irwikissa
Puff-lohikäärme
- Reaktioarvo
- 5,782
Etkö usko? Googlaa itse...Niin varmaan.
Etkö usko? Googlaa itse...Niin varmaan.
Selitä toki!Nyt ymmärsit väärin.
ja mihin tämä liittyy?Helmi ei tietääkseni ole työikäinen.
Eikä pidä.Aikuisena pitää olla tosikko.
Tarkoitin vakituista.Voi kai sekin yhtälsills kesätöissä olla.
Ehkä ei siellä köyhien Järvenpäässä.Eikä pidä.
Täällä ei saa sanoa omaa mielipidettä.Kadottiko hobitti lempivillasukkansa, vai mistä kenkä oikein puristaa?
Saa toki!Täällä ei saa sanoa omaa mielipidettä.
Niin niin...aivan varmasti tarkoitit sanimalla "menkää töihin" että vastaanottajan tulisi hakeutua vakituiseen virkaanTarkoitin vakituista.
SDP?Saa toki!
Huoh, ihan tulee mieleen eräs viime aikoina paljon pinnalla ollut puolue... :'D
PersutSaa toki!
Huoh, ihan tulee mieleen eräs viime aikoina paljon pinnalla ollut puolue... :'D
Ei kesätöihin pääse tähän aikaan vuodesta.Niin niin...aivan varmasti tarkoitit sanomalla "menkää töihin" että vastaanottajan tulisi hakeutua vakituiseen virkaan
Ai kesällä?Ei kesätöihin pääse tähän aikaan vuodesta.
Huoh hoih. Miks käsket mennä töihin ja sitten selostat etten ees voi mennä töihin?😂katso liitettä 6426 Mitä tässä mahtaa lukea? Ylläpitäjäkin on nähtävästi lukutaidoton.
Hups..En ois uskonu että yksi kysymykseni aiheuttaisi näin paljon draamaa...
Ei sitä koskaan osaa aavistaa, aina draamaillaan jossain viattoman oloisessa keskustelussa... Ja ei ole koskaan aloittaja vika, vaan joku ilmestyy keskusteluun ja hyppää yhtäkkiä toisten kurkkuun kiinni ilman mitään syytä! Huijui!En ois uskonu että yksi kysymykseni aiheuttaisi näin paljon draamaa...
Tämä on niin totta!Ei sitä koskaan osaa aavistaa, aina draamaillaan jossain viattoman oloisessa keskustelussa... Ja ei ole koskaan aloittaja vika, vaan joku ilmestyy keskusteluun ja hyppää yhtäkkiä toisten kurkkuun kiinni ilman mitään syytä! Huijui!
Mie kerroin demissä siitä miten koira alko tappeleen ojassa piilottelevan kissan kanssa lenkillä ja kissahullut alko raivoaan mulle :DTämä on niin totta!
Muistan kuinka joskus miljoona vuotta sitten tein keskustelun demissä että kuka on teidän mielestä kuuluisin/suosituin lapsinäyttelijä, noh mainitsin omani ja siitä repes hirvee draama ja sota keskustelussa :DD
Harvemmin loppukesästä haetaan kesätöihinAi kesällä?
Tarkoitit siis lainata ne kaks muuta viestiä kuitenkin?katso liitettä 6429 opettele lukemaan
Mutta olen voinut hakea niitä aikaisemmin ja mennä sinne töihin vasta nyt..?Harvemmin loppukesästä haetaan kesätöihin
JooTarkoitit siis lainata ne kaks muuta viestiä kuitenkin?
Osaan lukea, mutta sinä tuotat usein melko epäselvää tekstiä..
Miksi menisit töihin nyt?Mutta olen voinut hakea niitä aikaisemmin ja mennä sinne töihin vasta nyt..?
Selvä..
Kukaan ei ole kertonut tunnistaneensa itseään niin kerro sie vaan :DHenkilö varmasti tunnistaa itsensä.
Miksi en? Siinä tienaa..Miksi menisit töihin nyt?
Perus demi, siellä ei ollu varmaan yhtäkään keskustelua missä sotaa ei olisi syttynyt, se on vähän niinku tulella leikkimistä aina ku teet kesun, kysyt tyyliin minkä ikäsii ootte niin aina löytyy joku joka vetää herneet nenään ja provosoituu.. huoooh :DMie kerroin demissä siitä miten koira alko tappeleen ojassa piilottelevan kissan kanssa lenkillä ja kissahullut alko raivoaan mulle :D