Kauneus Miten saa lyhyihin hiuksiin kiharat??

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Mulla on melkein olkapäihin ulottuvat hiukset, oon tehnyt ranskalaisia lettejä mutta niiden kiharoista tulee semmonen pörröpää ja päälaelle jää suorat, sit oon kokeillu sitä sukka tekniikkaa jossa letitän sukkia hiuksiin ja toimii aika hyvin paitsi ne irtoilee yöllä ja kauhean vaivalloista…
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mulla on suunnilleen saman pituset, ja teen kiharat siten, että teen foliosta pötköjä ja rullaan ne kosteisiin hiuksiin vähän niinku papiljotit, ja kiedon ne folion päät yhteen että se ei lähde pois hiuksista. Sit huivi päähän että rullat ei aukea ja on huomattavasti mukavampaa nukkua eikä ne heilu ja kahise koko ajan. Pidän ne siis yön yli, mutta en voi sanoo ettänukkuminen olis kovin mukavaa. xD Tietysti olis olemassa jostin vaahtomuovist tehtyjä pötköjä jotka on tarkoitettu tohon, mutta the opiskelijabudjetti

Lopputulos riippuu foliorullien paksuudesta. Ite teen noin sentin paksuisilla ja vaihdan aamulla tilalle papiljotit, joten lopputulos on sellanen 40-luvun tyylinen

Jos jollain on parempia (ja halpoja) ideoita, tuun seuraamaan tätä keskustelua
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Mulla on suunnilleen saman pituset, ja teen kiharat siten, että teen foliosta pötköjä ja rullaan ne kosteisiin hiuksiin vähän niinku papiljotit, ja kiedon ne folion päät yhteen että se ei lähde pois hiuksista. Sit huivi päähän että rullat ei aukea ja on huomattavasti mukavampaa nukkua eikä ne heilu ja kahise koko ajan. Pidän ne siis yön yli, mutta en voi sanoo ettänukkuminen olis kovin mukavaa. xD Tietysti olis olemassa jostin vaahtomuovist tehtyjä pötköjä jotka on tarkoitettu tohon, mutta the opiskelijabudjetti

Lopputulos riippuu foliorullien paksuudesta. Ite teen noin sentin paksuisilla ja vaihdan aamulla tilalle papiljotit, joten lopputulos on sellanen 40-luvun tyylinen

Jos jollain on parempia (ja halpoja) ideoita, tuun seuraamaan tätä keskustelua
Aaaa huomasin tän vasta nyt :D: toi kuulostaa hyvälle, tuun kokeilee sitä! Osaatko tarkentaa et laitatko montako niitä foliopötköjä ja silleen joka puolelle vai…
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Sori vanha keskustelu mutta et oo miettiny hankkia permistä? Se toki vahingoittaa hiusta mutta jos hoitaa hyvin niin näyttää hyvältä. Ps. En tiiä tarviiko keskiyö enää apua mutta laitoin kuitenki:)
 
Ylös Pohja