Aihe vapaa Mulla on ongelma xD

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Miten lainata kirjastosta/ostaa kaikkea kummelikamaa ilman että on epäilyttävä 🤔 äiti varmaan alkaa kyselee sit et miks mul on tämmönen obsessio taas ja joudun myöntämään että oon taas lapsellisesti julkkisihastunut voi prkl

Se tietää jo ainakin että oon kattonu kontio & parmast ja oikeesti vittu se vaistoo kaiken tällasen, vaikka yrittäisin sanoa että juu eiku mä vaa huvikseen katon nii must tuntuu et se vaan tietää

Nyt sitten taas päästään siihen että miksi se olis ongelma vaikka kaikki tietäis mut häpeen itteeni edelleen niin vitusti koska a) julkkisihastuminen ja b) ne on vanhoi

Tosiaa sillon ku sekosin costist nii äiti sillonki varmaa piti mua ihan idioottina ja HÄPEEN TÄTÄ KAIKKEE vielki niin paljon

Huoh ongelmia: on

Mul o oikeest joku vitun alemmuuskompleksi siitä et pelkään et mun vanhemmat haluis mun olevan normaali mut en pysty olla :D vituttaa ku se ties varmaa kaikista mun opeihastuksistakin tai ihan varmasti ainakin yhdestä ja en oikeesti kestä tätä häpeää :DDD aaaa kill me

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Toisaalta mun vanhemmat on tienny myös muutamasta "normaalista" ihastuksestakin kuten j ja a mut silti. Tai no a nyt oli vähän sama ku opeihastus vaikka se ei varsinaisesti opettaja ollukaa. Emmä tiiä huoh hoih joka tapauksessa ärsyttää ja pelottaa kaikki kuittailu, jos oikeest puhuisin tästä asiasta kunnolla ni varmaa äiti sanois jtn taas mikä jäis vaivaamaa mua, niiku costista sillon joskus "sehän on iskän ikänen" huoh niin? Ja sitten? D: kaikki tämmöset aina jää häiritsee ja kun se kummiski aina välil heittelee sellasii et "mistäs sä löytäsit jonku" ja nauro ajatukselle et jos mun veljel olis joku vanhempi muija (siis paljon mun veljee vanhempi) lol iha niiku siin ois jtn naurettavaa :| rääh kaikki tämmöset asiat vissiin sitte jää mun alitajuntaan ja oon vaa sillee aaaaa kriisi

Tuo oli kyllä hulvaton tilanne ku samal nauroin mutsin kans ja samal olin sillee "😬" ei vittu se oli kyl vitun koomista, huomaskohan se et menin vaikeeks :Dddd sillee ok yks nauraa sille et veli kattelis itteää paljon vanhempia ja oon vaa sillee "🙄😇" huoh kai sen nyt pitäis jo tietää ku mul oli se costi juttuki, et mä oon nimenomaan sellanen XD ehk se aattelee et se oli vaihe ja nyt oon taas normaali ku mul oli j ja a sillon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei vittu miks ajattelen ja häpeen niin paljon, eks vaa vois olla sillee juu myönnän kaiken ja deal with it :D this is me ja ei siitä sen enempää, hyväksyt tai et. Tarvi tehdä mitään ongelmaa asioista. Mut ku se on mun vanhemmat jotka näistäki varmaa tekis ongelman ja alkais kuittailee. Ei ne varmaan tahallaan ilkeit oo mut kuitenkin ne kummeksuu varmana kaikkea tätä, vaikka ei tarvis.

Ylös Pohja