Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muita joiden mielestä ois kauheeta...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 140180" data-attributes="member: 154"><p>Mä en oo ikinä halunnut lapsia ja en edes ajatellut omistuasunnon olevan oikea vaihtoehto ennen kuin vasta parikymppisenä kun olen kasvanut piireissä joissa kenenkään porukoilla ei ole ollut omistuasuntoa. Haluaisin omistusasunnon, koska musta tuntuu niin väärältä maksaa joka kuukausi jonkun toisen taskuun vaan siitä että mulla on katto pään päällä, varsinkin kun täällä Englannissa noi vuokranantajat on ihan aikaansaamattomia paskoja.</p><p></p><p>Kumppani mulla on, enkä tunne että hän rajoittaisi mua mitenkään. Tämän 5 vuoden aikana kun ollaan oltu yhdessä, olen saanut tehdä kaiken sem mitä olen halunnutkin. Me molemmat käydään ihan omilla ulkomaanmatkoilla kuin myös yhteisillä. Esim viimekesänä mä menin yksin moottoripylrällä festareille Ranskaan, Belgiaan ja Hollantiin, ja mun mies meni sitten kavereiden kanssa eri festareille Ranskaan.</p><p></p><p>Meillä on kissa joka tuo joka ikinen päivä niin paljon iloa mun elämään. Valittiin kissa lemmikiksi juuri siitä syystä että se ei vaadi päivittäisiä lenkkejä koska mä en millään jaksa kylmänä talviaamuna herätä super aikasin ulkoiluttamaan lemmikkiä ennen töitä ja sitten stressata 12 tunnin vuorossa että mites se lemmikki pääsee nyt lenkille. Meillä on onneksi hyvä kaveri joka asuu suht lähellä joka aina iloisesti ottaa meidän kissa hoivaan jos esim mennään miehen kanssa yhdessä matkalle. Meidän kissa tuntee sen ja sen kodin hyvin ja viihtyy siellä hoivassa.</p><p></p><p>Ja mä oon siis jo 32 ja yhä kuulen kuinka kadun jos en nyt hanki lapsia ja kuinka en koskaan tiedä mitä oikea rakkaus on jos en hanki niitä. 🙄</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 140180, member: 154"] Mä en oo ikinä halunnut lapsia ja en edes ajatellut omistuasunnon olevan oikea vaihtoehto ennen kuin vasta parikymppisenä kun olen kasvanut piireissä joissa kenenkään porukoilla ei ole ollut omistuasuntoa. Haluaisin omistusasunnon, koska musta tuntuu niin väärältä maksaa joka kuukausi jonkun toisen taskuun vaan siitä että mulla on katto pään päällä, varsinkin kun täällä Englannissa noi vuokranantajat on ihan aikaansaamattomia paskoja. Kumppani mulla on, enkä tunne että hän rajoittaisi mua mitenkään. Tämän 5 vuoden aikana kun ollaan oltu yhdessä, olen saanut tehdä kaiken sem mitä olen halunnutkin. Me molemmat käydään ihan omilla ulkomaanmatkoilla kuin myös yhteisillä. Esim viimekesänä mä menin yksin moottoripylrällä festareille Ranskaan, Belgiaan ja Hollantiin, ja mun mies meni sitten kavereiden kanssa eri festareille Ranskaan. Meillä on kissa joka tuo joka ikinen päivä niin paljon iloa mun elämään. Valittiin kissa lemmikiksi juuri siitä syystä että se ei vaadi päivittäisiä lenkkejä koska mä en millään jaksa kylmänä talviaamuna herätä super aikasin ulkoiluttamaan lemmikkiä ennen töitä ja sitten stressata 12 tunnin vuorossa että mites se lemmikki pääsee nyt lenkille. Meillä on onneksi hyvä kaveri joka asuu suht lähellä joka aina iloisesti ottaa meidän kissa hoivaan jos esim mennään miehen kanssa yhdessä matkalle. Meidän kissa tuntee sen ja sen kodin hyvin ja viihtyy siellä hoivassa. Ja mä oon siis jo 32 ja yhä kuulen kuinka kadun jos en nyt hanki lapsia ja kuinka en koskaan tiedä mitä oikea rakkaus on jos en hanki niitä. 🙄 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muita joiden mielestä ois kauheeta...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja