Seurustelu Mulla- mulla on poikaystävä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
ÄÄÄÄÄÄÄ se tapaaminen on jo huomenna D::: Jännittää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Niinkun mulla on tosi ikävä sitä mut toisaalta iik hermostuttaa ihan kauhiasti tavata se xDD Mut joo sitäkin ilmeisesti hermostuttaa ihan yhtä palijon haha
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
EIJEIJEII tyhmä sää miksi se ossuu kohalle nyt :( Se ei välttis pääse tulemaan, se kyl sano et koittaa keksii jotai millä pääsis
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
JES se sai kaks bussilippuu joilla pittäis päästä nii toivon et onnistuu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Me nähtiin tänään!!!!

Käveltiin vaa keskustaa ympäri ja istuskeltiin ja juteltiin kaikesta randomista (pääaihe taisi olla se kun valitin sille siitä ku se on nii hullu noitten scoottien ja sähkiksien ja vesijettien kanssa ku satuttaa kummiski ittesä :'D) Ja välissä vaan oltiin ihan hiljaa ku kummallaki vaa tyhjeni pää et ei tiietty mitä sanua toisillemme 😂
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Mitä vastasit??
Sanoin että rakastan myös sitä 🥲 En sillee oikee ossaa erottaa et tykkäänkö vai oonko jo rakastunu et mulle kelpaa kumpi vaan lause mut kyl se aiheutti aika isot uniongelmat sen jäläkee vielä ku sano sen xD (Melekee hypin seinille suunnilleen ja teki mieli kiljua riemusta lmao)
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Joo sitä määkin mietin. Et ehkä jossakin vaiheessa tavallaan vihjaisen että ees tunnen sen mut en ala heti kertoo mittää erityisempää.
Mua vähä sillai ärsyttää ku tuntuu et kaikki kaverit on sillee et pittää se nyt niille kertua mahollisimman nopeeta mut ku en mää ossaa enkä kehtaa eikä oo ees tilasuuksia ikinä
Itselläni se meni vaan jotenkin tähän tyyliin:
iskä: Kenen kanssa sä juttelit puhelimessa?
minä: Yhden *poikaystävän nimi*:n kanssa.
iskä: Kukas se on?
minä: Öö... mun poikaystävä, luulisin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Itselläni se meni vaan jotenkin tähän tyyliin:
iskä: Kenen kanssa sä juttelit puhelimessa?
minä: Yhden *poikaystävän nimi*:n kanssa.
iskä: Kukas se on?
minä: Öö... mun poikaystävä, luulisin.
Voi että menispä se noin hyvin xD
En tiiä ehkä saattas onnistua jos iskälle kertosin, kun siis se miten se reagoi aina mun sisaruksiin jotka kiusottelee mua pojista ja sit ku oon palijon poikien kanssa kaveri nii se on aika chilli ja sanoo aina mun sisaruksille et entäs sitten jos mulla oiski joku. Mut sit toisaalta se on niin arvaamaton ihiminen et sen reaktio voi olla ihan mitä tahansa :'D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Itselläni se meni vaan jotenkin tähän tyyliin:
iskä: Kenen kanssa sä juttelit puhelimessa?
minä: Yhden *poikaystävän nimi*:n kanssa.
iskä: Kukas se on?
minä: Öö... mun poikaystävä, luulisin.
Btw tykkään ku aina reagoit tyyliin kaikkiin mun viesteihin xD Ilimotuslaatikko vaa täyttyy
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Btw tykkään ku aina reagoit tyyliin kaikkiin mun viesteihin xD Ilimotuslaatikko vaa täyttyy
Jätän tykkäyksiä jälkeeni kaikkialle, mistä kuljen... :--------D

Emmää tiiä, se vain tulee aivan liian automaattisesti se reaktioiden jakeleminen, jotta osaisin sitä noin vain lopettaa. Kaipa saan siitä dopamiinia, tai jotain. Lol. Toivottavasti ette tätä taipumustani liian rasittavaksi koe...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Jätän tykkäyksiä jälkeeni kaikkialle, mistä kuljen... :--------D

