verikuristaja nr.5
Uusi
- Reaktioarvo
- 49
oho kuulostaa hienolta, lepakko ois aika siisti mut muutki on hyvii vaihtoehtoi. kyl ne paikat jossain selvemmäks tulee, itekki on hieman mietinnän alla on et mihin kaikkialle voisin laitatuttaa ettei hirveesti sattuis :D hienon näköset niist tulee!En oo suunnitellu kovin pitkälle mutta seuraavaksi haluaisin peittää vanhan kuvan selässä, päällimmäinen idea olis musta lammas. Jossain kohtaa tulee lepakko ja sammakko ja/tai rupikonna mutta paikat on vielä mietinnässä. Sit haluan tottakai täyttää hihan ku nyt siinä on vaan kaks isohkoa kuvaa miten sattuu.
Ei kannata liikaa miettiä sitä kipua, veikkaan että moni luulee sitä paljon pahemmaksi ku mitä se todellisuudessa on. Toisaalta mun kaikki tatuoinnit on toistaseks kivuttomissa paikoissa eli en oo asiantuntija :'D mutta tatuointikipu on siitä hyvä että se loppuu heti ku neula ei koske ihoon, korkeintaan kuumottaa vähän.oho kuulostaa hienolta, lepakko ois aika siisti mut muutki on hyvii vaihtoehtoi. kyl ne paikat jossain selvemmäks tulee, itekki on hieman mietinnän alla on et mihin kaikkialle voisin laitatuttaa ettei hirveesti sattuis :D hienon näköset niist tulee!
jep. en ollu ite selvin päin kun tatuointeja tehtiin joten en muista juurikaan kipua mutta uskon sen olevan ihan siedettävää, riippuu myös henkilön kipukynnyksestä. mies teki joskus ite jalkapohjaan hymy naama tatuoinnin koska ruumishuoneella sit hauskan näköistä. oli kivuliasta kuulemma kävellä seuraava kuukausi :DEi kannata liikaa miettiä sitä kipua, veikkaan että moni luulee sitä paljon pahemmaksi ku mitä se todellisuudessa on. Toisaalta mun kaikki tatuoinnit on toistaseks kivuttomissa paikoissa eli en oo asiantuntija :'D mutta tatuointikipu on siitä hyvä että se loppuu heti ku neula ei koske ihoon, korkeintaan kuumottaa vähän.
nojoo totta, ei se ihan kuolettavaa vai olla ja riippuukin ihmisestä. mut ihanaa tietää että loppuu heti ku neula ei koske ihoon, kyl se sit ihan selvittävä on :D kiitos!Ei kannata liikaa miettiä sitä kipua, veikkaan että moni luulee sitä paljon pahemmaksi ku mitä se todellisuudessa on. Toisaalta mun kaikki tatuoinnit on toistaseks kivuttomissa paikoissa eli en oo asiantuntija :'D mutta tatuointikipu on siitä hyvä että se loppuu heti ku neula ei koske ihoon, korkeintaan kuumottaa vähän.
joo se on okei, kaikilla omat mieltymykset ja mielipiteet omaan kroppaan liittyen :)En ajatellut koskaan pilata itseäni noilla.
toi ois ihana!! noi värit varsinki näyttää kivoilta :D ei hullumpi ideaEn usko että tulen ottamaan yhtäkään tatuointia, en ainakaan lähitulevaisuudessa, mutta jos ottaisin, niin haluaisin että se liittyis mun suosikki elokuviin, esimerkiks tää Metropolis tatuointi on sellanen minkä voisin ottaa.
katso liitettä 5881
okei :D kyllä ne ideat sitte aikanaan tulee mitä saattais haluta ja mitä eiHaluaisin joskus jonkun pienen nilkkaan tai ranteeseen. En ole vielä päättänyt, mitä.
Kolibrit kai tietää kaikki.Hummingbird tatuoinnin.
Kaikki varmaan tietää mikä hummingbird on
Se on Gibsonin kitara malli.Hummingbird tatuoinnin.
Kaikki varmaan tietää mikä hummingbird on