Seurustelu Mitä söpöä teidän ihastus/tyttö/poikaystävä tekee teille? ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
Hei mäki oon kattonu kaikkia hääpuku ohjelmia niin pitkään että pakkohan ne on pitää vaikka kumppaniakaan ei olisi:D
Mä tykkään katella sormuksia mutta mekkoa en halua etsiä D: kumppanilla oli tosin siihenki jo omat visiot :D mut hauska kuunnella ku kolmikymppinen röi_ukko suunnittelee pinterest sauhuten että "tää väri sopis sun tukkaan ja voisin sit vaikka ite laittaa tätä sävyä jos vaan värjäisin hiukset ja sun mummo voi sit kasvattaa kukat sinne" :'DDD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Mä tykkään katella sormuksia mutta mekkoa en halua etsiä D: kumppanilla oli tosin siihenki jo omat visiot :D mut hauska kuunnella ku kolmikymppinen röi_ukko suunnittelee pinterest sauhuten että "tää väri sopis sun tukkaan ja voisin sit vaikka ite laittaa tätä sävyä jos vaan värjäisin hiukset ja sun mummo voi sit kasvattaa kukat sinne" :'DDD
Aww ihana:D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mää laitan mun entisestä ihastuksesta
Kattonu mua silimiin tai muuten tuijottanu välillä ainaki viis minuuttia putkeen, yrittäny saaha mun huomion esim tökkimällä kylkeen tai ilmeilemällä. Hakeutunu mun seuraan jos on nähäny et oon yksin. Muutaman kerran jopa melekeen myönsi että tuntee jotaki muutaki jopa ku vaan kaverillisia tunteita mutta se joko keskeytti tai sit kiersi sen jotenki et muutti vitsiksi jne.
Sillon ku sai tietää et mua kiusataan tuli kysyy et oonko okei yms. Sai mut aina nauramaan vaikka oisin ollu huonolla tuulella.

Nykyään en oo nähäny sitä pitkiin aikoihin ja ollaan tuntemattomia toisillemme :D
"Not friends, not enemies, only strangers with memories" kuten jostaki luin
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Söpöintä varmaan halaaminen, keskellä yötä käydyt viestikeskustelut, pyörän tarakalle otto, puolustaminen, "salaiset" tapaamiset kesken koulupäivän tyhjässä luokassa, kehuminen, kyynelten kuivaaminen ja lahjojen osto :D. Niin ja tietysti yhdessä laulaminen ja kun soitetaan toisillemme meidän lempikappaleita. Ja se kun katsottiin yhdessä tähtiä
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
(deitti kyseessä)

-pusuttelee poskelle ja otsalle (esim. aamulla)
-kehuu kauniiks, upeeks ja ihanaks tosi usein ;w;
-silittelee poskee
-on tarjonnu käyttää hänen vesipulloo, Disney+... <3
-lohduttaa näkyvästi (esim. jos on menkka kivut), silittelee, kysyy helpottaako, jne.

...mitäköhän kaikkee...
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
(deitti kyseessä)

-pusuttelee poskelle ja otsalle (esim. aamulla)
-kehuu kauniiks, upeeks ja ihanaks tosi usein ;w;
-silittelee poskee
-on tarjonnu käyttää hänen vesipulloo, Disney+... <3
-lohduttaa näkyvästi (esim. jos on menkka kivut), silittelee, kysyy helpottaako, jne.

...mitäköhän kaikkee...
Ihanaa🥰🥰 Romanttista😍😍😍😍
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
nyt tuli itseasiassa mieleen kaikki "vedonlyönnit".

katottiin sunnuntaina stranger thingsii. hän luuli kiven kovaa, että kaks hahmoo päätyis yhteen, vaikka mie tiesin hyvin totuuden. kun sitä asiaa oltiin paljastamassa (että mikä homma), niin sillon laitoin paussille ja sanoin, että jos mie oon oikeessa niin hän saa suudella minuu kaulaan ;w; noh, kun se juttu paljastettiin, niin hän sitten nojas minuu vasten ja suuteli ;w;

+++ollaan juteltu meiän mieltymyksistä (seksin suhteen). hän tokas, että tykkään vissiin kaulan suutelusta (kerroin sitten myös toisen jutun, jonka hän on tehny, mikä on aika iso turn on). kysyin sitten mistä hän tykkää, johon hän mainitsi muutaman jutun ja sit loput oli minuun liittyviä ;w; (että tykkää kuunnella miun hengitystä ja kaikkee ihanaa, mikä oli miulle iso turn on, kun hän kerto sen)
 
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
Kehuu usein kauniiksi ja maailman tärkeimmäksi, oon py sanoin hänen oma arvokas ja rakkain tyttöystävä. Aina kun istutaan tietokoneen edessä ja kuunnellaan tai katotaan jotain nii py silittelee mun hiuksia, poskea ja ottaa kädestä, sit aina kun istutaan tai maataan sängyllä, rakas hieroo ja silittelee mua joka paikasta ja kääntää mun kasvot itseä kohti ja suutelemme kauan, välillä meidän suudelmat muuttuu kiihkeämmiksi. Sit kun usein oon py luona yötä nii rakas ottaa mut tiukkaan lusikkaan ja pussailee niskaa ja poskea,toivottaa hyvät yöt rakas tai kulta ja aamulla sama homma, toivottaa hyvät huomenet rakas ja pitää mua tiukasti sylissä. Hassuttelemme ja hulluttelemme paljon ja nauramme samoille jutuille :D huolehtii että mulla on kaikki hyvin, nytkin oon flunssassa nii rakas laittaa välillä viestiä että minkälainen on vointi ja ois halunnu olla mua parantelemassa:) huomenna oon vihdoin taas menossa py luo kun toi flunssa alkaa olla häviämässä viimein:)
 
Ylös Pohja