Aihe vapaa Mitä vittua mitä vittua mitä vittua nyt taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,359
Reaktioarvo
2,928
Kaikki tiivistyy tähän nyt taas yhtäkkiä.

Katoin gaalan jaksoa missä oli justimus myös ja siihen jo tiivisty hienosti mun timppa, hessu ja juho caset. Loistavaa itkin jo lähes siin kohtaa ku katoin sitä koska rakastan timppaa niin vitusti ja öö i am deceased???

Mut sit. Ku sain sen jakson katottua helvetin sekavissa tunnelmissa katon et mikä ilmotus tullu instassa ja mun toinen ihastukseni ("irl" ihastus joka ei oikeastaan ole irl-ihastus mut tavallaan?????? Tai ei mut nii) oli tykänny mun yhdestä kommentista ja aloin kirjaimellisesti itkee siinä kohtaa. Mitä.... Anteeks nyt mitä helvettiä, kuka alkaa itkee siit et ihastus tykkää sun kommentist

Ei hyvää päivää

Ja koska tää ihastus alko alunperin noin kolme vuotta sitten ni hienot nostalgiat varsinkin ku selasin sen ig-kuvia taas vaihteeks.

Helvetin upeeta ja eikä siinä vielä kaikki

Selasin mun galleriaa mis tuli vastaan mm. Yhteiskuva putron kanssa ja siinä vaiheessa meinasin että nyt vittu. Oli myös kuvia jontusta, pepestä, juhasta jne. Hirveetä kattoo varsinkin kun pepe muistuttaa niin paljon timppaa. Huuto-oksennusta sille.

Sit jäin tuijottaa sitä yhteiskuvaa Putron kaa ja koko mun elämäni vaan vilisee mun silmien edessä ihan fr ja sit katon vaa sitä arpea mun ranteessa mikä tuli putron takii basically ja pudistelen päätäni ja mietin että mikä vittu mulla on hätänä nyt taas

En kestä enää sitä kuinka kaikki ympyrät sulkeutuu ja kaikki tiivistyy joihinki hetkiin tälleen

Mua vieläkin itkettää se et se oikeest tykkäs mun kommentista

Mua itkettää oikeestaan tää kaikki

Ehkä pahiten Timo ja en kestä kyllä enää kuinka vitun rakas se on

Siis hyi hitto ainii ja galleriaa selatessa vielä kaiken lisäks krisu-kuvia tuli vastaan????????? Joten nyt huuto-oksennusta oikeesti joka saakelin asialle ja yyhh huutista yrjistä itkistä ja myötistä SIIS OIKEESTI toi syksy 2019 mä en voi enää-

Miks sen piti just nyt tykätä mun kommentista tää on ihan karseeta

Emmä tiedä enää mitä sanoa, kaikki pyörii vaa päässä ja kuuntelen tietysti taylorin red-albumia jota oon kuunnellu vittu ihan teininä????? Varmaan sillon ku olin rakastunu sonnyyn YMS.

huoh päässä pyörii syksy 2015 ku olin kujalla putron takii ja sillon tuli tää arpi tosiaan kans, samalla se aika yhdistyy mun päässä siihen kun muistan et kummelit oli sillon vieraana possessa ja mä viel taisin jopa kattoo sen jakson sillon ja nykyään en kestä ajatella sitä et oon sillon jo sattumalta kattonu jakson mis ne oli, ei saatana jotenki koko hemmetin elämä vaan menee silmien edessä ja TÄHÄNKÖ kaikki sit on johtanu voi helveTTI :D

ja kuin vittuillakseen: spotify alko soittaa so hard to leave so hard to stay

MÄ-

eeeei enää ei ei ei ei ei

Okei hessun ääni SATUTTAA mua

MITEN kaikki voi tiivistyy yhteen pieneen hetkeen näin vahvasti

Jokainen asia

Koko mun surullinen elämä :DDDD

Vittu et oon astunu harhaan niin monta kertaa

En oo ees tehny muuta ku astunu harhaan joka ikinen kerta ku oon rakastunu johonki

