Aihe vapaa Mitäs viikonloppusuunnitelmia varaaneilla on?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Itse aion nähdä yhtä kaveria, joka auttaa minua virkkaamisessa. Ja sen lisäksi tietysti aion piirtää ja juoda paljon teetä, kuten aina.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Ainakin olis ideana katsoa Uuden musiikin kilpailun finaali (ensimmäistä kertaa elämässäni, höhöö). Muita suunnitelmia ei vielä oikein ole.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
853
Leikkautin just näin viikonlopun alun kunniaksi just itse hiuksiani, huomenna sauna muuten on viikonloppu ihan auki. Mitäs sitä näin yksin kaupungissa jossa tuntee vain muutaman ihmisen joista toinen on nyt työmatkalla.

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Aion käydä keinumassa kuunnellen musiikkia ja surra, kun ainoastaan yksi kaveri jaksaa jutella mulle. :( En mielestäni juttele liikaa, pari kertaa viikossa. D:
Höh! :c Mälsää, etteivät muut kaverisi jaksa jutella sinulle. D:

Tapahtuuko tuota usein vai onko kyseessä poikkeustilanne? Itse olen hyvin huono juttelemaan kenenkään kanssa, vaikka välitänkin läheisistäni. Se ei minun kohdallani merkitse välinpitämättömyyttä, mutta tätä ei tietenkään voi yleistää.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Ainakin olis ideana katsoa Uuden musiikin kilpailun finaali (ensimmäistä kertaa elämässäni, höhöö). Muita suunnitelmia ei vielä oikein ole.
Jos äiti vaan tosiaan antaa mun katsoa sen... Tajusin meinaan just, että se lähetys loppuu aika myöhään. 😬 No, toivotaan!

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Höh! :c Mälsää, etteivät muut kaverisi jaksa jutella sinulle. D:

Tapahtuuko tuota usein vai onko kyseessä poikkeustilanne? Itse olen hyvin huono juttelemaan kenenkään kanssa, vaikka välitänkin läheisistäni. Se ei minun kohdallani merkitse välinpitämättömyyttä, mutta tätä ei tietenkään voi yleistää.
Aina välillä tapahtuu. Voit hyvin olla oikeassa. D:

Ylös Pohja