Emmää tiiä, se vain tulee aivan liian automaattisesti se reaktioiden jakeleminen, jotta osaisin sitä noin vain lopettaa. Kaipa saan siitä dopamiinia, tai jotain. Lol. Toivottavasti ette tätä taipumustani liian rasittavaksi koe...
Hahah ei se mua haittaa xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
ME NÄHHÄÄN TAAS HUOMENNA!!!
Mun pittää auttaa kahta mun pikkusiskoista jäämään oikealla bussipysäkillä pois ja samalla sit meen kaupungille hengaamaan siksi aikaa ku ne on sit omia juttujaan tekemässä :D Mulla on yli 5 h aikaa :LOL:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Ai niin... Mää sain mun ekan pusun (ja aika monta muuta siihen päälle😂)
Miettikää mää tein alotteen 😌✨
Mut en uskonu et se ois oikiasti ollu noi ihanaa :') Kaikki aina sanoo et se on vaikiaa ja ällöttävää mut eiiiiii varmaan paras asia mitä oon kokenu xd
Ja tosi sulosta ku se oli myös sen eka 🥺
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ai niin... Mää sain mun ekan pusun (ja aika monta muuta siihen päälle😂)
Miettikää mää tein alotteen 😌✨
Mut en uskonu et se ois oikiasti ollu noi ihanaa :') Kaikki aina sanoo et se on vaikiaa ja ällöttävää mut eiiiiii varmaan paras asia mitä oon kokenu xd
Ja tosi sulosta ku se oli myös sen eka 🥺
Äääks en kestä! Oon niin ilonen sun puolesta!!!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Apua en tajua miten uskalsit tehä alotteen! En ikinä uskaltais😂
No siis... xD Se meni kutakuinkin näin:
Istuin sen sylissä ja sanoin sille et se on söpö. Ja kuten aina, se alako väittää että ei kun sinä olet söpömpi (oon seonnu laskuissa kui usein me väitellään asiasta) ja sitä kyllä-eitä jatku siinä aika pitkään kunnes laitoin mun käden sen niskaan ja sanoin et oo hiljaa tai pussaan sua muuten. No sehän tietysti jatko vaan xddd
Sit toistelin vaa koko aja sille et "Oo hiliaa" kunnes meijän nenät kosketti ja se vaa edellee sano et "En oo" "Sinä oot söpömpi" ja sit päätin et nyt riitti ja mumisin vaa kerran et oo hiliaa ja suu kiinni ja sit pussasin 😂😂
Ja tosi ihana kun olin tietysti tosi hermostunu sen jäläkeen, siis oikeesti tärisin ja en uskaltanu ees kahtua sitä ja se huomasi sen ja vaa halasi ja silitti mua nii pitkää et en enää tärissy :') Ja tottakai suudeltiin ton jälkeen aika monta kertaa haha
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No siis... xD Se meni kutakuinkin näin:
Istuin sen sylissä ja sanoin sille et se on söpö. Ja kuten aina, se alako väittää että ei kun sinä olet söpömpi (oon seonnu laskuissa kui usein me väitellään asiasta) ja sitä kyllä-eitä jatku siinä aika pitkään kunnes laitoin mun käden sen niskaan ja sanoin et oo hiljaa tai pussaan sua muuten. No sehän tietysti jatko vaan xddd
Sit toistelin vaa koko aja sille et "Oo hiliaa" kunnes meijän nenät kosketti ja se vaa edellee sano et "En oo" "Sinä oot söpömpi" ja sit päätin et nyt riitti ja mumisin vaa kerran et oo hiliaa ja suu kiinni ja sit pussasin 😂😂
Ja tosi ihana kun olin tietysti tosi hermostunu sen jäläkeen, siis oikeesti tärisin ja en uskaltanu ees kahtua sitä ja se huomasi sen ja vaa halasi ja silitti mua nii pitkää et en enää tärissy :') Ja tottakai suudeltiin ton jälkeen aika monta kertaa haha
A P U A kuin söpöä😭😭
 
Ylös Pohja