Uutiset Mitäs teidän sunnuntaihin?

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
oon vaan itkeny sängyssä koko päivän krapulaisena :( pitäis oikeesti lukea kirjoituksiin mutta ahdistaa liikaa ja keskittymiskyky nolla
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
oon vaan itkeny sängyssä koko päivän krapulaisena :( pitäis oikeesti lukea kirjoituksiin mutta ahdistaa liikaa ja keskittymiskyky nolla
voi eii, toivottavasti olo helpottaa pian. haluutko jutella, mikä ahdistaa? :(
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
voi eii, toivottavasti olo helpottaa pian. haluutko jutella, mikä ahdistaa? :(
sanoin eilen kännissä asioita kavereille mitä ei ehkä olis pitäny sanoa :/ tai niinku. kerroin kavereille tietyistä asioista itsestäni ekaa kertaa oikeesti vakavasti ja nyt pelottaa että mitä ne musta ajattelee. on vaan hirvee olo siitä että on ruvennu avautumaan asioista kun en juuri tykkää puhua ongelmistani kenellekään mutta ehkä selviän tästä...
ja koulu tietysti ahdistaa myös
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
hyvä et onnistu! :)
Niinpä
sanoin eilen kännissä asioita kavereille mitä ei ehkä olis pitäny sanoa :/ tai niinku. kerroin kavereille tietyistä asioista itsestäni ekaa kertaa oikeesti vakavasti ja nyt pelottaa että mitä ne musta ajattelee. on vaan hirvee olo siitä että on ruvennu avautumaan asioista kun en juuri tykkää puhua ongelmistani kenellekään mutta ehkä selviän tästä...
ja koulu tietysti ahdistaa myös
Tsemppiä veikkaan et aika monelle on käynyt tolleen ja uskon kyl et ei ne sun lae rit sista mitään pahaa ajattele
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Kirjotan hakemusdadaa. Pms hönkii niskaan ja ahistaa. Seura vois piristää, mutta samalla en halua seuraa :DDDD voisin illaksi uppoutua youtube-tutorialien maailmaan ja räpeltää uutta musiikkia. Yritän sitä ennen käydä ulkona hnnngggggggg >>>>>
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
sanoin eilen kännissä asioita kavereille mitä ei ehkä olis pitäny sanoa :/ tai niinku. kerroin kavereille tietyistä asioista itsestäni ekaa kertaa oikeesti vakavasti ja nyt pelottaa että mitä ne musta ajattelee. on vaan hirvee olo siitä että on ruvennu avautumaan asioista kun en juuri tykkää puhua ongelmistani kenellekään mutta ehkä selviän tästä...
ja koulu tietysti ahdistaa myös
:( kaikki mokaa joskus/sanoo asioita jotka haluaisi myöhemmin peruuttaa. ja kännissä varsinkin voi käydä niin, mut hei ei sun tarvi miettiä mitä toiset susta ajattelee oot vaa oma ihana ittes ja se riittää! ja ymmärrän sen et omista huolista puhuminen on rankkaa, mut siinä ei oo mitään väärää. se on tosi tärkeetä puhua asioista jotka huolettaa, sitä kautta niihin saa myös apua!
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Kirjotan hakemusdadaa. Pms hönkii niskaan ja ahistaa. Seura vois piristää, mutta samalla en halua seuraa :DDDD voisin illaksi uppoutua youtube-tutorialien maailmaan ja räpeltää uutta musiikkia. Yritän sitä ennen käydä ulkona hnnngggggggg >>>>>
mitä hakemusta kirjotat? haha tiiän nii hyvin ton fiiliksen ku joskus on vaikee päättää haluuks seuraa vai ei. :Dd

mut kuulostaa hyvältä suunnitelmalta!
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Rääääh pitäis lukee hissaa ja teen kuolemaa D::
Menetän myös järkeni ja juuh.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Koitan kovasti jaksaa demittää, muttei nyt oikein jaksaisi ja ahistaa jotenki hirveest 3:
Ja snäpissä pitäis jaksaa käyä laittaas naamakuva, huoh hoijjaa
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Koitan kovasti jaksaa demittää, muttei nyt oikein jaksaisi ja ahistaa jotenki hirveest 3:
Ja snäpissä pitäis jaksaa käyä laittaas naamakuva, huoh hoijjaa
höh, mikä sua ahdistaa? :c toivotan kuitenkin tsemppiä, ja eihän sun pakko ole snäppiin/demiin mitään laittaa. teethän just niin kun sä ite jaksat. :3
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
En oo saanu tänään oikeestaa mitään aikaseks. Kotona jumittaen vaan menny tää sunnuntai.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
:( kaikki mokaa joskus/sanoo asioita jotka haluaisi myöhemmin peruuttaa. ja kännissä varsinkin voi käydä niin, mut hei ei sun tarvi miettiä mitä toiset susta ajattelee oot vaa oma ihana ittes ja se riittää! ja ymmärrän sen et omista huolista puhuminen on rankkaa, mut siinä ei oo mitään väärää. se on tosi tärkeetä puhua asioista jotka huolettaa, sitä kautta niihin saa myös apua!
joooo välillä (eli aina) vaan yliajattelen kaiken ja pitäis lopettaa se koska kyllä tiedän jollain tavalla että mun kaverit haluaa kuulla miten mulla menee niin on ok puhua asioista :-)
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
joooo välillä (eli aina) vaan yliajattelen kaiken ja pitäis lopettaa se koska kyllä tiedän jollain tavalla että mun kaverit haluaa kuulla miten mulla menee niin on ok puhua asioista :-)
itekki yliajattelen paljon, mut nyt on oikee asenne! :)
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
höh, mikä sua ahdistaa? :c toivotan kuitenkin tsemppiä, ja eihän sun pakko ole snäppiin/demiin mitään laittaa. teethän just niin kun sä ite jaksat. :3
En enää muista, nyt se et demin aika taitaa olla ohi D:
Olin silti aika kauan demissä nytte, oon ilone et olin D:
 
Ylös Pohja