Aihe vapaa miun vanhojentanssi mekko (rakastan)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Screenshot_20211019-204245_Gallery.jpg

Screenshot_20211019-204241_Gallery.jpg

ai vitsit tää on ihana... ja mie oon niin ilonen, että löysin tän, vaikka tuli aluks hemmetin epätoivonen olo mekkojen suhteen, kun ei aluks meinannu löytyy! nyt on tuijottanu tota ekaa kuvaa puol päivää ja lämmenny sille koko ajan enemmän ja enemmän! niin ja lähipäivinä sit katon tota mekkoo alushameen kaa (kun saadaan perhetutulta lainaan) :)!

pelottaa vähän ton mekon avoimuus, kun en oo ees perus toppia tottunu pitää :D niin toi on miun makuun aika hitsin paljastava, mutta...enköhän tässä totu :D ja kiva ees yhen päivän vähän reväyttää ja sit palata takas miun normaaliin tyyliin.

ja oli muuten super ihana, kun miun tanssipari (ollaan ystäviä) kyseli, että minkä värisen mekon aion hommata ja sit lähetti itestään kuva puku päällä (mie sit laitoin ton ekan kuvan hälle, mutta että naama ei oltu sutattu kumminkaan).

aion laittaa valkeet lenkkarit (sopivasti löyty kotoolta, kun en oo ikinä saanu aikaseks piettyy niitä), hiukset varmaan nutturalle ja sit perus meikin väsään ite (eli ihan vaan meikkivoidetta, kulmat & luomivärii :D).

innolla ootan tansseja :)! ja kiva myös kun pari on tuttu ja tunnetaan olomme rennoks & mukavaks toistemme seurassa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oi ku nätti ja näyttää hyvältä sun päällä. <3 Aina välillähän sitä just huomaa, että joku vaate saattaakin sopia itselle aika hyvin vaikkei ole sellaisia tottunut ikinä käyttämään. Ootko ajatellut jotain koruja laittaa?(esim. korvikset, tiara, rannekoru, sormukset, kaulakoru tms.)
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Oi ku nätti ja näyttää hyvältä sun päällä. <3 Aina välillähän sitä just huomaa, että joku vaate saattaakin sopia itselle aika hyvin vaikkei ole sellaisia tottunut ikinä käyttämään. Ootko ajatellut jotain koruja laittaa?(esim. korvikset, tiara, rannekoru, sormukset, kaulakoru tms.)
aww, kiitos paljon <3!!! jep, toi on kyllä totta! ja en oo kyllä itseasiassa tuota miettinykkään D:! korvakorut tuun kyllä varmasti laittamaan :) (jotkut pienet timantti), mutta muuten en sit taida laittaa.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
tanssit oli kyllä ehkä lukion ihanin asia D: <3 ihana toi yläosa varsinkin!
mie toivon, että ne on myös miullekin melkonen kokemus (eiköhän) :3! kiitos <3! se yläosa on kyllä aivan ihana (oon lämmenny sille koko ajan enemmän ja enemmän)
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oii, todella ihana mekko & sopii sulle todella hyvin! :3 Muutenkin suunnitelmat hiusten ja meikin suhteen, sekä tuttu tanssipari kuulostavat todella ihanalta ja mukavalta!

Voih, itse jo odotan ensi vuotta, kun pääsen itse tanssimaan... D:
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Oii, todella ihana mekko & sopii sulle todella hyvin! :3 Muutenkin suunnitelmat hiusten ja meikin suhteen, sekä tuttu tanssipari kuulostavat todella ihanalta ja mukavalta!

Voih, itse jo odotan ensi vuotta, kun pääsen itse tanssimaan... D:
aww kiitos oikein paljon :3! kieltämättä tää kuulostaa jo tosi hyvältä ja oon ilonen, että tanssipari on ystävä, eikä kukaan random D:! (toisaalta myös meiän lukio on pieni - kokonaisuudessaan 70 hengen, niin ei siellä sit ketään randomia ookkaan, mutta ymmärrät varmaan, mitä meinaan).

