mitäpä luulette kuinka pitkään demi olis pysyny pystyssä

Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
jos mursut (vai mikä niiden nimitys nyt olikaan) olis kuunnellu käyttäjiään? tuntuu kyllä, että demin hautajaisista olis pidempi aika, mutta eihän siitä kai oo ku pari vuotta? toisaalta tähän voi vaikuttaa se, että The Megauudistus oli vissiin 2018 ja mulle se koko sivusto kuoli tavallaan jo silloin :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,982
Reaktioarvo
8,476
Vuosia, tosin eihän niille jäänyt yhtään foorumia lehdilleen kun kaikki ehdittiin lopettaa ennen Demiä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Komppaan edellistä. Mustaki myös tuntuu, että Demin lopettamisesta ois ollut jo paljon pidempi aika ja nykyään tuntuu oudolta ees muistella sitä, että oon joskus kirjotellut Demiin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Oishan se pysyny varmasti vielä pitkään toiminnassa, mut käyttäjiä ei välttämättä ois ollu lopulta yhtä palijon
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kai olisi se vielä pystyssä, mutta käyttäjäkunta olisi vähentynyt.

Eikä! Tuntuu tosi oudolta ajatella, että Demiä olisi joskus edes olemassa. Olin käytännössä unohtanut jo sen. 😅
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
jos mursut (vai mikä niiden nimitys nyt olikaan) olis kuunnellu käyttäjiään?
Kyllä se olis pelkkänä foorumina pysynyt eloisana pitkään! Käyttäjiä oli hyvä määrä ja brändi suomalaisille nuorille tuttu. Googlauksissa oli usein joku tulos juuri Demistä. Mutta kun lehti oli se pääbisnes ja foorumi vain oheistuote :smile:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,982
Reaktioarvo
8,476
Niin noi oli nyt esimerkkejä foorumeista, joita nykynuoret käyttää=on innostuneita foorumeista
Kun ei tajua, niin ei tajua. Yritä ymmärtää, että tuo elää binaarimaailmassa, missä kaikki on mustavalkoista ja asiat koskevat vain mainittuja asioita.
 
Ylös Pohja