Seksuaalisuus & sukupuoli Mitäs ihmettä tämä uni tarkoittaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Tosi outoa kosk näin unta missä olin poika. Siis silleen että olin ulkoisesti poika ja sitten must tuntui ihan tosi helpottavalta???? En ymmärrä. Se oli jotenki niiiiiin mahtavaa, mut sit kuitenki ilmeisesti se oli vaan väliaikaista siinä unessa (ehkä joku genderfluid tyyppinen juttu, en tiedä pystyinkö sit muuttamaan kehoni sillee sormia napsauttamalla :D)
Niiku mitä hittoa. Oon kai aiemminkin nähny ton tyyppistä unta mut nyt se tuntu vielä helpottavammalta kun sillon viimeks. En todellakaan tajuu. Tuntu että oon oma itseni tai jotain. Tai sit en tiedä jos olinkin joku muu, koska periaatteessa näytin vähän yhdeltä tyypiltä josta tykkäsin joskus. Et en tiiä liittykö siihen sit niitäkin tunteita.

En nyt osaa oikein selittää paremmin mut. Kieltämättä vähän tuntu että jäi häiritsemään toi uni. Ja mä en todellakaan voi olla jätkä nii mitä helvettiä miks? Siis ei periaatteessa ees se että näin tämmöstä unta vaan se, miten oikeelta se tuntui? Tai jotenkin luonnolliselta, enkä ymmärrä miten muka jos en kerta oikeesti oo jätkä. Täs on jotain hämärää :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ymmärtäispä omia ajatuksiaan.

Siis kun tuntu että olin ulkoisesti jätkä mutta sisäisesti myös siis se oli vaan niin outo tunne. Tai jos en ihan jätkä ni joku transmasc sitte tai joku vastaava. Siis mitä helvettiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ja mä voisin vaikka vannoa etten oo identiteetiltäni mies mut täs on jotain omituista nyt

Mitä oon missannu oikeest

En enää ymmärrä

Jotenki en usko että cissukupuoliset näkee tämmösiä unia missä ne on ihan iloisesti vastakkaista sukupuolta. Luulis et se ois niille enemmänkin kauheeta

Mut enhän mä muutenkaan oo cis mutta sitä mä en vaan jaksa uskoa että olisin mies tai mitään sinne päinkään. Mutta mistä näistä ikinä tietää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
En vaan jotenkin jaksa uskoa, toisaalta en keksi muutakaan selitystä tälle. Hmm 🤔 kai sille on joku muu selitys oltava
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Jotenki en usko että cissukupuoliset näkee tämmösiä unia missä ne on ihan iloisesti vastakkaista sukupuolta. Luulis et se ois niille enemmänkin kauheeta

Mä ainaki oon nähnyt ja muistan kuulleeni muistaki tapauksista, ei unet aina tarkota mitään.

(En siis ota kantaa sun sukupuoleen tällä, meinasin vaan että cissitki näkee noita unia eikä se oo epänormaalia)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Mä ainaki oon nähnyt ja muistan kuulleeni muistaki tapauksista, ei unet aina tarkota mitään.

(En siis ota kantaa sun sukupuoleen tällä, meinasin vaan että cissitki näkee noita unia eikä se oo epänormaalia)
Okei, voi siis olla ihan perus 🤔🤔 hmm. Se vaan siinä on outoa et mikse tuntu NIIN jotenki oikeelta mut ehkä se voi liittyy siihen et kyse oli kuitenkin unimaailmasta. Tai sit joku ilmasuun liittyvä juttu tms. Mut toisaalta sukupuoli on niin monimutkanen juttu et on kai sekin EHKÄ mahollista et jos mun identiteetti koostuis monesta osasta (koska oon kuitenkin varma et koen olevani nainen myös) silleen et siin ois esim. pieni osa miestä. Tai siis kävisi järkeen että sukupuoli on sen verran monimutkainen et se ois mahdollista, mut en sit tiiä. Tai sitten tosiaan ihan uni vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Haahah Mitäh :D näin taas samantyypppist unta, siin katoin peiliin ja yhtäkkiä näytin mieheltä ja mul oli jopa parta tai jotain lmao ja sit vaa siin unes olin jotenki tosi ilonen siitä. Ja olin tosi stylish siinä :D mut siis. En kyl edelleenkään koe et oon mies et aika jännä et nään noin usein kuitenkin ton tyyppisiä unia :D siis se oli ihan outoo. Sen sijaan luulen kyllä et oon agender girl, siis jonkinlainen sekotus tyttöä ja sukupuoletonta tai nii. Mut en kyl tiiä, tosi outoa kaikki. En tiiä voiko tää olla mahdollista tai niiku mikä mul on hätänä oikeesti

Pitäs varmaan tästäkin puhua sen mun työntekijän kanssa kun selkeesti ahistaa aika paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Njoo tiedän sittenkin miks nään tommosii unii niin paljon. Siks ku mietin ylipäätään sukupuolta ja obsessoin siitä. Sama syy on varmaan niiden seksuaalisten unien kohdalla. Kai mä nyt nään seksiin liittyviä unia jos ahistun siitä aiheesta 24/7. Jos se asia ahdistaa niin on ihan perus että näkee unta siitä, eikä se tarkota varmaan että oisin alloseksuaali. En ainakaan tunne olevani.

Näitä ei kyllä mitenkään voi osata selittää sille mun työntekijäl, ei vittu mitenkään
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
joo oon itse täysin hetero ja taisin nähdä aika vasta unta että oisin homo tai biseksuaali ja no kun itsellänikin taipumusta ylianalysoida mitä milloinkin niin koitin sit selvitellä tota. mietin vaan et tullut varmaan ulkopuolelta uneen. kun luulen että lähelläni on sellaisia jotka ei arvostaisi. Sillä unella ei siis käytännössä ollut mitään merkitystä ei se välttämättä oikeesti tarkoita yhtään mitään sunkaan kohdalla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
joo oon itse täysin hetero ja taisin nähdä aika vasta unta että oisin homo tai biseksuaali ja no kun itsellänikin taipumusta ylianalysoida mitä milloinkin niin koitin sit selvitellä tota. mietin vaan et tullut varmaan ulkopuolelta uneen. kun luulen että lähelläni on sellaisia jotka ei arvostaisi. Sillä unella ei siis käytännössä ollut mitään merkitystä ei se välttämättä oikeesti tarkoita yhtään mitään sunkaan kohdalla.
Joo tiiän. Uskon et oon sittenkin cis. Mut sit taas jotkut unet "kertookin" jotain esim näin joskus kauan kauan sitten jotain unta että olin jonku tytön kans ja sit sillon mietin et tykkäänkö siis tytöistä, ja nykyään siis oon varma et oon bi. Tosin hassua koska periaatteessa jo ennen sitä unta olin ollu ihastunu tyttöön mutta ilmeisesti en vaan suostunut hyväksyy tai tajuu sitä asiaa ku vast joskus paljon myöhemmin.
Et joo en usko et toi uni tarkotti mitään mut joskus ne saattaa tarkottaa
 
Ylös Pohja