usko pois - vuos tulee hurahtaa hyvin nopeesti :)! olin jo kysymässä, että onko siulla vielä paria mietittynä, mutta...varmaan vähän aikasta vielä :D! mutta toki jos siulla on mietittynä, niin kerro ihmeessä - ois mukava kuulla :)! ja ootko jo pukuu, tms. kerenny miettii, että mikä ois semmonen ideaalinen?
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
aww kiitos oikein paljon :3! kieltämättä tää kuulostaa jo tosi hyvältä ja oon ilonen, että tanssipari on ystävä, eikä kukaan random D:! (toisaalta myös meiän lukio on pieni - kokonaisuudessaan 70 hengen, niin ei siellä sit ketään randomia ookkaan, mutta ymmärrät varmaan, mitä meinaan).

usko pois - vuos tulee hurahtaa hyvin nopeesti :)! olin jo kysymässä, että onko siulla vielä paria mietittynä, mutta...varmaan vähän aikasta vielä :D! mutta toki jos siulla on mietittynä, niin kerro ihmeessä - ois mukava kuulla :)! ja ootko jo pukuu, tms. kerenny miettii, että mikä ois semmonen ideaalinen?
Itsekään en isossa lukiossa ole, joten ymmärrän todellakin mitä tarkoitat! Mutta mukavaa, että tanssipari on ystävä :3

Vuosi on kyllä todellakin lyhyt aika D: Hui!! Itselläni ei kuitenkaan vielä paria ole, mutta tanssin parhaan ystäväni kanssa, jos kumpikaan meistä ei ketään parikseen saa (tyttöparina siis tanssisimme, sillä tyttöjä on muutenkin huomattavasti enemmän D:) Ja mekkoja olen katsellut, mutta mitään sellaista, jonka haluan juuri nyt heti, ei ole vielä vastaan tullut ':D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Itsekään en isossa lukiossa ole, joten ymmärrän todellakin mitä tarkoitat! Mutta mukavaa, että tanssipari on ystävä :3

Vuosi on kyllä todellakin lyhyt aika D: Hui!! Itselläni ei kuitenkaan vielä paria ole, mutta tanssin parhaan ystäväni kanssa, jos kumpikaan meistä ei ketään parikseen saa (tyttöparina siis tanssisimme, sillä tyttöjä on muutenkin huomattavasti enemmän D:) Ja mekkoja olen katsellut, mutta mitään sellaista, jonka haluan juuri nyt heti, ei ole vielä vastaan tullut ':D
vähänkö siistii :)! ja jep, se kyl on :3!

no sanos muuta D:! nytkin vuos on menny aivan liian nopee... vähänkö kiva suunnitelma oikeesti :3! ja ainahan se nyt mukavampi on sellasen kaa tanssii, jonka äärellä tuntee olonsa mukavaks ja rennoks :) että jos muuta paria ei satu tulemaan vastaan, niin mikäs siinä tanssii oman parhaan ystävän kaa <3
ymmärrettävää D:! siulla on onneks rutkasti aikaa katella just sitä sopivaa mekkoo ittelles :)!
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
vähänkö siistii :)! ja jep, se kyl on :3!

no sanos muuta D:! nytkin vuos on menny aivan liian nopee... vähänkö kiva suunnitelma oikeesti :3! ja ainahan se nyt mukavampi on sellasen kaa tanssii, jonka äärellä tuntee olonsa mukavaks ja rennoks :) että jos muuta paria ei satu tulemaan vastaan, niin mikäs siinä tanssii oman parhaan ystävän kaa <3
ymmärrettävää D:! siulla on onneks rutkasti aikaa katella just sitä sopivaa mekkoo ittelles :)!
Vuosi kyllä meni tooodella nopeasti!! D: Mukavaa se on tanssia oman ystävän kanssa, joten ei itseäni edes todellakaan haittaisi :D Ja huh, onneksi aikaa on vielä mekon etsimiseen... vaikkakin paniikki saattaa alkaa iskemään jossakin kohtaa :D

Mutta onnea sulle tansseihin!! <3
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Vuosi kyllä meni tooodella nopeasti!! D: Mukavaa se on tanssia oman ystävän kanssa, joten ei itseäni edes todellakaan haittaisi :D Ja huh, onneksi aikaa on vielä mekon etsimiseen... vaikkakin paniikki saattaa alkaa iskemään jossakin kohtaa :D

Mutta onnea sulle tansseihin!! <3
no jep, se menee D:! todella ymmärrettävää :)! no onneks, koska ois kauheeta jos aika loppuis kesken D:

kiitos kovasti <3!!!
 
Ylös Pohja