Mua huvittaa se et oon varmaan ainoo ihminen maailmassa jonka elämä on tämmöst

En saa vittu pois mielestä timppaa en yhtään, huutoitkua koska mitä vittua nyt

Also miten voin vetää tollasen itkukohtauksen siit et m tykkää mun kommentist

Siis mä-

Mä en actually pysty näihin tunteisiin

Siis TÄÄ KOKO KEVÄT tulee olee tällasta

Siis kuten mä sanoin jossain vaiheessa et tuun varmaan KOKO VITUN KEVÄÄN olee ihan sekasin timpasta

KOKO. KEVÄÄN. ellen kauemminkin. Tietysti vaikee sanoo mut kyl nyt näyttäis silt et tässä menee koko saakelin kevät ainakin ku joulukuusta asti on oltu vittu ihan saatanan sekasin, mähän sanoin että mietin varmaan viel toukokuussaki timppaa ihan koko ajan niiku nytki, voi helvetti sentään

Ja oliks ihan pakko kattoo gaalaa TAAS ku vittu toi ihminen SATTUU muhun niin paljon ja ehhhh? Haloo oon nähny ne kaikki jaksot jo niiku kontio & parmas myös mut on pakko kattoo joitakin välil uudestaan koska aivovamma

Vittu, millonkohan tulee se päivä ku oon kattonu jokaisen kummeli-jakson areenasta, tällä hetkellä taitaapi olla neljäs kausi menossa. Menee: helvetin hyvin.

Tiedän että ketään ei kiinnosta mut mun on pakko ranttaa kosk en kestä tätä kaikkea nyt. Ei saatana sentään nyt vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,359
Reaktioarvo
2,928
Ainii, en kestä tota timpan gay voice se on vitun heavenly 😭😭😭 vitu täydelline <33 aaaaa VITUN täydelline mä hajoon kappaleiks tho, en tajuu miten toi ääni voi olla noin vitun söpöö, sama puhetapa ku alivuokralaiseski sil oli, mä murenen, haihdun pois, i am deceased, rip

My man 😭🥰

Vittu tää on kyllä kauhee kohtalo rakastua timppaan, helvetin tuskallista

En kyl tiiä

Siis miten kukaan ei vaan oo niinku timppa, kaikki kalpenee sen rinnal

Tuntuu kyllä pahalt sanoo noin mut timppa on kuitenkin timppa, joten

Joo emt tavallaan oon kyllä yllättynyt siitä että oon vielki tässä tilanteessa, tavallaa aattelin sillon joulukuussa ku tää alko et no eiköhän tää sit KUITENKI haihdu aika nopee niiku yleensä mulle aina käy, et miten tää vois olla niin poikkeukselline muka et se kestäis oikeest pitkään. Mut näköjään se oli oikeestiki aika paha. En tajuu miten on mahollista et ensimmäistä kertaa varmaan vuosiin käy näin. Juu ei ollu ihan pieni ihastuminen tämä, ei. Elämäni rakkaus. Ja mua huvittaa se että mun elämäni rakkaus ei todellakaan oo kukaan irl-ihastus vaan timppa. Se ei ollu a eikä se ollu e eikä edes j. Vaikka niille mä oon puhunu. Ja niitä mä oon jopa halannuki. Paitsi a:ta en. E:lle tunnustin tunteeni jopa. Mut siltikin timppa on heittämällä enemmän ku ne. Ja e on sentään ollu todella pitkäaikanenki ihastus loppujen lopuksi. Ja j:kin kyllä. Mut kaikesta huolimatta yks hemmetin julkkis vaan tulee ja saa mut kuolemaan. Enkä pääse yli ikinä.

Tää on ihan hirveetä mä en pysty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,359
Reaktioarvo
2,928
Vittu että mä oon deceased, oikeest mietin vaa menneitä ja haluun ITKEÄ oikeesti koska en kestä et mul voi olla näin huono tuuri eikä koskaan kukaan toinen tuu olee enemmän kuin kähis.

Ihan vitun paska tuuri ja oon vissii sit ikuisesti rakastunu siihen. Helvetin hyvä. En jaksa enää haluun pois tästä tuskasta
 
Ylös Pohja