mitä teille kuuluu tänään?

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Pitäis huolen omista asioistaan eikä levittelisi toisista sellasta mikä ei pidä paikkansa.
Noh tää siis vittu tosi raukkamaista 16 vuotiaana viel jauhaa paskaa muista jollekki kaverille ja viel se et kuka ihminen puhuu paskaa luokkakaverille sen kaveista tai ailleen en nyt varmaan osannu seliträä mut siis tarkotan et ku tää joka nyt musta on paskaa puhunu mun parhalle kaverille vaikka se tietää ihan hyvin et tää jolle se on puhunu paskaa musta on mun kaveri niin kuka silleen tekee
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tekis vaan niin mieli koulus kävellä tän tytön joka musta puhuu paskaa mun parhallee kaverille niin kävellä sen ohi silleen vihasen näkösenä silleen bitch face ilmeel ja vähän tuupata jos se vaik hidastaa jossain ovella tai silleen koska se on niin ärsyttävää ku jotkit hidastelee koulun ovien ees kerranki tuuppasin yhtä amiksen ykkös vuoden opiskelijaa ku se hidastwli oves niin menin vaan sen ohi ,koska se hidasteli siin oven eessä niin sit tuuppasin sotä vähän
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Tekis vaan niin mieli koulus kävellä tän tytön joka musta puhuu paskaa mun parhallee kaverille niin kävellä sen ohi silleen vihasen näkösenä silleen bitch face ilmeel ja vähän tuupata jos se vaik hidastaa jossain ovella tai silleen koska se on niin ärsyttävää ku jotkit hidastelee koulun ovien ees kerranki tuuppasin yhtä amiksen ykkös vuoden opiskelijaa ku se hidastwli oves niin menin vaan sen ohi ,koska se hidasteli siin oven eessä niin sit tuuppasin sotä vähän
Tsemppiä toivotaan että se lopettaisi tollasen turhan levittämisen. :confused:
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tsemppiä toivotaan että se lopettaisi tollasen turhan levittämisen. :confused:
Kiitos noh ,eipä se oo ainoo joka musta paskaa puhuu vaan niitä on myotakin jotka musta paskaa kysyy ku kysyin yheötä kaberilta joka asuu samas kaupungis ku tää tyttö joka musta paskaa puhuu niin se tietää tän tytön ja tää on itekki kuullu et musta puhutaan sellasta et se miitti oona ,ku miitti oonaa kerto viiltelystä jne joo siis menin väsyneenä ja kännis kertoo mun viiltelystä siel ryhmäs
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Kiitos noh ,eipä se oo ainoo joka musta paskaa puhuu vaan niitä on myotakin jotka musta paskaa kysyy ku kysyin yheötä kaberilta joka asuu samas kaupungis ku tää tyttö joka musta paskaa puhuu niin se tietää tän tytön ja tää on itekki kuullu et musta puhutaan sellasta et se miitti oona ,ku miitti oonaa kerto viiltelystä jne joo siis menin väsyneenä ja kännis kertoo mun viiltelystä siel ryhmäs mut nyt en oo enää pitkään aikaan omia juttuja kertonu siel ryhmäs enkä aijokkaannja ku kysyin tältä yheltä toiselta kaverilta tunteeko se tätä tyttöö joka musta jauhaa paskaa mun parhaallekaverille niin sano et tuntee ja sit ku kysyin et onko se kuullu et musta lähiaikoina on puhuttu jotain niin sano et ei oo onneks enkä aijoo enää puhua omia asioita tuol ryhmäs koska sit tiiän et musta uudestaan aletaan puhuu kaikkee
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kiitos noh ,eipä se oo ainoo joka musta paskaa puhuu vaan niitä on myotakin jotka musta paskaa kysyy ku kysyin yheötä kaberilta joka asuu samas kaupungis ku tää tyttö joka musta paskaa puhuu niin se tietää tän tytön ja tää on itekki kuullu et musta puhutaan sellasta et se miitti oona ,ku miitti oonaa kerto viiltelystä jne joo siis menin väsyneenä ja kännis kertoo mun viiltelystä siel ryhmäs
hm???? ei oo tosiaankaa sen tai kenenkää muunkaa asia kertoo sun viiltelystä muille, mitä perkelettä nyt taas 👀
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
hm???? ei oo tosiaankaa sen tai kenenkää muunkaa asia kertoo sun viiltelystä muille, mitä perkelettä nyt taas 👀
Eiku siis ite menin kertoo sinne ryhmään kännis ja väsyneen mun viiltelyst ja sit siitä on jotain puhittu siin toises ryhmäs mis tää vitun ämmä joka musta paskaa puhuu niin on ku siel ryhmäs mihin menin kertoo sen mun viiltely jutun niin siis siel on jätkiä jotka on sit tän muijan kavereita joka musta paskaa puhuu ja sit ne on yhes puhunu musta jossain niiden entises yläkouluryhmäs musta jotain et ku se miitti oona jne noh onneks musta ei oo nyt puhuttu mitään
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja oon onneks muutenki ollu työharjottelus että en oo käyny koulus pitkään aikaan ja siia käyn amista yhes kaupungis ku asun pikkukunnas niin musta ainoastaan aiel kajaanis puhutaan selän takana tai noh aikasemmin puhuttiin mut mykyään ei enää tai noh ei nyt hetkeen ku yheltä kaverilta kysyin et onko se kuullu et musta ollaan jotain puhuttu niin sano että ei oo
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo ei vittu kysyin tältä mun parhaalta kaverilta et mitä tää sen luokkalainen on musta tarkalleen ottaen puhunu noh se mun oaras kaveri sano et se myt puhuu muistakin paskaa mut musta se on sanonu et mä muka oisin paykopaatti vottu mikä ämmä mua ees tunne ja väittää et oon joku psykopaatti ja siis tää on nyt se sama tyttö joka musta on tälle parhaalle kaverilleni puhunu paskaa
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Eiku siis ite menin kertoo sinne ryhmään kännis ja väsyneen mun viiltelyst ja sit siitä on jotain puhittu siin toises ryhmäs mis tää vitun ämmä joka musta paskaa puhuu niin on ku siel ryhmäs mihin menin kertoo sen mun viiltely jutun niin siis siel on jätkiä jotka on sit tän muijan kavereita joka musta paskaa puhuu ja sit ne on yhes puhunu musta jossain niiden entises yläkouluryhmäs musta jotain et ku se miitti oona jne noh onneks musta ei oo nyt puhuttu mitään
tajusin sen joo, tarkotin siis sitä et vaik kerroitki siit ensi itse ni ei se oikeuta häntä puhumaan siitä jonku muun kans niinku D:

mut hmm... näiden juttujen perusteel, mitä oot kertonu kuulostaa aika... oudolta tyypiltä honestly. onks hänen elämäs tosi vähän sisältöö vai miks hän puhuu susta ja muista noin paljon? onpa ärsyttävää, hohhoijaa 👀
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
tajusin sen joo, tarkotin siis sitä et vaik kerroitki siit ensi itse ni ei se oikeuta häntä puhumaan siitä jonku muun kans niinku D:

mut hmm... näiden juttujen perusteel, mitä oot kertonu kuulostaa aika... oudolta tyypiltä honestly. onks hänen elämäs tosi vähän sisältöö vai miks hän puhuu susta ja muista noin paljon? onpa ärsyttävää, hohhoijaa 👀
Juu ,noh veikkaan en täl muijal joka musta ja monesta muusta puhuu paskaa tälle mun parhaalle kaverille et sil on varmaan itellä huono itsetunto tai vittu jotain ongelmia sil on pakko olla ku puhuu niin monesta paskaa ja vittu ku tuo muija joka mua sano psykopaatiks tälle mun kaverille joka on tän paskan puhujan luokkakaveri niin vittu ku se ei ees tunne mua niin kuka vittu oikeesti puhui toisesta paskaa vaan sen perusteel mitä muut on puhunu ja sanoo viel psykopaatiks ja viel se on amiksen ykkösel niin vittu kuin raukkamaista puhua paskaa vanhemmasta tyypistä jota ei ees tunne ,vittu mä niin kävelen tän paskan puhujan ihi koulis silleen resting bitch facel
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Siis ei vitsi mul niin helpottunu olo ku tänään oli vika näyttöpäivä ja pidin lapsille piparien leivontaa ja se meni hyvin niin ei tarvii enää stressaa siitä et joku tarkkailee suun toimintaa ja sit enää ensviikko työharjottelua jäljel ja sit loppuu ja pääsee ennen joululomaa viel kouluun näkee kavereit
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Tänään on ollut erittäin hyvä päivä. Näin kesätyö-työkaveriani sushin parissa ja oli tosi hauskaa. Päätettiin, että ehdottomasti mennään toistekin syömään ja tuli jo mieleen useita eri sushipaikkoja, jotka aiomme käydä testaamassa.

Olen tänään myös vaihdellut meemejä ihastukseni kanssa, mikäs sen parempaa.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tänään on ollut erittäin hyvä päivä. Näin kesätyö-työkaveriani sushin parissa ja oli tosi hauskaa. Päätettiin, että ehdottomasti mennään toistekin syömään ja tuli jo mieleen useita eri sushipaikkoja, jotka aiomme käydä testaamassa.

Olen tänään myös vaihdellut meemejä ihastukseni kanssa, mikäs sen parempaa.
Kuulostaa et sul on kiva päivä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tänään on kyllä ollut ihan poikkeuksellisen kiva päivä. Mites itselläsi?
Kiva kuulla ,ja noh siis ihan jees et meikkasin aamul ja tuli kiva meikki ja noh oon ollu kotona koko päivän ku ei kaverit voi olla tai sit asuu kauempana et esim aika monta kaberia asuu lähimmäs kaupungis mis käyn amista ja sit ku kaksosveli lähti tos hetki sot kaverin kaa ajaa autol niin tuli paska tunne et vittu itekki haluisin tälleen illal mennä jonkun kaberin auton kyytiin ajelee ja sit ku veli alko vittuilee tai heittää läppää ennen ku lähti kaverin kaa ajelee et tekisit sinäko jotain ku oisit vaan kotona mut vittu minkä mä sille voin et ne kaverto jotka asuu tääl samal paikkakunnal ku ite asun niin ei voi olla tai sit kaikki muut asuu lähimmäl kaupungis mis käyn amista ja sinne bussi yhteydet on viikonloppusin huonot
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Kiva kuulla ,ja noh siis ihan jees et meikkasin aamul ja tuli kiva meikki ja noh oon ollu kotona koko päivän ku ei kaverit voi olla tai sit asuu kauempana et esim aika monta kaberia asuu lähimmäs kaupungis mis käyn amista ja sit ku kaksosveli lähti tos hetki sot kaverin kaa ajaa autol niin tuli paska tunne et vittu itekki haluisin tälleen illal mennä jonkun kaberin auton kyytiin ajelee ja sit ku veli alko vittuilee tai heittää läppää ennen ku lähti kaverin kaa ajelee et tekisit sinäko jotain ku oisit vaan kotona mut vittu minkä mä sille voin et ne kaverto jotka asuu tääl samal paikkakunnal ku ite asun niin ei voi olla tai sit kaikki muut asuu lähimmäl kaupungis mis käyn amista ja sinne bussi yhteydet on viikonloppusin huonot
Joo sori jos on epäselv teksti mut aa niin kävin mä isoveljen huonees jola on 18 v niin hakee omenalikööriä ja minttuviinaa omaan juomapullooni ku se lähti sen tyttöystävn kaa ajelee
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Kiva kuulla ,ja noh siis ihan jees et meikkasin aamul ja tuli kiva meikki ja noh oon ollu kotona koko päivän ku ei kaverit voi olla tai sit asuu kauempana et esim aika monta kaberia asuu lähimmäs kaupungis mis käyn amista ja sit ku kaksosveli lähti tos hetki sot kaverin kaa ajaa autol niin tuli paska tunne et vittu itekki haluisin tälleen illal mennä jonkun kaberin auton kyytiin ajelee ja sit ku veli alko vittuilee tai heittää läppää ennen ku lähti kaverin kaa ajelee et tekisit sinäko jotain ku oisit vaan kotona mut vittu minkä mä sille voin et ne kaverto jotka asuu tääl samal paikkakunnal ku ite asun niin ei voi olla tai sit kaikki muut asuu lähimmäl kaupungis mis käyn amista ja sinne bussi yhteydet on viikonloppusin huonot
Höh, onpa harmi jos ei ole samassa kaupungissa ketään, kenen kanssa hengailla tänään ja bussiyhteydetkään ei pelaa!
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Höh, onpa harmi jos ei ole samassa kaupungissa ketään, kenen kanssa hengailla tänään ja bussiyhteydetkään ei pelaa!
Niinpä ,ja siis on mul montaki kaveria tääl paikkakunnal mis asun mut jotkit sit asuu vähän kauempana että ei tällen pakkasel viitsit lähtee kävelee kylälle ja noh yritin kysyy tästä läheltä kotoo olevia kavereot voisko olla niin ei voi tai noh yks kaveri sano et sil on pääkipee et kattoo voiko olla .
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ei votsi mulla on niin hyvä fiilis nyt koska mulla oli tänään näyttö arviointi ja menin sinne arviointiin sillä fiiliksel et se vois olla neelonen mut kuitenki olin varautunu et vois olla kolmo en niinku edelises näytös oli kolmonen arvosana noh sit siinä arvioinnis ku mun piti mennä jetieis aiikaa oven uökopuolelle et ohjaaja ja ope saa jutella keskenään numerosta niin jännitti et minkä saan ka sain nelosen siis vitsii et oon ylpeä itsestäni koska siis sillon ennen työharjottelua ku kirjotettiin näyttösuunnitelmaa niin aloin itkee wttä wn saa sitä kirjotettua ku pis pitäny yhen päivän aikana kirjottaa ja sit aloin valittaa wt oon ihan paska lastenohjaaja et luitenkin taas tuun saamaan kolmosen niin vitsi et oon ylpee itestäni
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mulle kuuluu hyvää koska täytän ylihuomenna 17 ja sit mul loppuu tää työharjottelu mut sit samal mua harmittaa lähtee täältä päiväkodista ku tiedän et lapsille tulee pahamieli ku en sot enää huomisen jälkeen tuu tänne elää paitsi sit ku valmistun ja jos ees heti valmistumisen jälkeen haen tänne töihin ku meen ehkä autoalalle
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
OHO unohin tän koko keskusteluni D::::: ehheh excuse me, ku en nii usei enää vastaa täällä yms D: mutta tykkään kaikista viesteistä!!1

