Mitä söpöä teidän poikaystävä/ihastus on teille tehny❤️?

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,499
Mun entinen ihastus
Se saatto vaa hakee katsekontaktia ja tuijottaa mua silmiin monta minuuttia
Plus se aina änkesi mun viereen ahtaissa paikoissa xD
 

Mymmeli

Uusi
Liittynyt
22.4.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
23
Mun kumppani tekee kaikkea pientä, eilenki hän sano et kävi ulkona syömässä, ja sitten toi mulle kotia sieltä ruokaa yllätyksenä:) Hän myös aina koittaa saaha mua nauramaan, jos meinaan nukahtaa jossain missä ei sais nukahtaa ja se on musta tosi söpöä.
Sit kans ottaa syliin ja jos on paha mieli nii silittää hiuksia ja antaa käpertyä kainaloon ja jos käy kaupassa nii saattaa tuua mulle jotain pientä mistä tykkään, vaikken ois mitään pyytänykkään
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Kertokaa mulle miten saan selville onko tää kyseinen äijä petturi vai onks se mun kans tosissaan? Nähtiin yksi päivä 2vk sitten sunnuntaina, ja oli tosi ihanaa pussailtiin ja halattiin tunti🥺🥺 mutta hän ehdottaa seksiin liittyviä juttuja koko ajan, vaikka olen sanonut että en ole vielä täysin valmis. Haluaisin tietää onko hän kanssani tosissaan? Että välittääköhän oikeasti minusta, koska tuntuu että häntä kiinnostaa vain paneminen? Kovasti on laittanut viestiä että tykkää minusta mutta muutoin ei kauhean aktiivisesti juttele tai vastaa vaan ”okei, joo, juu” nään häntä taas nyt lauantaina🙂
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Kertokaa mulle miten saan selville onko tää kyseinen äijä petturi vai onks se mun kans tosissaan? Nähtiin yksi päivä 2vk sitten sunnuntaina, ja oli tosi ihanaa pussailtiin ja halattiin tunti🥺🥺 mutta hän ehdottaa seksiin liittyviä juttuja koko ajan, vaikka olen sanonut että en ole vielä täysin valmis. Haluaisin tietää onko hän kanssani tosissaan? Että välittääköhän oikeasti minusta, koska tuntuu että häntä kiinnostaa vain paneminen? Kovasti on laittanut viestiä että tykkää minusta mutta muutoin ei kauhean aktiivisesti juttele tai vastaa vaan ”okei, joo, juu” nään häntä taas nyt lauantaina🙂
Petturi selkeästi.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Lähetti meemin, jossa sanoi verkkosukkahousuisten goottipeppujen olevan uskontonsa...
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,450
Reaktioarvo
2,338
Ihastus (tms?) pelasi aina kanssani biljardia. Ei lisättävää.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mun kumppani tuo mulle joka aamu kahvin sänkyyn ja sanoo Le Coppa la Cof con Kisskiss ja antaa pusun. Mä tosin teen saman sille joka ilta kun tulen töistä kotiin ja on sen aika herätä. (Hän tekee yötöitä).
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kertokaa mulle miten saan selville onko tää kyseinen äijä petturi vai onks se mun kans tosissaan? Nähtiin yksi päivä 2vk sitten sunnuntaina, ja oli tosi ihanaa pussailtiin ja halattiin tunti🥺🥺 mutta hän ehdottaa seksiin liittyviä juttuja koko ajan, vaikka olen sanonut että en ole vielä täysin valmis. Haluaisin tietää onko hän kanssani tosissaan? Että välittääköhän oikeasti minusta, koska tuntuu että häntä kiinnostaa vain paneminen? Kovasti on laittanut viestiä että tykkää minusta mutta muutoin ei kauhean aktiivisesti juttele tai vastaa vaan ”okei, joo, juu” nään häntä taas nyt lauantaina🙂
Painostaminen on ainakin mun mielestä hälyttävä merkki. Kannattaa ottaa puheeksi jos vaan pystyt. Jos oikeasti rakastaa sua eikä oo vaan seksin takia niin ymmärtää.
 
Ylös Pohja