Syvälliset Miten unilla voi olla niin vahva vaikutus?

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Nyt seuraa todennäköisesti pitkä sepustus uniin liittyen koska näin merkittävimmän unen mitä oon koskaan nähny just vähän aikaa sitten. Ainakin se oli todennäköisesti sydäntä repivin uni mitä oon koskaan nähny.

Heräsin ihan vähän aikaa sitten. Olin nähnyt muutenki tosi outoja unia ja siin oli vähän kaikkii tyyppei, en saa oikein kiinni niistä kunnolla mut siin oli vähän kaikkee. Ehkä jopa hui oli niissäkin sillon aiemmin. Mut se about viimeisin kohtaus minkä näin ennen heräämistä. Siin oli hui. Se oli niin.... En oo koskaan nähnyt todentuntusempaa unta tai enemmän repivää unta koska se oli niin voimakas uni tai sellanen. Muistan siitä asti hyvin kun olin siinä mun mummon taloyhtiön jossain parkkipaikalla. Ilmeisesti hui asu siellä sitten? Niissä samoissa taloissa. En tiedä, ootin varmaankin sitä siellä? Me taidettiin olla yhdessä. Näin ku mun yks kaveri oli siel sen exän kanssa (mutta ehkä siin unes se oli sen nykyinen poikaystävä, mut oikeesti se on siis sen exä) ehkä jopa juteltiin ja ne tais lähtee siit sit jonnekin. Se kaikki tuntu ihan sika oudolta koska kaipasin huita siin silleen niiku kaipaan sitä oikeestikin, vaikka siinä unessahan me kai oltiin yhdessä :D en muista ihan täysin missä järjestyksessä siin tapahtui nää asiat, mut sit soitin huille siinä jossain kohtaa ja kuulin kun se vastas (siis ihan oikeasti kuulin se oli niin totta ku voi ikinä vaan olla, se oli todentuntuisinta ikinä) mut sit taisin painaa sen puhelun poikki enkä sanonu mitään. Kuulin vaa sen ku se vastas. Oikeesti kuulin sen äänen ja se tuntu jotenki uskomattomalt et pystyin kuulla sen äänen oikeesti ja pystyin soittaa sille. Sit en tiiä tapahtuks tää just sen jälkeen mut heitin siin jonku paperin maahan ja saatoin itkee koska? En tiedä miks. Mul oli varmaan jotenki pettyny olo. Ehkä se jotenkin nivoutu yhteen sen kanssa miten oikeassa elämässä en nää sitä ikinä ja ajattelin siinä unessakin ehkä sitten jotain että ei se kuitenkaan tule. Tää on vaan veikkaus, koska se oli vähän random kohta mut muistan ku heitin sen jonku paperin maahan ja tunsin just jotain pettymystä tai jotakin sellasta ehkä negatiivista tunnetta. Sit en tiiä oliko se just silloin ku näin et se tuli sielt sinne kääntöpaikal. Olin ite siin sellases mäessä vissiin vähän matkan päässä. Juoksin sen luokse. Ja tämä kohta. Se oli niin vitun totta. En oo koskaan nähnyt unta mikä ois sattunu noin paljon oon varma siitä. Mä siis juoksin sen luokse ja se sano ehk jotain "moi" tai vastaavaa (joo ilmeisesti puhuttiin suomee siin hmm hmm no ehkä se makes sense jos kerta oltiin yhdessä siin unessa ja se asuki suomessa siinä :D lol) ja basically näin vaa täysin selkeesti siinä että sillä oli sellanen takki ja sil oli huppu päässä ja se näytti ihan