Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä tunteita finglishin käyttö teissä herättää?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150832" data-attributes="member: 34"><p>Omassa spämmikeskustelussani ainakin käytän hyvinkin paljon englantia joten olen tietenkin finglishin mestari itse. Kirjoitan jopa kokonaisia kappaleita ja viestejä englanniksi koska se valitettavasti tulee luonnostaan. Eipä voi sanoa muuta kuin että ei voi mitään, eipä mulla siitä mitään mielipidettä ole. Itseltä tulee niin luonnostaan varmaan runsaan altistumisen takia, eipä ole oma syyni vaan englannin kielen valta-aseman syy. Jos lähes kaikki mitä katsoo on kuitenkin englanniksi taikka eng subs + keskustelu netissä esim reddit vaikka niin se on sit sitä. Siitä se sitten vahingossa tulee eikä siinä mitään. Vähän vain vituttaa se kun olen kuitenkin hirveän ylpeä suomalaisuudestani noin yleisesti niin oma kieli on kuitenkin aina oma kieli.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150832, member: 34"] Omassa spämmikeskustelussani ainakin käytän hyvinkin paljon englantia joten olen tietenkin finglishin mestari itse. Kirjoitan jopa kokonaisia kappaleita ja viestejä englanniksi koska se valitettavasti tulee luonnostaan. Eipä voi sanoa muuta kuin että ei voi mitään, eipä mulla siitä mitään mielipidettä ole. Itseltä tulee niin luonnostaan varmaan runsaan altistumisen takia, eipä ole oma syyni vaan englannin kielen valta-aseman syy. Jos lähes kaikki mitä katsoo on kuitenkin englanniksi taikka eng subs + keskustelu netissä esim reddit vaikka niin se on sit sitä. Siitä se sitten vahingossa tulee eikä siinä mitään. Vähän vain vituttaa se kun olen kuitenkin hirveän ylpeä suomalaisuudestani noin yleisesti niin oma kieli on kuitenkin aina oma kieli. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä tunteita finglishin käyttö teissä herättää?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja