Poistettukäyttäjänimi502
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 826
Hyi että ällöttää edelleen. Istuin bussipysäkillä niin joku 50-60v mies tuli kyselemään että paljonko maksaa yö.
Järkytys on suuri.
Järkytys on suuri.
No kieltämättä nyt kun mietin niin herra ei vaikuttanut kovinkaan varakkaalta niin mitenhän halvalla ajatteli vielä lähtevän...En ikinä ymmärrä noita, jotka kysyvät "paljonko maksaa". Itse haluaisin kuulla suoraan hinta-arvion itsestäni..
Menin sanattomaks niin se jatko sitten vain matkaansa. Jotain se mutisi mennessään kuitenkin. Mulla tuli vihan ryöpsähdys vasta hetki sen jälkeen. Siitä ois voinutkin lähteä eskaloitumaan.Tolla sankarilla ei tainnu olla sankarilla kaikki muumit laaksossa. Varmaan hämmentää :D. Mulle tapahtu sama juttu pari vuotta sitten Tampereella. Onneks ukko tajus lähtä ku aloin nauraa sille siitä.
Jättihän se sut rauhaan? Noissa tilanteissa kannattaa olla varuillaan, kun ne saattaa joskus eskaloitua.
Siinä tapauksessa kyseisen gentlemannin olisi ollut parasta mennä vaan takaisin lähiöräkäläänsä, mistä tullutkin.No kieltämättä nyt kun mietin niin herra ei vaikuttanut kovinkaan varakkaalta niin mitenhän halvalla ajatteli vielä lähtevän...
Veikkaan et se tuli mun luokse koska mulla oli napakoru- ja paita sekä aurinkolasit = hänen logiikallaan varmaan huorahtava ulkonäköMitä ihmiset oikeen ajattelee, eikö luulisi että olis aika epätodennäköistä että joku random vastaan tuleva ihminen on sellainen jolta näitä palveluja saisi ostettua
Huoh vittumaista että normaalia pukeutumista pidetään jotenkin huorahtavana.... Tai niinku must toi on ainakin iha perus.Veikkaan et se tuli mun luokse koska mulla oli napakoru- ja paita sekä aurinkolasit = hänen logiikallaan varmaan huorahtava ulkonäkö
Multa kysy joku tyttö Rock in the Cityssa muutama vuosi sitten että tykkäänkö kun mua kuristetaan... Ikinä en keksinyt syytä kysymykselle.Olin kerran rockki tapahtumassa kojulla töissä ja yksi päivään oleva nainen tuli huitomaan pienellä piiskalla että "saanko mä piiskata sua"
Ihmiset tekee random asioita ja puhuu kummia ollessaan kännissä.Multa kysy joku tyttö Rock in the Cityssa muutama vuosi sitten että tykkäänkö kun mua kuristetaan... Ikinä en keksinyt syytä kysymykselle.