
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Olen yrittäny pysyä hiljaa tästä, mutta pakko sanoa vihdoinkin.
Se on "orientaatio", ei "orjentaatio."
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
:D Napakymppi näemmä, vaikka en tainnut painaa harmaata yhdessäkään kysymyksessä

Screenshot_20220812-024332.jpg

Noin yleisesti olen saanut tuosta tosi vaihtelevia tuloksia. Oon siis bi- tai panseksuaali, mutta usein tulee kausia joiden aikana mikään romanttinen tai seksuaalinen ei kauheasti kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
1660817611019.png
En kyl tiiä miten hyvin toi pitää omal kohal paikkansa ku koen olevani harmaa aseksuaali. Mut kaipa sitä jotain seksuaalisuutta sitte on ku kerta viehätystä molempiin sukupuoliin on vaik ei ite esim. seksistä välittäiskää.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
katso liitettä 5625
En kyl tiiä miten hyvin toi pitää omal kohal paikkansa ku koen olevani harmaa aseksuaali. Mut kaipa sitä jotain seksuaalisuutta sitte on ku kerta viehätystä molempiin sukupuoliin on vaik ei ite esim. seksistä välittäiskää.
Niin noh, eihän se seksi ole ainut seksuaalisuuden muoto
 
Ylös Pohja