Muistanko sinut demistä

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Muistan sut tuolla ja hallamieli-nimimerkilläkin (tai ainaki oon ton nimimerkin kuullut) ja taisin muutaman kerran jutellakkin sun kanssa jos oikeen muistan :D

Mun nimimerkki Demissä oli Vihattuihminen06
Muistan sut, taisin niputtaa sut demilasten joukkoon, mutta oon aika varma että sulla oli paljon seuraajia ja teit paljon keskusteluja ihastuksistasi/koululaisistasi tyyliin "A oli tänään tosi kiva" tms.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Muistan sut todella hyvin! Muistan, että olen jutellut sun kanssa ehkä joskus. Mulle on myös jäänyt susta todella rauhallinen kuva.
Muistan sun nimimerkin, ja että tosiaan ollaan varmaan juteltu sun kanssa jossain mun perus "mitä kuuluu" keskusteluissa D: mutta ei mitään käsitystä esim iästä ym., eikä mitään pahaakaan sanottavaa joten varmasti olit mukava !
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
muistan hyvin molemmat nimimerkit eikä ole mitään pahaa sanottavaa kummastakaan
ihanaa D: muistan sut kans tosi hyvin, seurasin mielenkiinnolla aina sun vieroittautumista ja aina toivoin että saisit elämäsi parempaan suuntaan D: muistan myös että sulla oli tosi fiksuja kommentteja aina ja pidin sua ylipäätään hyvin älykkäänä ja kiinnostavana ihmisenä
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Muistan sut ja muistan että oltiin joskus samoissa keskusteluissa, mutta en nyt saa päähäni että missä. Itse olin demissä viimeisen vuoden tällä nimimerkillä, sitä ennen muutamilla muilla. Aika hiljaa kuitenkin usein olin.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Muistan sut ja muistan että oltiin joskus samoissa keskusteluissa, mutta en nyt saa päähäni että missä. Itse olin demissä viimeisen vuoden tällä nimimerkillä, sitä ennen muutamilla muilla. Aika hiljaa kuitenkin usein olin.
Muistan nimimerkin ainakin! Enkä mäkään kyllä osaa sanoa missä keskusteluissa oltaisiin juteltu :o
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Muistan sun nimimerkin, ja että tosiaan ollaan varmaan juteltu sun kanssa jossain mun perus "mitä kuuluu" keskusteluissa D: mutta ei mitään käsitystä esim iästä ym., eikä mitään pahaakaan sanottavaa joten varmasti olit mukava !
Okei! Luulen samoin. D: Olen 16 tällä hetkellä. Kiitos!
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Höhö mä muistan sinut :D omia nimimerkkejä oli useampi mutta meikävaanina mennään…
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Muistan sut, taisin niputtaa sut demilasten joukkoon, mutta oon aika varma että sulla oli paljon seuraajia ja teit paljon keskusteluja ihastuksistasi/koululaisistasi tyyliin "A oli tänään tosi kiva" tms.
Haha joo xD
Jep mulla oli tyyliin jotain 57 seuraajaa korkeimmillaan (jos oikeen muistan xD)
Ja joo tein aika palijon keskusteluja, A:sta (ja siitä ku se joko oli mukava tai siitä ku se ja sen kaverit oli täysiä kusipäitä) Onneks oon nyt jo päässy yli siitä :')

Mut joo Demilapsi täällä moi 😂
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Muistan sut, tosin paremmin tällä uudella nimimerkillä. Mä olin WindOfChange ja luultavasti olin aika unohdettava tapaus :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Minä ainakin muistan sinut. Tai ainakin nimimerkkisi. En kylläkään muista demistä mitenkään liikaa asioita, en ollut kovin aktiivinen. Itse vaihdoin nickiä varasijalle, olin ennen Surikaatti.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Minä ainakin muistan sinut. Tai ainakin nimimerkkisi. En kylläkään muista demistä mitenkään liikaa asioita, en ollut kovin aktiivinen. Itse vaihdoin nickiä varasijalle, olin ennen Surikaatti.
Muistan käyttäjänimen ja että oltais juteltu joskus ainakin kun olin vielä hallamielellä! En muista juuri muuta kyllä, mutta sellanen mielikuva että olisit tyyliin 25? D: tai sitten sekotan johonkin toiseen, muistan myös että sekotin sut johonkin toiseen mutta en muista kehen
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Muistan käyttäjänimen ja että oltais juteltu joskus ainakin kun olin vielä hallamielellä! En muista juuri muuta kyllä, mutta sellanen mielikuva että olisit tyyliin 25? D: tai sitten sekotan johonkin toiseen, muistan myös että sekotin sut johonkin toiseen mutta en muista kehen
Eh, ei. Olen tällä hetkellä 15, demissä pyöriessä olin 12-14-vuotias.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Muistan sut!
Olin ensin JosieThunders ja sitten ted
 
Ylös Pohja