Seurustelu Mitä söpöä teidän ihastus/tyttö/poikaystävä tekee teille? ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Elikkä laitelkaa tänne mitä kaikkee teidän tyttö/poikaystävät/ihastukset tekee teille esim. Miten te söpöilette yhdessä tai mitä se usein tekee sulle, vaikka kutittaa kyljistä, pussaa vatsasta, halaa takaa päin❤

Tehään tästä suuri söpöily keskustelu😍😍💕💕
Jakakaa teidän tarinoita💖
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Esim. Katsonut silmiin ja puhunut mulle. Vitsaillut ja hymyillyt. Kysynyt tarvitsenko apua ja kerran autto kaupassa kantaa tavaroita. Siinä mun poikakokemukseni.
Ei oo tällä hetkellä ihastusta mut uskalsin katsoa historiaan entisiä ihastuksiani. Jos tänne saa laittaa myös entisistä ihastuksista juttuja.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
teidän yhteisiä häitä vai omiaan? vai onko sinun hääsuunnittelija ja menet jonkun muun kanssa naimisiin?
Meidän häitä, ei olla edes kihloissa mutta tahallaan suunnittelee kun tietää että mä en tykkää juhlista.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
en tiedä onko niin söpöä mutta selkeästi sellainen juttu jota teen vain ihastukseni kanssa; saatamme vaihtaa pitkiäkin viestiketjuja pelkästään "okei" tai ":)" kun kummallakaan ei ole mitään varsinaista asiaa toiselle
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Esim. Katsonut silmiin ja puhunut mulle. Vitsaillut ja hymyillyt. Kysynyt tarvitsenko apua ja kerran autto kaupassa kantaa tavaroita. Siinä mun poikakokemukseni.
Ei oo tällä hetkellä ihastusta mut uskalsin katsoa historiaan entisiä ihastuksiani. Jos tänne saa laittaa myös entisistä ihastuksista juttuja.
Ihana🥺🥰🥰 totta kai saa!
 
Ylös Pohja