mua lyötiin täysiä ovella selkään kun odotin hissiä

Reaktioarvo
826
sit se alkoi vielä puhumaan mulle jotain vaikka varmasti huomasi mulla olevan kuulokkeet pässä. pysäytin musiikin, kysyin mitä hän sanoi ja saan vastaukseks "huoh ei mitään". aha? reilu meininki taas keski-ikäisillä. eikä varmasti ollut mikään anteekspyyntö koska suu kävi siihen tahtiin D:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
en tiedä. D: näytti erehdyttävän paljon samalta ihmiseltä joka tuntia aiemmin melkein ajoi päälleni pyörällä kun olin kävelyllä
Oisko kenties sama täti joka melkein ajoi yks päivä munkin päälle pyörällä (no tästä on kyllä jo aikaa) ja sit viel huus mulle jotai et kato etees perkele :D sanoisin et sen ittensä ois pitäny ennemmin kattoo eteensä, pitääkö tulla niin hurjaa vauhtia ettei ehi väistää edes

Reaktioarvo
826
Oisko kenties sama täti joka melkein ajoi yks päivä munkin päälle pyörällä (no tästä on kyllä jo aikaa) ja sit viel huus mulle jotai et kato etees perkele :D sanoisin et sen ittensä ois pitäny ennemmin kattoo eteensä, pitääkö tulla niin hurjaa vauhtia ettei ehi väistää edes
joo siinä ei paljon auta jos itse katsoo eteensä kun toinen tulee jostain takaviistosta tuhatta ja sataa kylkeen :D

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
No on kyllä törkeää käytöstä tältä henkilöltä. Pyysikö edes anteeksi, kun kolautti suoraan selkään?

Ylös Pohja