vitun söpöltä sen kanssa. Katoin sen lärvii ja se oli niin selvästi hui. Näin sen ihan selkeästi. Sen silmät. Me halattiin siinä ja suudeltiin, tunsin sen niin todentuntusesti. Ihan täysin. Mä tunsin kuinka rutistin sitä lujaa ja se vaa vittu oikeesti oli siinä. Siis se oli siin mun sylis hetken aikaa. Kukaan ei voi sanoo mulle etten tuntenu sitä. Ofc se oli uni, mut mä tunsin sen oikeesti. Niinku, oikeesti. Niin selvästi jotenkin. Pidin siit kiinni niinku mun henki riippuis siitä, samalla puhuttiin siinä jotain mut en oo ihan varma mitä. Ehkä unohdin jo D: se tais naureskella sille kuinka olin niin onnellinen sen näkemisestä. Tyyliin et miten sä nyt noin iloinen oot. En tiedä oliks siin sit ollu pitkäkin aika siin unen tarinas et ei oltu nähty, ehkä, en tiiä. Sit tunsin kans niin selvästi kuinka se suuteli mua kaulalle. Pidin niin lujaa kiinni, ehkä silitin sitä kans siinä. Oltiin ilmeisesti lähdössä johonkin, niin muistan et se puhu jotain siitä et oltas ehk voitu sen jonku jutun jälkeen mennä viel jonnekin muualle. Sit se tais sanoo jotain et "no ei mennään vaa kotiin" ehkä meinas sitä sen himaa koska en tiiä asuttiin varmaan kuitenkin erillään siinä eikä mitenkään yhes :D sit en taida muistaa enempää ja ehkä mä siihen kohtaan sit heräsinkin. Ja se herääminen oli niin tuskallista. Nyt päästään siihen kohtaan sit kun oikeasti olin ihan "wtf" tilassa. Mä itkin ihan actual kyyneleitä kun heräsin, koska se oli niin konkreettista et se oli just äsken ollu mun syleilys, pidin siitä kiinni ja se oli oikeesti SIINÄ, puhuin sen kanssa, kuulin sen äänen, näin sen, jne. Tunsin käsilläni et se oli siinä, rutistin sitä, suudeltiin, tunsin sen suutelevan sitä yhtä kohtaa mun kaulal. Pystyn vieläkin koskee mun kädel just sitä kohtaa, se oli oikeel puolel. Mä niin tunsin sen kaiken ja se oli oikeest niin totta. Sit ku heräsin niin olin sillee mitä vittua hui oli just äsken mun luona????? Sit se vaa vittu repästiin mult pois. Yhtäkkiä se ei ollukaan siinä ja tajusin et sitä ei koskaan OIKEESTI ollu tapahtunut. Vaikka tavallaan se kyllä olikin totta koska unet on niiiiin todentuntusia, omalla tavallaan se siis oli ihan totta. Mä siis tunsin kyyneleet mun silmis ja nousin jotenki istuu siinä ja nojasin seinään ja tunsin kuinka mun sielu basically jätti mun ruumiin :DDDDDDD en tiiä oonko ikinä tuntenu sellasta samanlaista tuskaa. Must tuntu et mua jotenkin kouristaa tai niinku tuntu niin oudolta se, olin vähän aikaa niin sekasin etten pystynyt nousee sängystä ollenkaan. Ikinä ei mun mielestä uni oo tuntunut tolta???????? Jotain samantapaista ehkä, mut ei kuitenkaan ihan tolta. Se oli niin totta ja sit yhtäkkiä heräänkin ja tunnen kuinka mun sydäntä vittu revitään irti rinnasta basically. En koskaan tiennyt et uni voi sattua noin paljon. Voin vaikka vannoo et mikään uni ei oo koskaan sattunu tolla tavalla.

