miten päiväsi on mennyt?

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tulkaa kertomaan päivästänne D:

mulla alko aamu etätunnilla ja tehtävien tekemisellä. nukuin yöl joku 3 tuntia ni otin päikkärit, paras päätös ikinä D: nyt aattelin katsoa disney+ ja piirtää
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
iha normi koulupäivä, ja sen jälkeen soitin kitaraa ja kävin kitaratunnilla. piirsin mun veljelle kortin, koska on sen synttärit, ja kohta vietetään niitä :D ei varmaan muuta tule tapahtumaan
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
iha normi koulupäivä, ja sen jälkeen soitin kitaraa ja kävin kitaratunnilla. piirsin mun veljelle kortin, koska on sen synttärit, ja kohta vietetään niitä :D ei varmaan muuta tule tapahtumaan
oii kitaran soittoa ja korttien tekoa D: living! ootko kauan soittanu kitaraa? ja lähetän veljellesi synttäriterkut
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
8.25-14.15 olin etätunneilla. Paras kaveri oli meillä niin opiskeltiin yhdessä (=tehtiin kaikkea muuta kuin opiskeltiin ja keskityttiin tunnilla..)
Sit hetken vaan olin. Sit oli sirkuksen etätunti, kävin apteekissa ostamassa aknelääkettä ja nyt oon taas sirkuksen etätunnilla. Päähän sattuu mutta muuten menee ihan hyvin.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
8.25-14.15 olin etätunneilla. Paras kaveri oli meillä niin opiskeltiin yhdessä (=tehtiin kaikkea muuta kuin opiskeltiin ja keskityttiin tunnilla..)
Sit hetken vaan olin. Sit oli sirkuksen etätunti, kävin apteekissa ostamassa aknelääkettä ja nyt oon taas sirkuksen etätunnilla. Päähän sattuu mutta muuten menee ihan hyvin.
kivaa ku opiskelitte yhdessä :3 kieltämättä joo syyllistyy itsekin usein siihen, et tekee kaikkea muuta eikä keskity tuntiin 😂
harmi kun päähän sattuu D: mutta jee sirkus! ootko muuten kauan harrastanut sirkusta?
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ensin nukuin vahingossa luennon ohi ja sitten yritin tehdä etätehtäviä, mutta tuloksetta kun en tänään taas pystynyt keskittymään ja turhaannuin kun en löytänyt materiaaleja siihen tehtävään niin en saanut edes kunnolla aloitettua D: muuten oli ihan kiva päivä, kun paistoi aurinko ja kävin reilu 3 kilsan lenkillä koirani kanssa
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ensin nukuin vahingossa luennon ohi ja sitten yritin tehdä etätehtäviä, mutta tuloksetta kun en tänään taas pystynyt keskittymään ja turhaannuin kun en löytänyt materiaaleja siihen tehtävään niin en saanut edes kunnolla aloitettua D: muuten oli ihan kiva päivä, kun paistoi aurinko ja kävin reilu 3 kilsan lenkillä koirani kanssa
ah, ymmärrän tuskasi D: also osaispa keskittyä aina, right? mutta ihanaa, koira!!! ;___;
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
-hain muutaman pajunoksan ja laitoin ne maljakkoon veteen
-tein tonnikalarisottoa
-käytin kissaani ulkona
-sain hetkessä idean ja hain ensimmäistä kertaa elämäni aikana yliopistoon :O
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
-hain muutaman pajunoksan ja laitoin ne maljakkoon veteen
-tein tonnikalarisottoa
-käytin kissaani ulkona
-sain hetkessä idean ja hain ensimmäistä kertaa elämäni aikana yliopistoon :O
pitäs itsekin hakea pajunoksia D: ja ai että, oispa tonnikalarisottoa 🤩
siistiä! minne hait jos haluat kertoa? 👀
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
iha ok, mut ootteko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee
 
Ylös Pohja