Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mulla- mulla on poikaystävä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 153324" data-attributes="member: 16"><p>Hyvää kuuluu :3 Ens viikolla ollaan oltu sit jo 5 kk suhteessa. Vieläkin välillä vaikee uskoo et mulla on hänet :')</p><p>Ja sen perhekin on aivan ihana ja siis neki tykkää musta varmaa enemmän ku mun poikaystävästä lmao 😂</p><p></p><p>Tosin mua ärsyttää ja oikeestaan ahistaakin se et yhtäkkiä mun vanha kaveri tullee kyselee meistä ja selittämään et kuinka sen kaveri joka on mun poikaystävän entinen tuttu kerto kaikkee mitä se ois muka teheny yläkoulussa yms ja yrittää väkisin saaha mut uskomaan ne. Ja siis ihan out of nowhere.</p><p>Ja se vielä lähetti mulle SALAA otettuja kuvia mun poikaystävästä :D Niinku joo tosiaan alan uskoo jottai random huhuja kun ei ees kerrota kuka niitä huhuja on levitelly ja sit ne on vielä sellasia väkisin keksityn olosia + pienen stalkkauksen jäläkeen ollaan mun poikaystävän kaa varmoja että se on yks sen entinen luokkalainen, joka on sen exän kaveri (ja tää samainen exä aikasemmin syksyllä tuli selittää et kuinka se haluis takasi yhteen ja et oli virhe jättää tää poika. Ja siis tää tyyppi on myös py:n entisen ihastuksen kaveri joten siinä sitten vielä lisää bensaa liekkeihin)</p><p>Ja ai niin, tää mun vanha kaveri ei oo ees puhunu mulle kunnolla moniin vuosiin ja ollaan korkeintaan vaa pari kertaa vuodessa kyselty kuulumisia. + Se on sellainen ihminen muutenki josta harva tykkää enkä kyllä itekkää tiiä miks oon siihen vielä yhteydessä, ehkä vaa nostalgian takia ku oltiin joskus pieninä parhaat kaverit.</p><p></p><p>Anteeksi kauhia romaani mutta siis pääpointti on se että ottaa päähän ku kaikilla on joku ongelma liittyen mun parisuhteeseen 🙄 Vihdoin ja viimein mun ei tarvi miettiä et mitä sanon äitille jos oon viettäny aikaa koulun jäläkee py:n kaa nii sit tottakai heti tämmöstä vaa perää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 153324, member: 16"] Hyvää kuuluu :3 Ens viikolla ollaan oltu sit jo 5 kk suhteessa. Vieläkin välillä vaikee uskoo et mulla on hänet :') Ja sen perhekin on aivan ihana ja siis neki tykkää musta varmaa enemmän ku mun poikaystävästä lmao 😂 Tosin mua ärsyttää ja oikeestaan ahistaakin se et yhtäkkiä mun vanha kaveri tullee kyselee meistä ja selittämään et kuinka sen kaveri joka on mun poikaystävän entinen tuttu kerto kaikkee mitä se ois muka teheny yläkoulussa yms ja yrittää väkisin saaha mut uskomaan ne. Ja siis ihan out of nowhere. Ja se vielä lähetti mulle SALAA otettuja kuvia mun poikaystävästä :D Niinku joo tosiaan alan uskoo jottai random huhuja kun ei ees kerrota kuka niitä huhuja on levitelly ja sit ne on vielä sellasia väkisin keksityn olosia + pienen stalkkauksen jäläkeen ollaan mun poikaystävän kaa varmoja että se on yks sen entinen luokkalainen, joka on sen exän kaveri (ja tää samainen exä aikasemmin syksyllä tuli selittää et kuinka se haluis takasi yhteen ja et oli virhe jättää tää poika. Ja siis tää tyyppi on myös py:n entisen ihastuksen kaveri joten siinä sitten vielä lisää bensaa liekkeihin) Ja ai niin, tää mun vanha kaveri ei oo ees puhunu mulle kunnolla moniin vuosiin ja ollaan korkeintaan vaa pari kertaa vuodessa kyselty kuulumisia. + Se on sellainen ihminen muutenki josta harva tykkää enkä kyllä itekkää tiiä miks oon siihen vielä yhteydessä, ehkä vaa nostalgian takia ku oltiin joskus pieninä parhaat kaverit. Anteeksi kauhia romaani mutta siis pääpointti on se että ottaa päähän ku kaikilla on joku ongelma liittyen mun parisuhteeseen 🙄 Vihdoin ja viimein mun ei tarvi miettiä et mitä sanon äitille jos oon viettäny aikaa koulun jäläkee py:n kaa nii sit tottakai heti tämmöstä vaa perää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mulla- mulla on poikaystävä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja