Uutiset muistatteko sen uutisen naisesta, jonka päälle roisku vettä uimahallissa ja joka vaati korvauksia?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
siitä uutisoitiin sillon monessa eri paikassa, mutta tässä yks artikkeli, jos joku ei tiedä / muista: https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007612670.html

aika vanha juttu joo, mutta oli pakko tehä tää keskustelu, koska onhan tuo nyt huvittavaa ja
ei voi muuta sanoa kun huutista :DD
jos joku vetää herneet nenään siitä, että _uimahallissa_ roiskuu vettä päälle ja vaatii vielä jotain korvauksia, niin onko sillon ihan kunnossa? ei mun mielestä. aivan täysin naurettavaa loukkaantua tuommosesta, asiasta josta ei ole melkein edes mahdollista loukkaantua. tai ainakaan miun päähän ei millään mahdu, mikä tuossa oli niin kamalaa. kaikesta sitä nykyään loukkaannutaankin :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Anteeksi neiti, tämä on Hesburger.
Mutta voihan nyt hyvä kauhistus sentään, kun _uimahallissa_ joku vahingossa roiskaisee vettä päälle. Ymmärtäisin, jos olisi vaikkapa kädellä huitaissut silmään tms. mutta tämä nyt on vain aivan naurettavaa. Ei voi olla niin herkkänahkaista oikeasti.
Kohta haastetaan luontoäitikin oikeuteen kun sataa, vaikka Pekka Pouta sanoo toisin. Mihin ihmiskunta on menossa?
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
En oo tosta koskaan aiemmin kuullut. Tosta tilanteesta tuli kuitenkin mieleen se, kuinka ala-asteella vedin herneet nenään siitä, kun luokkalaiseni potki mua vahingossa päähän uimatunnilla. :D Ja mä olin tosta tosi vihainen koko loppu-uintitunnin ja ärähtelin vihaisena pukkarissa tosta keissistä. :D Nykyään hävettää helvetisti, että tollaseksi heittäydyin silkasta vahingosta koko lopputunniksi.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Luulin ensin että tuo oli ihan pelkkä vitsi, mutta sitten lopulta ymmärsin...mutta oikeasti mitä vittua? :D
 
Ylös Pohja