Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mulla on ihan liikaa mielenkiinnonkohteita
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Hydrangea" data-source="post: 147052" data-attributes="member: 1766"><p>Kaikille ei vaan oo mitään omaa juttua. Mä oon just samanlainen, mua kiinnostaa kaikki ja loppujen lopuks ei mikään. Mun lukiosta on kohta 10 vuotta enkä edelleenkään tunne mitään isompaa intohimoa mitään kohtaan. Oon käynyt yliopistolla useamman eri alan kursseja ja tykännyt melkein kaikista.</p><p></p><p>Jos nyt saisin päättää uudestaan alavalinnan niin tekisin sen työllisyyden perusteella. Hirveä stressi kun opintoja jäljellä vuosi ja kokemusta oman alan töistä ei oo juurikaan kertynyt. Käytänkin tän viimeisen vuoden siihen, että yritän haalia just käytännön työelämätaitoja sisältäviä kursseja.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hydrangea, post: 147052, member: 1766"] Kaikille ei vaan oo mitään omaa juttua. Mä oon just samanlainen, mua kiinnostaa kaikki ja loppujen lopuks ei mikään. Mun lukiosta on kohta 10 vuotta enkä edelleenkään tunne mitään isompaa intohimoa mitään kohtaan. Oon käynyt yliopistolla useamman eri alan kursseja ja tykännyt melkein kaikista. Jos nyt saisin päättää uudestaan alavalinnan niin tekisin sen työllisyyden perusteella. Hirveä stressi kun opintoja jäljellä vuosi ja kokemusta oman alan töistä ei oo juurikaan kertynyt. Käytänkin tän viimeisen vuoden siihen, että yritän haalia just käytännön työelämätaitoja sisältäviä kursseja. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mulla on ihan liikaa mielenkiinnonkohteita
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja