Mitenkä tyhmä ajatus olis muuttaa (platonisen) ihastuksen kanssa yhteen?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Tää tyyppi on mun platoninen ihastus ja oon tästä kertonutkin hänelle ja sanoi että tuntee samoin!

Mut nyt kun viimeksi olin siellä käymässä tuli puheeksi asuminen ja miten sen kämppiä muuttaa kesällä pois. Sit se vaan kysy et haluisinko muuttaa sinne (kun mulla on kohta muutto pois koti-kotoa edessä.)

Kämppä on saunallinen kolmio, vuokra olis 350e. Ei paha. En tiedä kuuluuko sähkö/vesi.

Pärjäänköhän mä? Mistä mä saan rahaa jos ei ookkaan töitä/opiskelupaikkaa? Onko edes yhtään hyvä idea? En tiedä onko musta asumaan "jonkun toisen kotona". Olis varmasti hauska asua kaverin kanssa, samaan aikaan ahistaa vähän. Toisaalta se varmasti ymmärtäis mun ahistuksen :D

Meillä on sama persoonallisuustyyppi, tykätään monista samoista jutuista ja tyyppi on muutenkin älyttömän ihana. En tiedä yhtään onko fiksua vai pelkkää impulsiivisuutta tämä nyt.

Rahaakaan ei hirveästi ole joten sinänsä olis järkevä asua vaan kotona niin pitkään ku mahollista.

Pelottaa hittona jo ajatuskin muutosta vaikka mä joudun kuitenki joka tapauksessa jossain vaiheessa muuttamaan.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Vuokra ainakin tosi kohtuullinen. Mitä ihastumiseen tulee, jos haluat tunteesta eroon älä muuta, jos se ei haittaa tee miten parhaalta tuntuu.

Impulsiivisuuteen en ota kantaa kun itsehän ostettiin talo alle kahden vuoden seurustelun jälkeen. Jos joku muu tekis saman tempun niin kyseenalaistaisin suuresti, toisaalta meillä tuli just vuosi tässä talossa täyteen ja kaikki sujuu hienosti. Tilannekohtaista, ei voi tietää ku kokeilemalla.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Vuokra ainakin tosi kohtuullinen. Mitä ihastumiseen tulee, jos haluat tunteesta eroon älä muuta, jos se ei haittaa tee miten parhaalta tuntuu.

Impulsiivisuuteen en ota kantaa kun itsehän ostettiin talo alle kahden vuoden seurustelun jälkeen. Jos joku muu tekis saman tempun niin kyseenalaistaisin suuresti, toisaalta meillä tuli just vuosi tässä talossa täyteen ja kaikki sujuu hienosti. Tilannekohtaista, ei voi tietää ku kokeilemalla.
En mä ihastuksesta eroon halua kun lähinnä platoninen on vain. En silti tiiä onko hyvä idea

Onnittelut teille!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Jos tuntuu oikealta ja saat raha-asiat järjestettyä, niin miksipä ei. Kyllähän se on halvempaa asua jonkun kanssa!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Jos tuntuu oikealta ja saat raha-asiat järjestettyä, niin miksipä ei. Kyllähän se on halvempaa asua jonkun kanssa!
Halvinta olis asua kotona!
En tiedä saanko raha-asiat kuntoon kun kela laskee tukia jo muutenkin. Ja mun pitäs löytää töitä jostain kouluttamattomana
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Halvinta olis asua kotona!
En tiedä saanko raha-asiat kuntoon kun kela laskee tukia jo muutenkin. Ja mun pitäs löytää töitä jostain kouluttamattomana
Se kyllä, meinasin jos joka tapauksessa suunnittelit muuttoa lähitulevaisuudessa omillesi. Voithan ensin yrittää etsiä töitä ja tehdä päätöksiä sen jälkeen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Se kyllä, meinasin jos joka tapauksessa suunnittelit muuttoa lähitulevaisuudessa omillesi. Voithan ensin yrittää etsiä töitä ja tehdä päätöksiä sen jälkeen.
En tiiä moten pitkään mulla on aikaa miettiä tätä. Pitäs ensin käydä lukio loppuun ens syksynä ennen ku menis töihin
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Sori ko on vähän ohi aiheesta mutta mikä on platoninen ihastus?
 
Ylös Pohja