Mitä teen tän miehen kanssa?

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Vitsi tää asia on pyöriny mun mielessä nyt jonkun aikaa, joten tarvin apua! Tosiaan oon tutustunu yhteen mieheen ja ollaan juteltu snäpissä jo monta kuukautta. Mulla oli sitä kohtaan ainaki kiinnostusta, mut tosi vaikee sanoo olinko siihen vaikka ihastunu kun ei olla nähty tai hengailtu yhdessä. Musta tuntuu et siinä on paljon sellasia piirteitä mistä tykkään ja mitä arvostan ihmisissä, ja se sano samaa mustakin. Juteltiin joka päivä, ja ollaan myös soiteltu. Sen huomasin, et niissä puheluissa tää mies oli paljon puheliaampi kun mitä sit snäpeissä hän kirjotteli mulle.

Nyt musta vaan on alkanu tuntua et meijän juttu menee jotenki pieleen, koska tää mies on alkanu vastailemaa mulle tosi lyhyesti mun snäppeihin, eikä hän alota keskusteluja mun kans. Se kuitenkii pari päivää sit sano et " näytät aina nätiltä " ja muutenkii on se sanonu että on kiinnostunu musta. Aistin vaan jotenki, että se ei ehkä sittenkään oo ihan sellanen mitä ajattelin. Loin ehkä mielessä liian positiivisen kuvan siitä. Käyn ikään kuin yksin keskustelua, kun ei siltä tuu mitään kysymyksiä mulle takasiin. Ei olla juteltu nyt 5päivään ja mietin et pitäiskö mun snäpätä sille ja kysyä jotain, vai ootanko et laittaaks se mulle jotain? Luulen et se on kumminkii huomannu ettei musta kuulu, kun se on joka aamu tottunu et sitä oottaa snäppi multa. Se on kertonu ettei se käytä snäppiä paljoa, että tavallaan ymmärrän mut en oo viittiny kysyä mitä se miettii musta. Haluisin toisaalta "testata" sitä kun en laita sille mitään, mut sit taas ois fiilistä snäpätä sille. Vaikee tilanne! :D En vaan käsitä miten se on aina puheluissa niin puhelias ja aktiivinen, ja sitte kumminkii snäpeissä vaikuttaa välillä siltä et se hommailee jotain ihan muuta samalla. Kiitos jos kerrotte mitä mun kannattais tehdä <3

Lisäks oon lähentyny yhen toisen miehen kans ja se on sit taas ihan unelma.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,375
Reaktioarvo
961
No en nyt osaa auttaa D:

Mutta mulla on yks kiva poika snäpissä (mua kaks vuotta vanhempi) ja se alussa jakso jutella tosi paljon vaikka sanoki ettei snäppää paljoa :D nyt se sitten laittaa ehkä kerran päivässä jotaki ?? Mutta uskon että se ei vaan oo tottunu snäppäämään paljoa ja jakso alussa yrittää tai jotaki? :D
 
Ylös Pohja