Aihe vapaa Muita, jotka vihaavat kesää mut rakastavat talvea?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ite tykkään kesästä, koska sillon on loma, ihanan lämmintä, mun synttärit ja on niin kaunista ja eloisaa ja valoisaa. Talvi on mun toisiks lempivuodenaika, koska sillon on joulu ja luminen maisema on niin kaunis ja taianomainen ja on hauskaa leikkiä lumessa, mutta sillon on niin kamalan kylmä ja pimeää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
No ei ku mä tykkään kesästä, syksystä, talvesta ja keväästä. En inhoa mitään vuodenaikaa enkä ymmärrä ihmisiä jotka inhoaa. Toisaalta ymmärrän sen jos on saatanan kuuma ja ei jaksa oikeen mitään mutta ehkä sillä ei oo mulle mitään väliä konkreettisesti koska en jaksa koskaa mitää muutenkaa.
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Toinen kesävihaaja täällä, toki kaikissa vuodenajoissa on hyvät ja huonot puolet, mutta kestän lämpöä todella huonosti. Ei pysty nostamaan sormeakaan ilman että hikeä tulee sangoittain, ja tukalan kostea ilma on päällä koko kesän ajan. Talvi olisi muuten ehdoton suosikki virkistävän ilman vuoksi, mutta ne jäät :')
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kesällä on tosi nättiä ja rakastan sitä pitkän loman (joka sais kyllä olla pidempikin..) tuomaa vapautta. kesä on muuten kaikin puolin ihana vuodenaika, mutta kuumuus ja erityisesti hiostava ilma tuntuu tukalalta ja lisää ahdistusta D:
keväästä ja syksystä en oo sen kummemmin mitään mieltä, kauniita vuodenaikoja ja keväällä tykkään siitä kun valo alkaa lisääntymään ja purot solisee :3
talvi on muuten kiva, mutta en todellakaan voi sietää semmosta kauheeta viimaa ja kovia pakkasia. hrrr, inhottaa edes ajatella D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
mä tykkäisin kesästä jos ei olisi niin helkkarin kuuma. mun toimintakyky katoaa samantien kun lämpötila ylittää 20 astetta. makaan vaan sisällä tekemättä mitään ja uskaltaudun ulos ehkä iltaisin.
Voin samaistua melko hyvin. :D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Kevät on huonoin aika, koska loskakelit. Sitten talvi ja syksy koska kylmä ja pimeä, eikä ulkona oikein voi tehdä mitään.
 
Ylös Pohja