Suhteet Mitä ystävänpäiväsuunnitelmia teillä on?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
ihana idea tuo yksinäisien pelastaminen. toivottavasti uskallat :D
Niin toivotaan. Oon jo oikeestaan miettinyt tota jo jonkin aikaa. Nytki oon tän päivän aikana miettinyt tota, mutta tulee hirveä tunne sydämen kohdalle ja sit pitää jossain vaiheessa lopettaa asian ajattelu ettei se tunne käy sietämättömäksi. :/ Mietin kans että ihmetteleeköhän mun luokkalaiset, jos en istu sillon niitten kaa, tai meen kesken kaiken jonkun toisen kanssa samaan pöytään, tai kutsun jonkun random tyypin meidän luokse, mutta ehkä niitä ei haittaa. :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
älä pakota ittees jos et pysty mennä puhuu mut voit yrittää aina. kai sitä jotain puhuttavaa aina keksii :)
Joo, oon just miettinyt tota et onkohan parempi rauhoitella itseäni sanomalla ettei mun ole pakko mennä puhumaan kenellekään, jos en uskalla tai oo valmis vai onko parempi yrittää rohkaista itseäni. D: Mut niin yrittää voi aina. Sit vaan mulle käy aina niin, että perun toteutuksen aina viime hetkellä. :D Mutta ehkä sadas kerta toden sanoo!

Ja amiksessa on onneks silleen aika helppoo keksii jotain sanottavaa aluksi, kun voin kysyy millä alalla se on ja sit voin jutella siitä, mitä ne siellä tekee ja sit jos me tunnettais samoja tyyppejä niin siitäkin vois puhuu. Ekaks pitäis vaan uskaltautuu menemään niitten luokse. :'D
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Niin toivotaan. Oon jo oikeestaan miettinyt tota jo jonkin aikaa. Nytki oon tän päivän aikana miettinyt tota, mutta tulee hirveä tunne sydämen kohdalle ja sit pitää jossain vaiheessa lopettaa asian ajattelu ettei se tunne käy sietämättömäksi. :/ Mietin kans että ihmetteleeköhän mun luokkalaiset, jos en istu sillon niitten kaa, tai meen kesken kaiken jonkun toisen kanssa samaan pöytään, tai kutsun jonkun random tyypin meidän luokse, mutta ehkä niitä ei haittaa. :D
voi ei D: onko sulla toi kovin yleistä? kuulostaa ahdistukselta/jännitykseltä liittyen tohon tilanteeseen.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Oi ihanaa, kun ymmärrät. Musta tuntuu, että kenelläkään mun tuntemalla ei oo tämmöstä ongelmaa. D: Mutta kiitos, yritän ainakin. :)
Se on yleisempää kun uskotkaan, ehkä kaikista sitä ei vaan huomaa. Mutta jos koet että toi alkaa häiritä sun jokapäiväistä elämää niin voin suositella hakemaan ihan ammattiapua (ja siinä ei ole mitään hävettävää)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
voi ei D: onko sulla toi kovin yleistä? kuulostaa ahdistukselta/jännitykseltä liittyen tohon tilanteeseen.
No, siis se on aika jännä, kun en muista ikinä ennen tätä lukuvuotta tunteneeni tota tunnetta. D: Kai oon sit aina luovuttanut ihmisiin tutustumisessa heti alkuunsa etten oo ees ollut niin tosissani menossa kenenkään luokse, että ei oo tota tunnetta tullut. Ekan kerran se tuli syksyllä, kun yritin mennä tutustumaan siihen yhteen rinnakkaisluokkalaiseen, sitten tammikuussa, kun yritin tutustua mun luokkalaisiin ja nyt, kun oon yrittänyt mennä noitten yksinäisten luokse. D: Ja jotain tommosta jännitystä tai ahdistusta toi varmaan on.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
No, siis se on aika jännä, kun en muista ikinä ennen tätä lukuvuotta tunteneeni tota tunnetta. D: Kai oon sit aina luovuttanut ihmisiin tutustumisessa heti alkuunsa etten oo ees ollut niin tosissani menossa kenenkään luokse, että ei oo tota tunnetta tullut. Ekan kerran se tuli syksyllä, kun yritin mennä tutustumaan siihen yhteen rinnakkaisluokkalaiseen, sitten tammikuussa, kun yritin tutustua mun luokkalaisiin ja nyt, kun oon yrittänyt mennä noitten yksinäisten luokse. D: Ja jotain tommosta jännitystä tai ahdistusta toi varmaan on.
Ootko ollut jo pitkään tossa koulussa? Mietin että voisko uudessa koulussa alottaminen voinut olla se tekijä joka tota jännitystä sulla olis lisännyt :o
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Se on yleisempää kun uskotkaan, ehkä kaikista sitä ei vaan huomaa. Mutta jos koet että toi alkaa häiritä sun jokapäiväistä elämää niin voin suositella hakemaan ihan ammattiapua (ja siinä ei ole mitään hävettävää)
Niin no mun kaikki tuntemat ihmiset menee vaan juttelemaan muille niin kuin siinä ei olis mitään ongelmaa. D: Osa on kyllä sanonut, että niitä jännittää mennä juttelemaan muille. Ja ei tää häiritse mun jokapäiväistä elämää. Toi tunne tulee vain silloin, kun mietin meneväni juttelemaan jollekkin(jolle en oo jutellut aiemmin) tai jos oon menossa juttelemaan jollekkin.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Niin no mun kaikki tuntemat ihmiset menee vaan juttelemaan muille niin kuin siinä ei olis mitään ongelmaa. D: Osa on kyllä sanonut, että niitä jännittää mennä juttelemaan muille. Ja ei tää häiritse mun jokapäiväistä elämää. Toi tunne tulee vain silloin, kun mietin meneväni juttelemaan jollekkin(jolle en oo jutellut aiemmin) tai jos oon menossa juttelemaan jollekkin.
aa ymmärrän D: ehkä oot vaan löytänyt tiesi jotenkin tosi sosiaaliseen porukkaan XD
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
aa ymmärrän D: ehkä oot vaan löytänyt tiesi jotenkin tosi sosiaaliseen porukkaan XD
Niin no en mä tiiä onks ne mitenkään tosi sosiaalisia, et osa on ihan introverttajakin, mutta sosiaaliset tilanteet ei silti vissiin jännitä yhtä paljon, kuin mua. :D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Istun kotona ja katon luultavasti jotain sarjaa ja haikailen fiktiivisten hahmojen perään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,273
Reaktioarvo
2,893
En mitään erityistä. Syön ehkä herkkuja ja sit mulla on nuotti-valmentajan kaa puheluaika.
 
Ylös Pohja