Ihastuminen Mitä söpöä tehdä ihastuksen kanssa? (Halailu, Pussailu, Silittäminen, Kaulapusut, silmiin katsominen” mitä muuta?

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Nään ihastuksen 8.8 Maanantaina, ollaan yö hotellissa. Ja hän lähtee pois 9.8🙁 Ku mä sillee haluisin halata mun ihastusta sillon kun nähdään ja maata sen kans sängyssä vierekkäin ja silittää sen hiuksia ja pitää sitä kädestä, suudella ja katsoa sitä silmiin😍 En halua heti edetä tuon pitemmälle mutta haluaisin tehdä kaikkea muuta söpöä sen kanssa ilman seksiä. Mitä söpöä voisin tehdä? Tehdä eskimo suukkoja, kaulapusuja, fritsuja (muistoks musta xd) silittää häntä, että hän tuntee olonsa tärkeäksi ja haluan myös osoittaa että pidän hänestä💖 Kuinka? Kun en sänkyyn halua heti mennä koska pelottaa ja oon epävarma asiasta, jossain vaiheessa tä on kyllä ajankohtaista mutta ei heti sitte:( T: ihatunut ihminen❤️❤️
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
En mä tiiä öö No voitte makoilla ja nukkua lusikassa tai muuten sylikkäin.
Sit pieni härnääminen mä ainaki kiusasin häntä leikkimällä sängyn vieressä olevalla lukuvalon napilla.
 
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
Mä mun py:n kanssa silitellään paljon toisiamme ja pussailemme, makaamme kainalotusten ja lusikassa, hipsuttelemme, hassuttelemme ja meillä on oma sanaton viestintä ja kun suutelemme, antaudumme suudelmilla. Kehumme ja kutsumme eri hellittelynimillä toisiamme. Tänäänkin rakas laittoi viestiä miten paljon kaipaa kaikkea mussa, ja kuinka paljon rakastaa mua, ei päästä musta irti koskaan, oon tärkein ja rakkain tyttöystävä, ja oma kaunein timanttini, säihkyvin jalokiveni ja aurinkokuntani <3 kohta rakkaani luokse awww<3
 
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
Eilen tosiaan olin py:n luona ja meni aika myöhään kotiin lähtö, py ois halunnu että oisin jääny yöks ja olisin halunnu jäädä mut tänään jatkui taas työssäoppiminen loman jälkeen. Pelattiin yhtä pöytäpeliä ja syötiin, aika paljon me kiehnättiin ja suudeltiin, siliteltiin toisiamme ja olimme sylikkäin. Rakas taas kehui mua että oon maailman kaunein,seksikkäin ja kuumin nainen ja on onnellinen että on löytänyt täydellisen ja ihanan naisen<3 töissäkin oli kiva päivä tänään :)
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Eilen tosiaan olin py:n luona ja meni aika myöhään kotiin lähtö, py ois halunnu että oisin jääny yöks ja olisin halunnu jäädä mut tänään jatkui taas työssäoppiminen loman jälkeen. Pelattiin yhtä pöytäpeliä ja syötiin, aika paljon me kiehnättiin ja suudeltiin, siliteltiin toisiamme ja olimme sylikkäin. Rakas taas kehui mua että oon maailman kaunein,seksikkäin ja kuumin nainen ja on onnellinen että on löytänyt täydellisen ja ihanan naisen<3 töissäkin oli kiva päivä tänään :)
ootko vaaleahiuksinen/blondi nainen jolla on lasit
mietin vaan ootko yks tyyppi demistä
 
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
Miten sä voit olettaa ja ajatella että just mä olisin se joka kirjoitti demiin tällaisia, aika monet kirjottaa noin. Enkä mä tällaisia nimimerkkejä keksisi jos oisin ollu demissä. Ei mun eksä sitäpaitsi tollai sanonu. Mä oon vaan sattumoisin löytäny sellasen py:n joka tykkää kehua mua. Taidat olla vaan kateellinen ja ei kannata vetää omia johtopäätöksiä, toi on yksityisyyden loukkaamista että aletaan stalkkaa ja penkomaan toisen kirjoitustyyliä. Ois ihan kiva jos jättäsit toisten asiat ihan omaan tietoon etkä alkais vääristellä. Ei sitä tarvii toisten asioihin puuttua.Mä saan kirjottaa vaikka omasta rakkauselämästä sillon kun haluan, ei sen pitäs sun per*ttä kutittaa.
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Miten sä voit olettaa ja ajatella että just mä olisin se joka kirjoitti demiin tällaisia, aika monet kirjottaa noin. Enkä mä tällaisia nimimerkkejä keksisi jos oisin ollu demissä. Ei mun eksä sitäpaitsi tollai sanonu. Mä oon vaan sattumoisin löytäny sellasen py:n joka tykkää kehua mua. Taidat olla vaan kateellinen ja ei kannata vetää omia johtopäätöksiä, toi on yksityisyyden loukkaamista että aletaan stalkkaa ja penkomaan toisen kirjoitustyyliä. Ois ihan kiva jos jättäsit toisten asiat ihan omaan tietoon etkä alkais vääristellä. Ei sitä tarvii toisten asioihin puuttua.Mä saan kirjottaa vaikka omasta rakkauselämästä sillon kun haluan, ei sen pitäs sun per*ttä kutittaa.
xDDDDDDDDDDDDDD okei mitäs vittua
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
En mä loukkaantunut, ärsyttää vaan kun heti pitää olettaa että JUST MÄ oisin ollu se demi tyyppi. Täällä on näköjään joitakin tyyppejä jotka tykkää mun viesteistä sentään. Suomessa on aika paljon samantyylisiä ihmisiä jotka kirjoittaa samantyylisesti. Jotkut vois oikeesti kattoo peiliin, eiks se oo kiva kun joillakin menee rakkauselämässä hyvin kun paljon pahempaakin on tässä viime aikoina ollu.
 
Ylös Pohja