Mulle kuuluu hyvää koska täytän ylihuomenna 17 ja sit mul loppuu tää työharjottelu mut sit samal mua harmittaa lähtee täältä päiväkodista ku tiedän et lapsille tulee pahamieli ku en sot enää huomisen jälkeen tuu tänne elää paitsi sit ku valmistun ja jos ees heti valmistumisen jälkeen haen tänne töihin ku meen ehkä autoalalle
onnea etukäteen!! :3 uskon et on haikea olo, olit siel kuitenki aik kauan ni siin kerkeää kiintyä D: mut ei sitä tiedä, mitä huominen tuo tullessaan. ehk haetki sinne töihi tai sit meet autoalalle tai sit sumplit ne molemmat yhteen tai mitä vaan, kunha teet just nii ku haluat
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
OHO unohin tän koko keskusteluni D::::: ehheh excuse me, ku en nii usei enää vastaa täällä yms D: mutta tykkään kaikista viesteistä!!1


onnea etukäteen!! :3 uskon et on haikea olo, olit siel kuitenki aik kauan ni siin kerkeää kiintyä D: mut ei sitä tiedä, mitä huominen tuo tullessaan. ehk haetki sinne töihi tai sit meet autoalalle tai sit sumplit ne molemmat yhteen tai mitä vaan, kunha teet just nii ku haluat
Juu ja kiitos <3
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Kiitos<3 siis sillon ku koulussa piti kirjottaa näyttösuunnitelmaa niin mähän aloin itkee siel tunnilla et oon igan paska lastenohjaaja et saan kuitenkin taas kolmosen niinku kahtena aikasempana kertana niin olin kyl tosi ylpee itestäni kun sain nelosen ja siis hyvä ku se ope jonka tunnil aloin itkee et saisin näytöstä kolmosen niin oli nyt tässä näytössä mun bastaava ope et seki oli varmasti ylpee musta
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Siis mulla kun on huomenna synttärit ja tänään vika työpäivä tääl työharjottelus niin sain mennä istuu nojatuolille johon lapset menee istuu kun on synttärit niin mäki sit menin ja sit valittiin yks posteljooni ja sit sain valita yhen tytön posteljooniks niin se sit pyöri ymro siinä mun eessä ku laulettiin sitä posteljooni laulua ja sit sain ihanan kortin mis oli et kiitos ja sit lapset oli piirtäny yhessä kuvan siihen korttiin ja sit sain lahjapaketin
 
Ylös Pohja