Mulla oli kerran fantasioita nimimerkeistä mut ei viel ollu paikkaa niille

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Uskoakseni yritti kertoa esimerkin ihmisistä, joita ei kunnioita. Alkuun ei kunnioittanut ihmisiä, jotka käyttävät aiemmin mainittua sanaparia, mutta vaihtoi taas aihetta tapansa mukaan.
Roadmanit tuskin on niin älykkäitä että edes ymmärtävät mitä paskan jauhaminen tarkoittaa..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Siten etten kunnioita niitä ihmis ryhmänä
Roadmaneja ei voi pitää ihmisryhmänä, koska ne eivät ole yhtenäinen joukko tai jokainen ole tekemisissä toistensa kanssa. Heillä on ehkä yhteistä tietynlaisen kulttuurin ihannointi, mutta siihen se sitten jääkin. "Roadman" on termi tälläiselle henkilölle kyllä, mutta ne eivät muodosta yhtenäistä joukkiota. Tarkkuutta tuohon huuteluun!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Voiko tän keskustelun lukita? @immortalem
Ei ole oma keskustelusi ja varsinaisesti mitään sääntöjä rikkovaa ei ole täällä tapahtunut, vaikka mitään järkeä tässä "ulosteen hienontamisessa" ei olekaan. En lukitse turhaan, ellette ala heittämään tappouhkauksia taas.

Suosittelen, että jätät itse vastaamatta jokaiseen viestiin, joka menee tunteisiin; sillä tavalla tilanteet eivät eskaloidu! Kuvittelisi sinun tietävän tämän, olethan aikuinen mies etkä mikään lapsi.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Ei ole oma keskustelusi ja varsinaisesti mitään sääntöjä rikkovaa ei ole täällä tapahtunut, vaikka mitään järkeä tässä "ulosteen hienontamisessa" ei olekaan. En lukitse turhaan, ellette ala heittämään tappouhkauksia taas.

Suosittelen, että jätät itse vastaamatta jokaiseen viestiin, joka menee tunteisiin; sillä tavalla tilanteet eivät eskaloidu! Kuvittelisi sinun tietävän tämän, olethan aikuinen mies etkä mikään lapsi.
Mistä tiedät etten ole lapsi? :devilish:
 
Ylös Pohja