No, sit kun nousin ylös lopulta niin muistan kuinka ajattelin jotain että must tuntuu samaan aikaan surulliselta ja onnelliselta. Mä hymyilin jotenki niin onnellisena mut samaan aikaan mulla oli (ja on) jotenki kauhee olo. Järkyttävän kova ikävä.

Ja siis se fakta että sen halaaminen ja suuteleminen tuntu siinä unessa varmaan jopa paremmalta ku mitä aikasemmin olin edes kuvitellut. Ah se oli niin totta. Se oli vaa nii vitun täydellistä että sain oikeasti pitää siit kiinni. Se tuntu niiiin todelta.

Ja se tuntu siltä että me kuuluttais yhteen. Ikinä en oo unessa tainnu tuntea noin vahvaa yhteenkuuluvuutta kehenkään. Se oli jotenki niin OIKEIN ku halattiin ja oltiin siin. Se oli niin oikein.

En voi uskoo et se ei ollu totta :DDD et se ei oikeesti oo mun poikaystävä :D

Mut niin siis otsikkoon viitaten, miten unilla voi olla niin vahva vaikutus? Koska toi on varmaan aika helposti merkittävin uni mitä koskaan on ollut mulla. En oo koskaan herännyt mielestäni noin... Jotenki sydän murtuneena. Olin aivan vitun oudossa tilassa siinä. Vieläkin vaikee tajuta miten uni voi vaikuttaa niin ja olla niin voimakas kokemus.

On myös kinda huvittavaa miten hui oli jotenki niin oma ittensä siinä. Just sellanen mikä kuva mulla siitä muutenki on. Tavallaan enhän mä tiedä millanen se oikeesti olis jos me oltais yhdessä, voihan se olla et ihan erilainen sit kuitenki, mut nii :D

Anyway, koko juttu jotenki järkyttää mua. Tuntuu että toi on yks vahvimmista kokemuksista unessa tai hereillä. Koska niiku edes hereillä en oo tuntenut mitään noin vahvaa (no vau en varmaan ku en oo hirveesti kenenkään kans koskaan seurustellu, joo oli ehkä ne pari tyyppii mut ei se mun mielestä ollu tollasta vaikka meillä jotain "juttua" olikin). Huhhuh oikeest.

Toi uni myös sai mut ajattelee et näin sen ihan syystä. En tiedä miks, mut mun on vaikee uskoo sattumaan. Se tuntu merkittävält. Niinku ois tarkotettu niin että mun piti nähdä se uni. Ja tietyllä tapaa se olikin helpotus tähän tilanteeseen. Koska pääsin hetkeks huin luo. Vaikka toisaalta se teki asioista vaan kauheempia koska nyt tiedän millasta on halata sitä ja olla sen lähellä ainakin unessa ja en tiedä saanko enää koskaan tuntee sitä, unessa ehkä, hereillä tuskin :D uskomatonta paskaa oikeasti xDD ja must tuntuu et mun pitää oikeest painottaa sitä miten SÖPÖLTÄ se näytti siinä ku sillä oli se takki ja se huppu päässä ja sit se vaa hymyili ja ugh :c ja miten söpölt sen ääni kuulosti siin. Vittu :D ah ja miten hyvältä sen suudelmat tuntu 😭 i'm done oikeest. That's it i'm done with this :D

Also, mä muistin yhen biisin mitä oon kuunnellut joskus tosi paljon. Ehkä lukioaikoina sitä tuli kuunneltua aikas vitusti. Kuuntelin sen nyt koska tuli ofc mieleen tosta unesta ja vei kyl takas sinne niihin aikoihin vähän. Mut siis lisäsin sen nyt huin listalle ja nyt se on sit siihen vahvasti liittyvä biisi. Ja siihen uneen liittyvä. Näköjään :s outoo miten noi muuttuu koska tosiaan aiemmin se liitty ihan muuhun tietenkin koska en edes tienny huista mitään silloin. Mut sillonki se oli mulle tärkee biisi anyway. Ja biisihän on siis tämä:

Ja voin kertoa että oikeasti, kun kuuntelin ton niin tunsin joka sanan :D ja olin jatkuvasti silleen mm jep tollasta se just on, tolta se just tuntu! :D aika hyvin siis tavoitettu se tunnelma tos biisissä. In a way it makes it even worse koska toi on niin raastava biisi. Niin se tavallaan jopa tekee siitä vielä enemmän raastavaa (jos se nyt on edes mahdollista, en tiiä). Se oli kyl raastavuuden definition ku heräsin siitä unesta :DDDD en oo vittu varmaan ikinä tuntenu sellasta. Se oikeesti jotenki sattui ??? Ja siis. Emt. Myös ne aikasemmat kohdat siin unes oli jotenki raastavia kosk siin oli myös hui mun mielestä, mut se vaan ei ollu ihan samalla tavalla noin intense. Mut siis honestly toi kohtaus ku pidin siit kii, suudeltii, puhuttii, se oli varmaa kaikista intensiivisin asia mitä mul on unessa tapahtunu. Damn. Like. Nope. I can't.

