Aihe vapaa Mokasin tänään ihan täysin ":D"

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Kunhan vaan nolasin itseni ja pilasin maineeni :'D Eikä edes ollut mikään "omg melkein kaaduin ihastuksen edessä vähänks noloo!" Oispa mieluummin ollut, saakeli. *ulinaa*
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Saanen udella että minkälaisia maailmaa mullistavia kauheuksia jouduit kärsimään, jos kerran niin mahdikas maineesikin on tuhottu tuhansiksi sirpaleiksi? D:
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Saanen udella että minkälaisia maailmaa mullistavia kauheuksia jouduit kärsimään, jos kerran niin mahdikas maineesikin on tuhottu tuhansiksi sirpaleiksi? D:
Mokasin eräässä luottamustehtävässä monta kertaa, sain haukut noin kymmeneltä ihmiseltä ja nyt kaikki luulee että olen ihan epäpätevä enkä osaa. Pahinta että se muhun kohdistunut pään aukominen tuli ihan aiheesta ja nyt tuntuu täysin epäonnistuneelta. En viitsi kertoa tarkempia yksityiskohtia, koska jos joku tuttuni eksyy tänne niin tunnistaminen on taattu D:
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Voii :((
Varmasti harmittaa! Virheitä kuitenkin voi sattua kenelle tahansa, muista se! :)
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Mokasin eräässä luottamustehtävässä monta kertaa, sain haukut noin kymmeneltä ihmiseltä ja nyt kaikki luulee että olen ihan epäpätevä enkä osaa. Pahinta että se muhun kohdistunut pään aukominen tuli ihan aiheesta ja nyt tuntuu täysin epäonnistuneelta. En viitsi kertoa tarkempia yksityiskohtia, koska jos joku tuttuni eksyy tänne niin tunnistaminen on taattu D:
Oi voi! ):
Virheitä käy jokaiselle, varmasti unohtavat tuon hetkessä :)
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Minäkin mokailen jatkuvasti töissä ja silti oon ihan arvostettu työntekijä, jokaiselle sattuu virheitä. Mut tiiän kyllä miten kamalaa se on kun tuntee epäonnistuneensa, mulla tosiaan tulee omassa työssä noita fiiliksia koko ajan, onneks mulla on vaan kolmisen kuukautta jäljellä töitä niin pääsen pois. En kyl tiiä miten kestän edes noita kolmea kuukautta :D
 
Ylös Pohja