OON OIKEEST NII ENNALTA-ARVATTAVA
niiku seis
Oikeest ku minä ihastuin seduun niin yllättyneitä on se 0 kpl FOR REAL.
Ennalta-arvattavuus level: 100
En kestä ku joka päivä kysyn itseltäni et MIKS. miks timppa. Miks Hessu. Miks Sedu. Miks. Kysyn iteltäni et oliko ihan pakko. Mut sit vaa tajuun et oon weak AF enkä voi yhtään mitään sille xD
Repeen kyl sille ku kickoffii kattoes must tuntuu et mun mood meni silleen asteittain pahemmaks ja pahemmaks, kosk eiks ekana noista krhm kolmesta vaaranpaikast ollu niämine, sit Porkka ja sit Sedu. Ni muistan et olin tonist sillee oh no, ei tämmöst. Mut se oli semi lievästi. Mut sit porkast olin heti paljon enemmän sillee OH NO EI TÄMMÖST. ja sedun kohal olin sillee "....... Noniin" :DDDDDDDDDDDDDDDDD rää enkä basically ees tienny siin vaihees niide ikiä kai tai en tiiä noteerasinko mut jotenki vaan SATTUMALTA niemine on niist nuorin ja sedu vanhin ja reaktiot oli sen mukasia. Jotenkin se vaan sattu olee niin :D no emmä oikeest vittu tiiä mut... I'm too tired for this shit :D emt must alkaa jo tuntuu et ryppyjen määrä korreloi tunteiden vahvuuden kanssa 🤔
EIHHHHH HELVETTI TAJUSIN JOTAIN MUUTEN VOI V I T T U HAKKAAN PÄÄTÄ SEINÄÖN :DDDDDDDDDDDDDDDDDD mitä vittua mietin pitkään siis oikeesti olin koko ajan silleen et ketä vittua zedu oikeest muistuttaa olin sillee et vittu joku siit tulee mieleen mut kuka saatana. Sit tajusin et se on iha tumpin näkönen. Oikeest mä-
MIKÄ ON HÄTÄNÄ oikeesti 😂😂😂😂😂 eihhhh, ei enää. Ei tämmöstä enää. Vittu ny. Eheeeiiiii tää menee ihan väärään suuntaan :DDDDDDDDDDDDD täysin väärään suuntaan. Tyypillistä. Niin tyypillistä. Uskomatonta. Tirskun oikeasti eihän tämmöst voi ollakaan. Ensinnäkin toi tumpilta näyttäminen niin voi ny vittu ja toiseks ONKS MUL JOKU ONGELMA oikeest ku ei niiku mitään vastustuskykyä tommosia vastaan, ei niin mitään ei mitään, eihhhhhhh herranjumala nainen! :D repeen vittu tälle niin täysin :Dd tai en mä tiedä pitäskö mun itkeä vai nauraa?????????? Molempia???? Ehkäpä. Ei sillä että välttämättä aikoisin höpistä tästä kavereilleni mitään mutta huvittaa ajatus et jos kertoisin niille niin ne ois silleen "ei ny vittu sun kanssas aina" :DDDDDDDDDDD voi elämä kun päässäni on vikaa ":D"
Siis oikeest mitä hemmettiä juu tiedän ettei oikeesti mus varmaan silleen mitään vikaa oo (pfjfjfjgkgkgk juuh toki nii varmaa) mut tietyt asiat kummittelee mun mieles joita oon lueskellu (virhe) niin ääähhhh. Aina ku oon sillee "oon normaali" ni ne tulee mieleen taas ja oon sillee "mut ENTÄ jos se onkin oikeesti joku random kehityshäiriö...... Joku random trauma lapsena mitä en muista? Hm? Tai joku?" Oikeest puren rystysiäni tässä ku pelottaa niin saatanasti että onko täs taustalla jotain. Niiku mun mielestä ei oo mitään, mut koska puhutaan parafilioista yms niin tulee sellanen kuva niiku täs ois joku traumaattinen kokemus taustalla????? Tai joku sellanen????? Mut miks olis? En kyllä ite kai edes näe tätä parafiliana enkä oikeestaan kai lopulta edes niinkään määrittele itteeni gerontofiiliks tai mesofiiliks. En silleen mikskään tollaseks oon vaa sillee idc. Mutta silti mua pelottaa (miks vitus?) Et oon jotenki viallinen. En sillee usko kai et oon mut ku kaikki noi asiat mitä on lukenu, emt. Emt ehkä sit ku pääsen sinne seksuaaliterapeutille ni se varmaa tietää näistä asioista ni luultavasti se kertoo mulle sit et onks tää ihan normaalia. Sehän on ammattilainen ni ehkä sit uskon jos ammattilainen sanoo mulle ettei oo mitään hätää xd tosin pelkään että se sanookin että "juu sul on varmaa menny jotain vinoon kehityksessä" APUA :D AAAA ei koskaan pitäs lukee mitään nettikommentteja ei koskaannnn eikä mitään artikkelei, ei ei ei, ehdottomasti ei D: huoh en tiiä kui tyhmä Pitää olla et tarvii oikeesti ammattilaisen mielipiteen siitä ettei mus oo mitään vikaa ennen ku pystyy chillaa. Jotenki vaa aika ajoin mul hiipii sellanen ihan hirveen voimakas pelko et oon jotenki sairas tai jotain emmä edes tiedä??? Siis pelkään et oon jotenki ihan täysin sekasin. Niiku oikeest aivan saatanan sairas, tyyliin jotain psykopaattitasoa?????? :D vaikka ei nyt luulis et mikään tämmönen tekee musta psykopaatin. Ymmärtäisin vielä sen jos olisin pedari ja sen takia must tuntuis tolta mut mitäh niiku miks tää tuntuu tältä? En tiiä ehkä se on se parafilia-sana mikä saa mun veren seisahtumaan? Vaikka kuten sanoin niin en sinänsä ees identifioidu mikskää tollaseks mut kai yliajattelen ja pelkään iha vitusti et mitä jos mitä jos. Vitun parafiliat ja kronofiliat oikeesti. Oikeest en ihan ymmärrä mun logiikkaa tässä et mikä siin on nii pelottavaa mut jotenki mun ocd vissiin sekoo täst ja ku en tiiä tarpeeks täst asiast ja onkse varmasti normaalia niin mua pelottaa et oon joku vitu hullu. Koska sana parafilia on jo itessää vitu karmiva. Sillee järjellä tiedän sen et oon varmaan ihan normaali ja silleen mut en tiiä onkse tosiaa sit ocd vai mikä ku tulee se järjenvastane pelko siit et mitä jos en ookaa normaali. Huoh hoih. Pitäs chillaa. Yritän tho.
Ei vitu ny nukkumaa eihä täst tuu mitää. Ahistaaa liikaa jos en mee nuq.