Ja jollain tapaa must tuntuu et oon nyt vieläkin enemmän rakastunut siihen, mikä tietenkin on...... Kurjaa :DDDDD se vaa tuntu siin jotenki niin silt et se oli meant to be. Et me oltais meant to be together. Et oikeesti kuuluttais toisillemme. Mut höpö höpö, sitä ei tuu koskaan tapahtuu (todennäköisesti). Vau ellei se yhtäkkiä muuttais suomeen vaa koska no reason ja jotenki maagisesti tavattais xDDDDDDD joo se vasta on todennäköstä. Voi jeesus kristus oikeasti. Täähän on silkkaa kidutusta.

Ehkä se oli vaa meant to be siinä unessa. I don't know.

Mut siis joo tää kyl sai mut kyseenalaistaa nyt kaiken?????? D: tuntuu ikään kuin oisin vieläkin jossain unessa koska kaikki tuntuu tavallaan niin sumuiselta ja oudolta.

Lmao mikä naurattaa mua niin periaatteessa voisin sanoo et hui on mun ex XDDDD se vaan tapahtu unessa mut se oli kokemuksena vahvempi ku mikään xd siis tarkotan vaa että se on melkeinpä sama asia kun se ois tapahtunut oikeasti koska yhtä todelta se periaatteessa tuntui. Ja siis joo ehkä kuulostaa hullulta, mut oon tosissani koska omalla tavallaan se olikin totta. Ja kaipaan sitä nyt yhtä paljon ku jos se oliski ollu ihan totta. Joten periaatteessa voin nyt kuunnella kaikkia erobiisejä ja samaistua vihdoin koska oon kerran tuntenut sen rakkauden ja en saa sitä takas enää (ellen nää samanlaista unta uudestaan). Lol. Vähän sama ku sillon ku näin joskus olasta unta ja siin oli sellanen jotenki vahva tarina ja siit unest tuli mieleen se yks biisi joka kerto samantyyppisedtä tilanteesta ku siinä unessa. Se on siis jotenki hassua että tavallaan ainoo miten mä pystyn samaistumaan parisuhde biiseihin on unien kautta mut se on sit tavallaan tosi vahvaa koska se on niin todentuntuista unissa.

Ei saatana :D en tiedä täs keskustelus ei taida olla mitään pointtia paitsi rantata mun unista mut niiku hhhhhh. Mut yks sellanen yleinen kysymys mihin muillakin saattaa olla jotain vastattavaa (jos kukaan siis ees tätä lukee, epäilen ettei :D) niin oikeasti se, että miten unet voi olla noin totta :D miten ne voi olla niin voimakkaita. Miten ne voi tuntua jopa todemmalta kuin hereillä tapahtuvat asiat. Ehkä se onkin niin päin että unet on totta ja valveilla tapahtuvat asiat feikkejä :Ddddd herranjumala oikeesti koska voin vannoa et toi oli vaa niin voimakas kokemus että oon ihan pyörällä päästäni edelleen.

Yhyyyyyyy i miss my boyfriend hui 😣😣😣😣💔🤣 ei vaa tää vittu oikeesti on ihan järkyttävää. Huvittavaa mutta silti niin vitun järkyttävää. Ja tosiaan vaikka oon nähny ennenkin samanKALTASIA unia mut silti toi oli jotenki todella erityinen. Koska en todella muista että olisin koskaan heränny noin poissa tolaltaan tai sillee. Siis mua vieläkin vittu repii niin paljon tää kaikki. En voi oikeesti uskoa kuinka paljon uni voi sattua. Ja tuntuu et tää on just sellanen asia mitä ei voi tajuta ellei oo ite kokenu. Sitä ei voi tajuta miten todelta se tuntuu ja miten oot oikeesti silleen "se oli äsken mun luona oikeesti mut nyt ei enää".

En voi oikeesti vittu uskoo tätä.

Ainiin, yks kohta aiemmin siinä oli myös aika ihana, tavallaan. Tai no musta tuntuu etten osaa oikein selittää sitä, koska en oo varma et olikse vaan ajatus siinä unessa vai puhuinko huin kans siinä mut se oli kuitenkin jotenkin sellanen tosi söpö juttu. Ehkä nyt en selitä sitä mut joo. Äh niin moni aikasempikin juttu siin oli aik söpö D:

Ja se mikä mua kans naurattaa vitusti, niin mun mielestä olin ajatellut enemmän taeilia enkä huita :D varmaan molempia mut niiku ennen ku menin nukkumaan niin olin enemmänkin ajatellu silleen et "mitä jos taeil ois mun poikaystävä" :D ja se ajatus oli jotenki tosi vahva. Niin ois luullu et se ois ollu ehk taeil siin unes mut ei ku se oli jostain syyst hui? Niiku ööm jaahas :D tosin mietin et oisko taeil ollu myös jossain kohtaa, mahdollisesti. Mut siinä kaikista ehk raastavimmas kohas oli ainakin hui mun mielestä koska mä näin sen ja vaa tiesin et se oli se, ajattelin ku se suuteli mua et "hui oikeest suutelee mua niiku these are his lips" lmao. Ja olin vaa nii onnellinen ku tajusin siin et se on se. Äh miten voikaan tuntua niin todelta :D

Oikeest kill me now i don't even know anymore. :D send help. Uskomatonta.

Ja tää on aivan törkeen pitkä viesti en usko et kukaan lukee tätä mut sainpaha kirjotettua kaiken, helvetti D: mun oli vaan pakko jotenki purkaa tää koska olin (ja oon vieläkin) ihan sekasin.. D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Oon totaalisen sekasin kaikesta.... Ja siis ihan super tyhmä mut huvittava juttu: äsken ku kuuntelin ton biisin uudelleen niin huomasin et tossa kohassa "cause id sleep forever if you leave/give up the world so you would see/that id rather have you in my dreams/than wake up without you" niin siin punasen viivan kohalla lukee hui :D basically. Toi i on kyl ei ihan siin punasen viivan kohalla mut kuitenkin. Joojoo haha ihan tyhmä juttu ofc mut se vaa osu heti mun silmään ja olin silleen lmao :D niinku noi kaks alinta rivii ni ne kirjaimet vaa osuu sellaseen kohtaan et mul osu ainaki silmä heti siihen :D lol. It's horrible. Aika jännä ""sattuma"" :D

Mut siis ihan sika epätodellinen olo kun kuuntelee tota biisii ja tulee ihan elävästi mieleen se ööööö oisko ollu 2015 sillon ku kuuntelin tota? Niinku don't fucking kill me like this :D aivan törkeetä xD

ja jokseenkin toi biisi sopii sen unen tunnelmaan liian hyvin?? Herranjumala niinku. Ah se oli niin täydellistä. En voi unohtaa miltä se tuntu olla sen kanssa fr. Todellisin uni niinku koskaan. Silti tuntuu et se tavallaan muistuu liian huonosti mieleen, koska ei se näin hereillä tunnu enää samalla tavalla todelta sinänsä. Tai niiku et tavallaan muistan sen tosi hyvin, mut silti liian huonosti 💔

Anyway. I fucking miss him. Tää on niiku basically helvettiä :D must tuntuu etten oo ikinä ollu niin onnellinen tai silleen samal taval onnellinen ku siin. Se oli niinku niin puhdasta ja aitoa sellast tietyl tapaa onnen tunnetta. Pystyn vieläkin ihan konkreettisesti tuntemaan sen ihmisen mun sylis. Mun kädet oli sen ympäril. Tunnen sen vieläkin ja se tuntuu niin repivältä ja riipivältä ja raastavalta.

Nojaa. Mun on pakko yrittää olla miettimättä sitä nyt niin paljon D: en pysty tähän. En vaa pysty.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Ei hele kerroin tästä äitille paitsi en hirveästi sanoin vaan about että näin sairaan outoa ja todentuntuista unta ja et mul on vieläkin ihan vitun outo olo. Ja sit sanoin vaan etten osaa oikein selittää sitä :D nii sit se oli vaa sillee tyylii et ehkä sullakin on niitä samoja ku sillä yhdellä sukulaisella (se siis näki jotain lottonumeroita unissaan) ja siis joo :D ööm tarkottikse siis jotain et toiki ois joku enneuni.. joo, sure :D totta kai. Mäkin oon kyl nähny ainakin kaks unta jotka on käyny toteen aiemmin. Riippuen vähän siitä mikä lasketaan. Lottonumeroita en oo kyl viel kertaakaan tainnut nähdä :D mut niiku oikeasti mitä heleä. + Oon disgusted itteeni koska oon niin ylirakastunu huihin et tää alkaa olee jo naurettavaa:D

