Aihe vapaa Mitäs sun tähä päivää?

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Hyvä että estit! Joo siis, en haluis sanoo mut tää on vaa mu rehellinen kokemus asiasta, et ne kaikista hankalimmat kokemukset itellä henkilökohtaisesti on ollu ulkomaalasista. Ilman niitä mul ois ollu paljon helpompi olla. Ne on usein ollu just sellasia et ne ei luovuta, ja se on todella raivostuttavaa ku sanot kerran ni ei kuunnella vaan yritetään ja yritetään. Kertoo kunnioituksen puutteesta kun ei uskota toisen sanaa. Kerran kadul joku random ulkomaalane äijä vaa tuli puhuu mulle ja pyys mua lähtee johonki, sanoin et oon menos kotii ja se vaa jotenki ahdisti mut nurkkaan, kirjaimellisesti työns mut siihen nurkkaan ja otti mun kädestä kiinni onneks sain riuhtastuu itteni irti siit ja lähin vaa vittuu siitä. Sit hirvees paniikis pois ku pelkäsin et se lähtee seuraa. Ton jälkeen mun oli pakko mennä suoraan nuorten turvikselle juttelee ku olin nii ahistunu etten pystyny tekee mitää ja menin jotenki iha sekasi siit. On suomalaisissakin tosin ollu sellasia jotka ei kunnioita mua mut enemmän ulkomaalasist on ollu harmia ehk kuitenkin.
Oon sun kans tossa samaa mieltä, seki instas hirveest kyseli et miKs eStIn, ja no en sit kauheesti enää vastannu (ja no oon estäny sen sielki :D) ni ei se sit oo enää häirinny, onneks ei.
Toi on kans aivan sairaan väärin pakottaa joku jonnekki väkisin, se joku ketä olikaa teki nii helveti vääri ku teki sulle tolleen. Mut ehkä joidenki kulttuuri on vaa tommone, vaik pitäs niitte suomalaistenki tapoja noudattaa ees jotenki.

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
926
iha ok, mut ootteko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee

Ylös Pohja