Mp etäloukku

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Omasta mielestä ihan hirveetä

En vaan niinku jaksais D::::

Viimeksi mää syrjäydyin ihan kokonaan, hyvä et mua näki ees missään muualla ku mun omassa huoneessa nurkassa istumassa
Ja mun mielenterveysongelmat ja stressi vaa paheni
En nukkunut yöllä ku korkeintaan 4h

Rutto kunpa ees ois vaan sen kaks viikkoo

Onneks ens viikol on sit kuiteski vielä normikoulua
Ja sut hiihtoloma ja sit sieltä suoraan etäloukkuun DD:::::
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Parasta mitä mulle on tapahtunut pitkään aikaan. En olis missään nimessä pystynyt käydä koulussa tällä lukuvuodella päivittäin mun ahdistuksen kanssa. Tosi kiva kun mun stressi on vähentynyt. Mulla on siis aika kova stressi ja pelkokin ihmisiä kohtaan. Koulu on pahin paikka, varsinkin luokkahuoneet. En usko että olisin pystynyt käydä koulua ilman tätä. Koulu on musta nykyään kivaa.

Pystyn kans keskittymään paremmin, koska otan muistiinpanoja tunnilla, kysyn kysymyksiä jne... Lähiopetuksessa olisin vaan miettinyt ahdistusta. On kans tosi kivaa kun voi venytellä, liikkua, keittää kahvia samalla kun kuuntelee opetusta. Ihan huippuu.

Kumpa etäkoulu olis jäädäkseen. Se olis parasta jos olis lähiopetusta, mutta tunti olisi samalla etänä, koska ihmisiä on erilaisia.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
1/5 etäloukulle, vaik oon nyt lukulomal, eikä oo kouluu varsinaisesti.
En tiiä, et pitäiskö tälle etäkoulupäätökselle itkee vai nauraa, koska kouluissahan ei oo koronatapaukset olleet mitään suuria. Tästä haastateltiin Marinia eilen Maikkarin uutisissa, ja tää nainen vaa totes, et pitää pitää kaikki lähikontaktit minimissä. :D

No ei siinä mitään. Meneehän se nuorten ahdistus ja huono opetuslaatu sit hallituksen piikkiin.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Tykkään

Ei enää vittuakaan kiinnosta mite koulu menee jote pääsee paljo helpommal ku oisi koulus
Voisin käytännös vaa jättää kaiken tekemät
Lukiossa oisit kusessa, jos noin tekisit. :D Mut joo, mun sisko on etäkoulus, ja liikkatunneil niiden ope antaa liikaatehtävii tehtäväks, joita ei kuulemma kukaan luokasta tee. XD
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
62
No meidänkin aluks piti mennä etäopetukseen loman jälkeen mut sit tuli se hiton koronanyrkki tuli ja sotki kaiken niin nyt kukaan ei tiedä paskaakaan yhtään mistään. Erinomaista :D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Lukiossa oisit kusessa, jos noin tekisit. :D Mut joo, mun sisko on etäkoulus, ja liikkatunneil niiden ope antaa liikaatehtävii tehtäväks, joita ei kuulemma kukaan luokasta tee. XD
Voiha mä täälki olla mut vittuako se mua kiinnosta, mitä enemmä pakottavat ni sitä enemmä haluun olla niit vastaa, tuski yllättää ketää
Eipä kauheesti yllätä :D
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
mieluummin mä kyllä olisin etäkoulussa, mua stressaa olla lähiopetuksessa aivan liikaa. toisaalta on etäopetuksessa huonojakin puolia, mutta tälläisenä epäsosiaalisena ja ihmisjoukkoja vihaavana viihdyn kotona.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mulle tää tuli just tosi hyvään kohtaan, sillä mulle on ollu aika mahdotonta mennä kouluun ahdistuksen takia. Ja nyt koska opiskelen pienluokassa niin me ollaan lähiopetuksessa. Uskon et mun on nyt paljon helpompi palata kouluun, kun siellä ei oo muita kun pari opettajaa ja noin se kymmenen oppilasta. D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Parasta mitä mulle on tapahtunut pitkään aikaan. En olis missään nimessä pystynyt käydä koulussa tällä lukuvuodella päivittäin mun ahdistuksen kanssa. Tosi kiva kun mun stressi on vähentynyt. Mulla on siis aika kova stressi ja pelkokin ihmisiä kohtaan. Koulu on pahin paikka, varsinkin luokkahuoneet. En usko että olisin pystynyt käydä koulua ilman tätä. Koulu on musta nykyään kivaa.

Pystyn kans keskittymään paremmin, koska otan muistiinpanoja tunnilla, kysyn kysymyksiä jne... Lähiopetuksessa olisin vaan miettinyt ahdistusta. On kans tosi kivaa kun voi venytellä, liikkua, keittää kahvia samalla kun kuuntelee opetusta. Ihan huippuu.

Kumpa etäkoulu olis jäädäkseen. Se olis parasta jos olis lähiopetusta, mutta tunti olisi samalla etänä, koska ihmisiä on erilaisia.
No kiva jos sun stressi ja ahistus helpotti.

Mulla se mennee toisinpäin et ne vaa lisääntyy, viimeksikin ylisuoritin etäkoulun ja silti numerot laski ku ahisti ja stressi oli päällä koko ajan ja mt-ongelmat vaa lisäänty
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
1/5 etäloukulle, vaik oon nyt lukulomal, eikä oo kouluu varsinaisesti.
En tiiä, et pitäiskö tälle etäkoulupäätökselle itkee vai nauraa, koska kouluissahan ei oo koronatapaukset olleet mitään suuria. Tästä haastateltiin Marinia eilen Maikkarin uutisissa, ja tää nainen vaa totes, et pitää pitää kaikki lähikontaktit minimissä. :D

No ei siinä mitään. Meneehän se nuorten ahdistus ja huono opetuslaatu sit hallituksen piikkiin.
Mää itkisin jos voisin D':
No niinpä, ei tässä oo mittää jätkiä, sulkisivat mieluummin vaikka ravintoloita ja laittasivat suoraan jonku maskipakon D:::
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
"Etäloukku" :D En ookkaan kuullu
Mutta siis tykkään etäopetuksesta paitsi että välillä se käy tylsäksi...
No lol yhen meijän luokan pojan keksimä, meijän luokka käyttää sitä ja rinnakkaisluokalta jotkut kans ja ainaki kaks opea xD
Jep, se on myös tylsää D::
 
Ylös Pohja