No joo siis mistä sitä tietää vaikka oliskin enneuni mutta.... Joo nii vissiin :D

Tosin oon mä ihan vitun uskomattomia juttuja kuullu muiltakin uniin liittyen ja ei varmaan ollu keksittyjä ainakaan ne kaikki. Joten........ Totuus on tarua ihmeellisempää 🤔 joskus unet oikeesti käy toteen tai tapahtuu jotain vastaavaa

+ Mulla on myös käyny ihan valveillakin sellasia tosi outoja "sattumia" että oon ennustanu jonkun tapahtuman. Mut voihan se oikeestikin olla puhdasta sattumaa mut niinku damn.... Fr.

No en tiiä sit näistä mut ainakin se on varmaa et jos kaikki on sattumaa nii on kyl aika VITUN outoi sattumia. Esim miten joku VOI nähä sattumalta vaa just oikeet lottonumerot unissa???? :D öhmmm. Noituutta 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
No en tiiä sit näistä mut ainakin se on varmaa et jos kaikki on sattumaa nii on kyl aika VITUN outoi sattumia. Esim miten joku VOI nähä sattumalta vaa just oikeet lottonumerot unissa???? :D öhmmm. Noituutta 🤔
Ja se siis näki niit ilmeisesti jopa aika useinkin. Joten ihan vitun outoo imo. Miten helvetis se voi olla sattumaa xd omista toteen käyneistä unistani mä nyt en oo niin ihmeissäni koska ainakin toinen niistä oli sellanen joka todennäköisesti johtui siitä että mun mieli vaan prosessoi sitä mun vaarin lähestyvää kuolemaa. Joten totta kai se on ymmärrettävää että näin unta siitä että se kuoli jne. Mut siin unes se sano mulle jotai et ei mitään hätää. Tai sillee et se oli siin mieles aika rauhottava uni. Mut ton nyt voi uskoo viel järkiperustein et miks oon sellasen unen nähny. Mut lottonumeroiden näkeminen on mun mielestä jo aika omituinen sattuma. Ja ne mitä arvasin tapahtuvaks valveilla ollessa ni nekin tuntu aika oudoilta mut emt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Mut siis.... OISPA toi enneuni. Aika epätodennäköseltä vaa vaikuttaa et ikinä pääsisin huin lähelle noin tai varsinkaan et oltais yhessä

Siis ei oo ees todellista miten ikävä mulla on. Hhhhh. Karseeta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
K it feels even weirder now. Um. Sure. Um. Okay.

Niinku. Mitä heleä. I really don't understand.

Siis. Mä en ymmärrä. En. Ymmärrä.

Siis. Kyllä mä tiesin että mä oon todella rakastunu huihin. Kyllä mä oon tiennyt sen vaikka kuinka kauan että mun tunteet sitä kohtaan on voimakkaat. Mutta nyt kun mietin niin en mä tajunnut että se ihan näin voimakasta on?

Tää tuntuu.... Jotenki synkältä. Ja katoin sitä paitsi jotain vanhoi videi mitä olin kattonu sillon ku tää oli viel uus juttu.. it was so cute. En ...... Kestä.

En tiiä jotenki tää nyt yllätti mut ihan täysin että miten tää on sit kuitenkin näin iso juttu.

Siis mä todella oon ihan törkeen rakastunu siihen? Ja siis... Vieläkin??????? Mitä saatanaa tämä on.

Joskus sitä ei vaan tajua et mitä vittua tapahtuu oikeesti.

Ja joo, kukaan ei voi vittu kieltää sitä mitä tunnen huita kohtaan :D niinku yks asia on ainakin varmaa mun tunteet ei oo mikään läppä nimittäin. Näköjään. Kinda pelottavan vahvaa.

Sitä mä en tiedä että mikä helvetin merkitys niillä yleensäkään on, mutta.... Totta ne on.

Ja siis kyllä niillä jokin merkitys on silleen että en mä vaa jotenki pysty uskoo silleenkään et kaikki ois ihan vaan semmost.... Sattumanvaraista ja turhaa. Kaikella on oltava merkitys. Ei tässä muuten oo järkeä vittuakaan :D honestly en tiiä enkä välitä, kaikki mitä tiedän on vaa se kuinka välitän tost ihmisestä ja kuinka se merkitsee mulle jotain sellasta mitä en ois voinu vielä vähän aikaa sitten uskoakaan.

Niinku iha miten vaan oikeesti. Whatever. At this point whatever, mut nää tunteet huita kohtaan todella on järkyttävän syviä.

Näköjään.

Sit tietysti on nää kaikki muutkin mut ne onkin jo ihan oma lukunsa. Ja jo yhdessä ihmisessä on enemmän kuin tarpeeks kelattavaa niin mietin vaan et mikä helvetti siinä on että oon rakastunut noihin muihinkin :D miks neki tapahtu :D i really don't know.

Oikeasti mitä enemmän mietim sitä oudommalta tuntuu joten ehkä nyt vaan.... Idk. Whatever.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Ei saatana tajusinpa et ku eka mulla oli vähän aikaa sitten se jota mietin eniten, niin eka se oli hui, sit se oli yuto, sit se oli taas hui, sit se oli taeil ja nyt se on näköjään taas hui???????? Tai niiku se tietyl tapaa ketä mietin eniten. Eih vittu :D koska siis viel ennen ku menin nukkumaan niin se OLI taeil mut sit toi uni muutti kaiken?????? Et niiku aha. Ja nyt se on taas hui. Mitä helvettiä täällä tapahtuu. Mitä helvettiä täällä oikeasti tapahtuu. Ja kukahan se seuraavaks on. Se jota ajattelen eniten.

Nyt täytyy chillata koska saan hermoromahduksen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Ja viel se et en pystynyt olee aattelematta taeilia kun tein ristikoit ja kaikkee siinä ja ajattelin sitä vaa KOKO AJAN niiku se tunne oli sellanen et oon rakastunut af ja menetän järkeni kohta. Sit se yhtäkkiä vaihtuu lennosta huihin... :/ Vaikka tietysti koko ajanhan ne on ollu samaan aikaan mut sillee se, u know

Oikeesti revin kohta pääni irti lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Okkei oon niin rakastunut etten tiedä enää miten olla. Eräs biisi myös tavallaan sopii tähän mutta häiritsee kun se on aiemmin liittyny kans ihan muihin tyyppeihin ehhh tää on aina niin awkward moment. Järkyttävää :D

Edelleenkään hui ei VOI olla ainut kehen oon rakastunut mut..... Tää on niin pahana nytten. Muistan et silloin tää oli ihan samanlaista. Muistan tismalleen niitä samoja ajatuksia silloin kun nytkin. Ihan samanlaisia tuntemuksia. Siitä miten kaikki vaan ns kalpenee sen rinnal ja "nään vaa sen". Kaikki tuntuu niin samalta ku sillon lol. Vaikka todellakaan en voi tavallaan ees sanoa että kaikki kalpenee sen rinnalla mut.... Nii..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Niinku se on bullshittiä väittää että en ois edelleen sekasin yutosta.

Mut silti mitä helvettiä miks nään vaa huin 😩 tai ainakin melkein. Tai en minä tiiä vittu 😩 mikä tää tilanne nyt oikeen on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Mitö heleä okei mä tiedän koko ajan vähemmän ja vähemmän siitä että mikä tää tilanne on ja kenestä tykkään huin lisäks siis

Mitä vittua en oo koskaan ollu näin eksyksissä kaiken kans. Todellakin tää johtaa mut viel hermoromahukseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
29,915
Reaktioarvo
2,886
Tää koko kesu on niin naurettava mutta........... En voi varmaan päästä yli ikinä. Ja miten voi selvitä tämmösen rakastumisen kanssa. Hei haloo. Maaliskuusta kesäkuuhun tätä. Vaikka välillä on ollukin hui vähemmän mielessä mutta....... En mä tiedä oonko mä missään vaiheessa ollu oikeesti niinkun silleen kunnolla aattelematta sitä? Tai niiku et..... Silti se on ollu täs jatkuvasti. Jos nyt en oo ihan koko ajan sitä ajatellut mut silti paljon. Tosi paljon.
 
Ylös Pohja