Seurustelu Miten rakastaa enään

Liittynyt
24.2.2023
Viestejä
28
Reaktioarvo
15
Olin yhdessä kumppanini kanssa yli 8kuukautta. Suhde päättyi siihen että hän jätti minut snäpissä. Rakastin häntä koko 8kk ja vielä pitkään sen jälkeen helvetin paljon. Enkä ole enään varma pystynkö rakastamaan ketään samalla tavalla kuin häntä. Ihastunut olen ja nyt olen ollut hetken suhteessa. Mutten ole varma pystynkö enään saada kenäänkään muuhun samanlaisia tunteita kuin exääni. Hän oli ensimmäinen kunnon suhteeni ikinä. Hän on todella tärkeä minulle edelleen vaikkemme enään puhu. Tajusin n. 5kk jälkeen että hän oli todella huonoksi minulle mutten tehnyt asialle ikinä mitään.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Usko minua. Aika parantaa haavat. Tulet löytämään sen oikean jota rakastat vielä enemmän.
Seurustelin aikoinaan erään pojan kanssa yli vuoden verran ja voin sanoa että rakastin koko sydämestäni häntä. Yli vuoden seurustelun jälkeen hän jätti minut. Ero oli kova paikka minulle. Tuntui että elämä kaatui enkä tule löytämään uutta rakkautta elämääni. Kas kummaa löysin nykyisen mieheni jonka kanssa olemme jakaneet pitkän taipaleen ja meillä on ihana pieni tyttö ❤️ Niin se elämä jatkaa kulkuaan. Tulet menettäämään ihmisiä, mutta löydät myös uusia ❤️
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Raskas tosiasia on, ettet enää rakasta ketään samalla tavalla, koska kahta eri ihmistä ei voi rakastaa samalla tavalla. Se on vaikeeta ja sulla voi mennä vielä vuosia siihen, että saat sun ja sun exän jutun "pakettiin", eli hyväksyt tosiasiat ja saat kaiken ajatuksissas paikalleen. Se ei kuitenkaa tarkota, ettet enää löytäis merkityksellisii ihmissuhteita, vaan se meinaa sitä, että sä tuut löytään uusia ihmisiä, joiden kanssa koet uusia, erilaisia ihmissuhteita. Tsemppiä, mä tiiän että on tosi vaikeeta päästä eteenpäi, mutta sä pääset <3
 
Ylös Pohja