Aihe vapaa Mulle soittaa joka päivä vieras numero

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
755
En odota puhelua mistään enkä ole laittanut soittopyyntöä mihinkään. Jätän aina vastaamatta, koska oletan et jos se on joku tärkeä niin kyllä sieltä tulee viesti et on yritetty tavoitella. Lisäks noi on kaikki eri numeroista tulleita .__.

Eilen estin taas yhden kun katsoin kukasoitti.fi että mikä se on ja siellä oli hirveesti kommentteja et on häiritsevä numero.

noitis

Uusi
Reaktioarvo
34
sama, ja kaikki siihen numeroon liittyvät kommentit on että "häiritsee, soittelee jatkuvasti. kun vastaa, ei sano mitään ja lyö luurin" lol

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
755
sama, ja kaikki siihen numeroon liittyvät kommentit on että "häiritsee, soittelee jatkuvasti. kun vastaa, ei sano mitään ja lyö luurin" lol
siis just näitä! Ah, välillä tekis mieli vastata ja kattoa et kuka siellä on, mutta mun periaate on se et en vastaa jos en tiedä että mulle on soittamassa joku.

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
641
En odota puhelua mistään enkä ole laittanut soittopyyntöä mihinkään. Jätän aina vastaamatta, koska oletan et jos se on joku tärkeä niin kyllä sieltä tulee viesti et on yritetty tavoitella. Lisäks noi on kaikki eri numeroista tulleita .__.
Vastaan melkein aina.

Ylös Pohja