Työ Mulla on kaks yövuoroa tällä viikolla

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,687
Jännittää et mitenkähän mää jaksan ku en oo koskaan tehnyt yövuoro, ainoastaan myöhäsiä iltavuoroja. Mut no, onneksi voi sit nukkuu pitkään päivisin xD

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
34
Missä oot töissä?

Itsellä kesätöissä tulee olemaan kaksi tuntia yövuoron puolella olevia vuoroja, mutta ei täyttä yötä koskaan. En usko, että edes pystyisin siihen, sisäinen unirytmi kello 23-8 on itsellä niin vahva. Muutaman tunnin se voi tuosta heitellä tarvittaessa mutta ei yhtään enempää. Olen kerran jopa sairastunut fyysisesti kun valvoin lähes 24 tuntia putkeen (aloin oksennella lol, meni ohi alle päivässä eikä varmuudella ollut ruokamyrkytys koska söin koko päivän samoja ruokia kuin kaikki muut eikä kukaan muu sairastunut :D). En siis ole koskaan myöskään valvonut täyttä vuorokautta koska en ole fyysisesti pystynyt.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,687
Missä oot töissä?

Itsellä kesätöissä tulee olemaan kaksi tuntia yövuoron puolella olevia vuoroja, mutta ei täyttä yötä koskaan. En usko, että edes pystyisin siihen, sisäinen unirytmi kello 23-8 on itsellä niin vahva. Muutaman tunnin se voi tuosta heitellä tarvittaessa mutta ei yhtään enempää. Olen kerran jopa sairastunut fyysisesti kun valvoin lähes 24 tuntia putkeen (aloin oksennella lol, meni ohi alle päivässä eikä varmuudella ollut ruokamyrkytys koska söin koko päivän samoja ruokia kuin kaikki muut eikä kukaan muu sairastunut :D). En siis ole koskaan myöskään valvonut täyttä vuorokautta koska en ole fyysisesti pystynyt.
Teen keikkatöitä Hesellä.

Itelläkää ei kesätyössä tuu olee yövuoroja ku se paikka mennee kiinni jo 23:00.
Aika voimakkaat oireet sulla kyllä :'D Mulla itellä on unirytmi ihan miten sattuu ollu jo monia vuosia ja viime vuonnaki kesätöissä valvoin useamman yön kun en pystynyt nukkuu jos oli sulkuvuoro xD

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,842
Teen keikkatöitä Hesellä.

Itelläkää ei kesätyössä tuu olee yövuoroja ku se paikka mennee kiinni jo 23:00.
Aika voimakkaat oireet sulla kyllä :'D Mulla itellä on unirytmi ihan miten sattuu ollu jo monia vuosia ja viime vuonnaki kesätöissä valvoin useamman yön kun en pystynyt nukkuu jos oli sulkuvuoro xD
Mitä töitä teet Helsingissä?

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,687
Eka vuoro menny :'D Oli kyl oikeesti rankkaa mut musta tuntuu et pahempi on se että en saanu sen vuoron jäläkee unta kunnolla ja oon nyt nukkunu varmaa 6 h. Pakko yrittää saaha vielä tänään ennen vuoroa unta kun edessä on vielä pidempi vuoro. Noh, ainaski saa hyvin palkkaa ku sunnuntain puolelle menee 👍🏻

Girlofpunk

Hera
Reaktioarvo
1,625
Vuodesta 2019 asti kun aloitin vuorotyötä tekemään niin voin sanoa että joko niihin tottuu tai ei. Joillekin sopii ja joillekin ei. Mulla on aina ollut 12h yövuorot, et kyllä ne tuntuu mutta onneksi niitä ei niin usein ole.

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja