Vaatteet mitkä on parhaat icaniwillin trikoot?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
tein tänne joku aika sit keskustelun siitä että tarviisin uudet treenitrikoot, niin tehäänpä nyt erikseen nimenomaan icaniwillin trikoista :D oon päättäny tilata sieltä, kun siellä on maanantaihin asti kesä-ale ja aika hyviäkin tarjouksia. miulla on siis tällä hetkellä parit niken trikoot, mutta molemmat hiostaa ja kutittaa kun on semmosta liukasta kangasta, ja molemmissa on myös joitain ihmeellisiä kovia saumoja jotka tuntuu pahalta. tarviisin ennen kaikkea ihan perus mustia trikoita ja just semmosia pehmeitä materiaaliltaan. oon tuntoaistiyliherkkä, niin selvästikään tommoset liukkaat materiaalit ei yleensä oo mua varten, kun iho suuttuu heti ja alkaa mieletön kutina ja hiostus D: on vaikeeta löytää housuja, jotka on samaan aikaan napakat muttei kuitenkaan purista. niiden pitäs myös istuu vyötärön kohalta hyvin, kun monesti trikoot joko valuu tai lähtee siitä vyötärön kohalta rullautumaan jotenkin oudosti vaikka olis oikee koko. mutta nyt siis saa ehdotella ihan vapaasti D:
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
itselläni ei valitettavasti ole hirveästi kokemusta noista kyseisistä trikoista, joten en kommentoi mutta upitan tämän tässä samalla.
 
Ylös Pohja