Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mulla- mulla on poikaystävä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 146304" data-attributes="member: 16"><p>No siis... xD Se meni kutakuinkin näin: </p><p>Istuin sen sylissä ja sanoin sille et se on söpö. Ja kuten aina, se alako väittää että ei kun sinä olet söpömpi (oon seonnu laskuissa kui usein me väitellään asiasta) ja sitä kyllä-eitä jatku siinä aika pitkään kunnes laitoin mun käden sen niskaan ja sanoin et oo hiljaa tai pussaan sua muuten. No sehän tietysti jatko vaan xddd</p><p>Sit toistelin vaa koko aja sille et "Oo hiliaa" kunnes meijän nenät kosketti ja se vaa edellee sano et "En oo" "Sinä oot söpömpi" ja sit päätin et nyt riitti ja mumisin vaa kerran et oo hiliaa ja suu kiinni ja sit pussasin 😂😂</p><p>Ja tosi ihana kun olin tietysti tosi hermostunu sen jäläkeen, siis oikeesti tärisin ja en uskaltanu ees kahtua sitä ja se huomasi sen ja vaa halasi ja silitti mua nii pitkää et en enää tärissy :') Ja tottakai suudeltiin ton jälkeen aika monta kertaa haha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 146304, member: 16"] No siis... xD Se meni kutakuinkin näin: Istuin sen sylissä ja sanoin sille et se on söpö. Ja kuten aina, se alako väittää että ei kun sinä olet söpömpi (oon seonnu laskuissa kui usein me väitellään asiasta) ja sitä kyllä-eitä jatku siinä aika pitkään kunnes laitoin mun käden sen niskaan ja sanoin et oo hiljaa tai pussaan sua muuten. No sehän tietysti jatko vaan xddd Sit toistelin vaa koko aja sille et "Oo hiliaa" kunnes meijän nenät kosketti ja se vaa edellee sano et "En oo" "Sinä oot söpömpi" ja sit päätin et nyt riitti ja mumisin vaa kerran et oo hiliaa ja suu kiinni ja sit pussasin 😂😂 Ja tosi ihana kun olin tietysti tosi hermostunu sen jäläkeen, siis oikeesti tärisin ja en uskaltanu ees kahtua sitä ja se huomasi sen ja vaa halasi ja silitti mua nii pitkää et en enää tärissy :') Ja tottakai suudeltiin ton jälkeen aika monta kertaa haha [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mulla- mulla on poikaystävä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja